Poikaystäväni osti mulle NUKEN!
Apua. Poikaystäväni on seonnut! Hän osti minulle yllätyslahjaksi reborn-vauvanuken. En edes kerää nukkeja enkä mitään muutakaan tavaraa.
Mies oli ihan: "Tykkääthän siitä? Voit pitää sitä vaikka sohvalla tai jotain kun katsotaan telkkaria."
Mulla on tosiaan sohvalla sellainen jättimäinen käärme jota joskus halailen telkkaa katsoessa, mutta että minä halailemassa nukkea..!??
Oltiin jokunen viikko sitten lelukaupassa ostamassa kummitytölleni ihan tavallista nukkea ja taisin siinä mainita että kylläpä nykyään tehdään hienoja nukkeja, mutta en ihan tarkoittanut että itse haluaisin nukella leikkiä.. Kiitin lahjasta ja laitoin sen sohvalle ja annoin olla vaan siinä. Sain nuken siis pääsiäisenä. No eilen poikaystäväni tuli luokseni kylään ja hän oli ostanut nukelle pienen korin jossa voisin säilyttää sitä. Oikein lakanat ja kaikki, tyynykin. Oli kuulemma löytänyt halvalla kirpputorilta, tiedä sitten häntä.
Miten tähän nyt pitäisi suhtautua? Tää tuntuu tosi oudolta! Ollaan seurusteltu 6kk..
Kommentit (56)
OT, minusta ne reborn-nuket on jotenkin pelottavia/kammottavia,koska juurikin liian aidon näköisiä. Näyttää ihan kuolleilta vauvoilta.
nimim. kuolleen lapsen synnyttänyt
Outo mies sullA, kenties hieman asperger
Olen 26v ja hän 30v. Ei siis ihan nuoria, ei nyt vanhojakaan. Varmasti sillä jotain pilkettä oli silmäkulmassa kun se sen osti, että osa on varmasti huumoriakin. Ehkä vaan ylireagoin? Mä en olis vaan ikinä osannut odottaa mitään nukkea.. Toivottavasti se ei osta sille nukelle enää yhtään krääsää ainakaan! Muuten mä en kyllä enää kestä =D
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 10:07"]
Outo mies sullA, kenties hieman asperger
[/quote]
Miten niin asperger? =O
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 10:08"]
Kuinka vanha poikaystäväsi on?
[/quote]
30v.
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 10:06"]
OT, minusta ne reborn-nuket on jotenkin pelottavia/kammottavia,koska juurikin liian aidon näköisiä. Näyttää ihan kuolleilta vauvoilta.
nimim. kuolleen lapsen synnyttänyt
[/quote]
Voi ei, otan osaa. =( Tuo minun saama nukke näyttää enemmänkin vaan nukkuvalta vauvalta, vaikka enhän mä vauvoista kyllä mitään tiedä.
Ap
Olen aina toivonut että oma mies olisi romanttisempi ja yllättäis ehkä joskus lahjoillakin... mut en kyllä ihan tällasta toivois : D mies kuulostaa mun makuun liian nössöltä.
Ehkä ei nyt kannata jäädä jumittamaan kaikenlaisiin mahdollisiin piilomerkityksiin. Miehesi osti sinulle kalliin lahjan pyytämättä, on selkeästi innoissaan valinnastaan kun hankki vielä lisävarusteitakin, oli miettinyt sinua monin tavoin ostosta tehdessään, ja onnistui todellakin yllättämään sinut. Nauti huomiosta ja ihanasta miehestä.
Ehkä mies aistii lapsellisuutesi ja "hitaan kehittymisesi"? Tiesi, että nukke miellyttäisi sinua. Etkö vain lässytäkin lapsellisesti miesystävällesi?
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 14:26"]
Voisiko tätä kääntää toisin päin? :)
Olisitte poikaystävänne kanssa ostamassa lahjaa hänen kummipojalleen, ja poikaystävä mainitsee, että ei hänen lapsuudessaan ollut näin hienoja leikkiautoja/junaratoja/actionhahmoja/legoja/you name it.
Kyllä itse saattaisin siinä tilanteessa hankkia seurustelukumppanille jonkin "hienon" lelun, jos vastaan tulisi ja jos kuvittelisin, että poikaystävä ilahtuisi.
Tai jos poikaystävä harmittelisi, että hänen lapsuudessaan ei koskaan pojat saaneet leikkiä nukeilla tai barbeilla, niin kai sitä sitten jonkin sellaisenkin voisi hankkia :D
[/quote]
Komppaan! Olen itse ostanut miehelle (40v) todella hienon ja kalliin sähköohjattavan auton. On ihan innoissaan. Pelaahan ne av-mammojen miehet pleikkaakin, miksei miehet voisi luulla että naiset haluaa leikkiä vielä nukeilla?
Sinkkuelämää-sarjassahan Charlotten ex (en muista numeä) osti vaimolleen nuken, kun ei alkanut oikeaa lasta kuulua... Mäkin veikkaisin vauvakuumetta...
"Pohjalaistalokaupan päälle aito reborn-nukke!"
Olisin hämmentynyt, jos saisin nuken lahjaksi. Taitavasti tehtyjä, mutta jokin toinen lahja olisi minulle sopivampi.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 09:34"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 09:28"]
Minkälaisen miehen kanssa oikein seurustelet? Minkälainen mies käy yksikseen kirpputorilla?
[/quote]
Ei siis ollut yksin siellä kirpputorilla vaan oli auttamassa siellä pikkusiskoaan joka oli sinne viemässä ison kasan tavaroitaan myyntiin. Siskolla ei siis ole autoa.
Ihan normaali mies hän mielestäni on, ehkä jonkun verran romanttisempi ja kotona viihtyvämpi, kiltimpi kuin aiemmat poikaystävät. Mutta ihan normaalin oloinen ja näköinen mies...
Ap
[/quote]
Miehesi on aivan normaali ja ilmeisesti hyvää isäainesta.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 13:47"]Kiinnostavaa ap:n ja hänen miesystävänsä suhteessa ei ole se, että mies osti ap:lle nuken vaan se, että ap kyselee miehen motiiveja täältä eikä mieheltä itseltään.
Myös mun mies käy kirppareilla ihan yksin, etsii niiltä kirjoja ja vinyylilevyjä! On joskus tuonut sieltä jotain astioitakin! Laitanko vaihtoon?
[/quote]
Missä oikein asut, kun siellä päästetään yksinäiset miehet kirpputorille? Täällä ne käännytetään jo ovelta. Toivotetaan vain tervetulleeksi uudestaan vaimon tai muun täysi-ikäisen naisen kanssa.
Ne on yleensä aika kalliita nukkeja, kannattaa myyä salaa se ja ostaa jotai kivaa mikä saa unohtamaan koko nuken, ja ne on aika pelotaviaki :/
Noi nuket on jotenkin sairaita... Katselin youtubesta reborn-nukkevideoita ja apua miten aitoja ne ovat! Mutta näyttää jotenkin tosi karmivalta kun "äidit" hoivaavat näitä "vauvoja", jotka oikeastaan näyttävät kuolleilta. Jotenkin tosi pelottavaa katsoa kun kuolleen näköistä vauvaa käännellään ja silitellään, hyr :(
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 10:34"]
Ehkä mies aistii lapsellisuutesi ja "hitaan kehittymisesi"? Tiesi, että nukke miellyttäisi sinua. Etkö vain lässytäkin lapsellisesti miesystävällesi?
[/quote]
Noh, kyllähän mä joskus leikillään sille lässytän, mutta en mitenkään usein enkä kaikenaikaa...
Ap
Todella creepy lahja, todellakin miettisin piilomerkityksiä. Eihän kukaan osta muuten vain monen tonnin realistista nukkea, missä se vitsi on?
Hui, aika pelottavan näköisiä, tai siis, todella aidon :O