Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako lääkärissä kertoa rehellisesti kuinka paljon alkoholia juo?

Vierailija
10.12.2020 |

Vai käykö siinä silloin vaan niin, että leimautuu loppuelämän juopoksi eikä saa mitään apua mihinkään vaivaan ja pelkästään neuvon "korkki kiinni"

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kertoo mielessään sanomasi luvun kahdella tai kolmella. Laske siitä mitä sanot.

Vierailija
2/94 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin olla suht rehellinen. Paasatkoon jos paasaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on maksa-arvot koholla. Varmaan on se hetki, kun kannattaa olla rehellinen.

Vierailija
4/94 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopon leimalla menet sitten jatkossa. Jätä väliin avautuminen niin se siitä sitten ellei nyt veriarvot ole ihan perseellään.

Vierailija
5/94 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat kuulla paasausta niin kerropa.

Vierailija
6/94 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en taatusti kerro, jos vielä jatkossakin haluan vahvempia lääkkeitä

Vierailija
7/94 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös maksa-arvot koholla, päätin että mitä tässä selvää asiaa valehdella. En saanut mitään paasausta osakseni. Mietittiin jatkoja.

Vierailija
8/94 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkiksessä meille on kyllä opetettu että potilaan antama lukema kerrotaan kahdella miesten kohdalla ja kolmella naisten kohdalla. Kun siis puhutaan alkoholiannoksista.

t. lääkäri

Vierailija
9/94 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin lausunnoissa lukee siitä lähtien sitten että alkoholisoitunut/denaturoitunut.

Vierailija
10/94 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkiksessä meille on kyllä opetettu että potilaan antama lukema kerrotaan kahdella miesten kohdalla ja kolmella naisten kohdalla. Kun siis puhutaan alkoholiannoksista.

t. lääkäri

Minkä helvetin takia? Onko ihan pakko saada jostain syystä juopon leima mahdollisimman monelle? Saatteko siitä provikkaa?

Vierailija
11/94 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aikoinaan työpaikkalääkärissä. Lääkäri kysyi, että paljonko juon viikossa. Sanoin, että perjantaina 10 kaljaa ja lauantaina loppulaatikon. Lääkäri vastasi, ettei kukaan voi juoda niiin paljoa. 

Selitys oli, että koska gamma-gt-arvoni oli 8, mikä vastaa absolutistia. Sanoin lukeneeni jostain, että yleensä ihmiset jättävät 2/3 juomistaan kertomatta, mutta minä olin rehellinen. 😂

Vierailija
12/94 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. lääkäri

Minkä helvetin takia? Onko ihan pakko saada jostain syystä juopon leima mahdollisimman monelle? Saatteko siitä provikkaa?

Ei kun sillä tavalla saa yllättävän luotettavasti selville oikean suuruusluokan.

T: maallikko, ei lääkäri

Vierailija
13/94 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan lukenut, kannassa kävin katsomassa. Se maksa-arvoinen. Sovittiin, että korkki kiinni kuukaudeksi ja sit uudet kokeet. Minusta hyvä plääni, panee kyllä miettimään omaa tissutteluaan.

Vierailija
14/94 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. lääkäri

Eli kannattaa jakaa naisena viidellä oma kulutuksensa kun teikäläisten kanssa asioi.

Vierailija
15/94 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurkuluttaja kirjoitti:

Kävin aikoinaan työpaikkalääkärissä. Lääkäri kysyi, että paljonko juon viikossa. Sanoin, että perjantaina 10 kaljaa ja lauantaina loppulaatikon. Lääkäri vastasi, ettei kukaan voi juoda niiin paljoa. 

Selitys oli, että koska gamma-gt-arvoni oli 8, mikä vastaa absolutistia. Sanoin lukeneeni jostain, että yleensä ihmiset jättävät 2/3 juomistaan kertomatta, mutta minä olin rehellinen. 😂

Eihän tuo edes ole kovin paljon. Tietty jos lääkäri mielessään kolminkertaistanut määrän..

Vierailija
16/94 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. lääkäri

Aikamoinen satusetä lääkäri taidat olla. 

Vierailija
17/94 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. lääkäri

No huh huh. Sanoin että juon perjantaisin pullon viiniä. Kuvitteleeko lääkäri nyt tosissaan, että juon tonkan viiniä joka perjantai?

Vierailija
18/94 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. lääkäri

Jos pelkää juopon leimaa niin se kertoo jo kaiken, 99,9% todennäköisyydellä on silloin juoppo

Vierailija
19/94 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan lukenut, kannassa kävin katsomassa. Se maksa-arvoinen. Sovittiin, että korkki kiinni kuukaudeksi ja sit uudet kokeet. Minusta hyvä plääni, panee kyllä miettimään omaa tissutteluaan.

Mutta entäs jos se "korkki kiinni" neuvo on yhtä tyhjän kanssa, kun ei pysty laittamaan korkkia kiinni kun ei suostuta hoitamaan niitä syitä miksi siihen pulloon on pakko tarttua? Ajatellaan vaan että korkki kiinni ja sillä selvä. Mutta jos ei pysty?

Vierailija
20/94 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurkuluttaja kirjoitti:

Tuohan on vielä vähän. 2-kymppisenä tyttönä join helposti lavan päivän aikana. Ja noin kolmena päivänä viikossa.