Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut kaihileikkauksessa?

Vierailija
21.09.2026 |

Minulle tuli aika kaihileikkaukseen ja nyt pelottaa.

Oletko ollut kaihileikkauksessa?

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pelottaa? 

Vierailija
2/5 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri yksityisellä. Pelotti kyllä, mutta oli oikeastaan aika hyvä kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minua pelottaa se, että osaanko kotona hoitaa sitä silmää leukkauksen jälkeen.

Vierailija
4/5 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten minua pelottaa se, että osaanko kotona hoitaa sitä silmää leukkauksen jälkeen.

Osaat sinä! 

Silmätippoja laitetaan ja yöksi laitetaan sellainen suoja, ettei vahingossa koskettele silmää.

Tsemppiä, hyvin se menee!

Vierailija
5/5 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos osaat lähettää viestin nettiin, niin osaat kyllä. Hyvä hygienia, siis ihan vaan käsien pesu, ja tippoja silmään ohjeen mukaan. Kuukauden 4krt/vrk, ellei ohje ole muuttunut. Kostutustippoja voi lisäksi laittaa, mutta eri aikoihin, että antibioottitipat ei "huuhtoudu" pois. Mitään kovin likaista tai pölyävää yms ei saa tehdä. Kaihileikkauksia tehdään yli 90v jotka ei noista ohjeista muista mitään. Vaikka joku muu kävisi tiputtamassa tipat, niin silti muun ajan touhuavat omiaan ja kaivavat samoilla käsillä vaippaa, näin vähän liioitellusti (usein, ei aina). Silti en muista, että niissäkään olisi ollut ongelmia paranemisen kanssa. Joten, sinulla ei tule olemaan mitään ongelmia, 99% voin luvata. Pahinta on se miten selvästi kaiken näkee leikkauksen jälkeen. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme