Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni osti mulle NUKEN!

Vierailija
29.04.2014 |

Apua. Poikaystäväni on seonnut! Hän osti minulle yllätyslahjaksi reborn-vauvanuken. En edes kerää nukkeja enkä mitään muutakaan tavaraa. 

Mies oli ihan: "Tykkääthän siitä? Voit pitää sitä vaikka sohvalla tai jotain kun katsotaan telkkaria."

Mulla on tosiaan sohvalla sellainen jättimäinen käärme jota joskus halailen telkkaa katsoessa, mutta että minä halailemassa nukkea..!??

Oltiin jokunen viikko sitten lelukaupassa ostamassa kummitytölleni ihan tavallista nukkea ja taisin siinä mainita että kylläpä nykyään tehdään hienoja nukkeja, mutta en ihan tarkoittanut että itse haluaisin nukella leikkiä.. Kiitin lahjasta ja laitoin sen sohvalle ja annoin olla vaan siinä. Sain nuken siis pääsiäisenä. No eilen poikaystäväni tuli luokseni kylään ja hän oli ostanut nukelle pienen korin jossa voisin säilyttää sitä. Oikein lakanat ja kaikki, tyynykin. Oli kuulemma löytänyt halvalla kirpputorilta, tiedä sitten häntä.

Miten tähän nyt pitäisi suhtautua? Tää tuntuu tosi oudolta! Ollaan seurusteltu 6kk..

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo oikean näköiset nuket on kertakaikkisen kammottavia. Ihan kuin kuollut vauva olisi täytetty ja sitten laitettu kotiin koristeeksi. Hui!

Vierailija
42/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa ap:n ja hänen miesystävänsä suhteessa ei ole se, että mies osti ap:lle nuken vaan se, että ap kyselee miehen motiiveja täältä eikä mieheltä itseltään. 

Myös mun mies käy kirppareilla ihan yksin, etsii niiltä kirjoja ja vinyylilevyjä! On joskus tuonut sieltä jotain astioitakin! Laitanko vaihtoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ällö lahja :D mutta ehkä miehesi oli ajatellut muutenkin ostaa sinulle jotain eikä tiennyt mitä. Sitten kun oli kuullut sinun kehuvan niitä nukkeja niin päätti hätäpäissään ostaa sen kun ei muutakaan keksinyt? Halusi samalla todistas että kuuntelee mitä sanot?

Vierailija
44/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä vihjailee vauvasta?

Vierailija
45/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestänikin nuo nuket on kamalia. Liian todellisen näköisiä.

Ehkä hänellä vauvakuume? Juttele miehen kanssa miksi osti.

Vierailija
46/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä noita nukkeja, ne on oikeesti kammottavia ja näkisin varmaan painajaisia joka yö jos joutuisin samassa huushollissa elelemään tollasen nuken kanssa...

Vierailija
47/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on käynyt sun koneella ja huomannut, että käytr mm. Vauva-lehden palstalla lukemassa juttuja ja vetänyt siitä johtopäätöksiä.

Vierailija
48/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva tänne nukesta? :)

Vierailija
49/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta miehesi ostaa sinulle varmaan Vauvat lehden irtonumeron:D

Vierailija
50/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi nukke ihan hauska ja romanttinen lahja. Ap vähän ylireagoi.

t. nainen, joka on saanut lahjaksi mm. hiomakoneen ja lavallisen multaa :/

Vierailija
51/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin meinasin ostaa poikaystävälle nuken mutta Venäjän mafialla ja Mossadilla oli ihan liian kallista ja Pohjois-Korealaiset ei kuulemma usein toimi kunnolla.

Vierailija
52/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 10:28"]

Ehkä ei nyt kannata jäädä jumittamaan kaikenlaisiin mahdollisiin piilomerkityksiin. Miehesi osti sinulle kalliin lahjan pyytämättä, on selkeästi innoissaan valinnastaan kun hankki vielä lisävarusteitakin, oli miettinyt sinua monin tavoin ostosta tehdessään, ja onnistui todellakin yllättämään sinut. Nauti huomiosta ja ihanasta miehestä. 

[/quote]

Komppaus tuolle! Ja kuten joku jo sanoi, miehillä on joskus outoja lahjaideoita. :D Olen lisäksi huomannut, että monien miesten mielestä kaikenlainen ostelu ja hankintojen suunnittelu ja suunnitelluista hankinnoista suoritettu perinpohjainen tutkimus etukäteen ja vertailu eri vaihtoehtojen välillä on niin mieluista puuhaa...

Monesti miehet vielä ajattelee tyyliin, että perskules, jos kerran hankitaan emännälle nukke niin hankitaan sitten parasta a-luokkaa!

Tuo kori nukelle on kyllä suloinen ajatus. :D

Vierailija
53/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö.. Ei mitenkään aiheeseen liittyen mutta joku tuossa kyseli "millainen mies käy yksin kirpparilla?".

Täällä ois tällänen kolmekymppinen mies mikä kävi viime viikolla viimeksi kirpparilla ja ostin itelleni kirjan ja vauvalle pari bodya. Vai onko kirpparit vain naisia varten olemassa?

Vierailija
54/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 14:10"]Onhan toi nukke ihan hauska ja romanttinen lahja. Ap vähän ylireagoi.

[/quote]

Ihania lahjoja olet saanut!

Vierailija
55/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 14:10"]Onhan toi nukke ihan hauska ja romanttinen lahja. Ap vähän ylireagoi.

[/quote]

Hauska ja romanttinen?! Ai niinkuin missä mielessä?

Vierailija
56/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tätä kääntää toisin päin? :)

Olisitte poikaystävänne kanssa ostamassa lahjaa hänen kummipojalleen, ja poikaystävä mainitsee, että ei hänen lapsuudessaan ollut näin hienoja leikkiautoja/junaratoja/actionhahmoja/legoja/you name it.

Kyllä itse saattaisin siinä tilanteessa hankkia seurustelukumppanille jonkin "hienon" lelun, jos vastaan tulisi ja jos kuvittelisin, että poikaystävä ilahtuisi.

Tai jos poikaystävä harmittelisi, että hänen lapsuudessaan ei koskaan pojat saaneet leikkiä nukeilla tai barbeilla, niin kai sitä sitten jonkin sellaisenkin voisi hankkia :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi