Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni osti mulle NUKEN!

Vierailija
29.04.2014 |

Apua. Poikaystäväni on seonnut! Hän osti minulle yllätyslahjaksi reborn-vauvanuken. En edes kerää nukkeja enkä mitään muutakaan tavaraa. 

Mies oli ihan: "Tykkääthän siitä? Voit pitää sitä vaikka sohvalla tai jotain kun katsotaan telkkaria."

Mulla on tosiaan sohvalla sellainen jättimäinen käärme jota joskus halailen telkkaa katsoessa, mutta että minä halailemassa nukkea..!??

Oltiin jokunen viikko sitten lelukaupassa ostamassa kummitytölleni ihan tavallista nukkea ja taisin siinä mainita että kylläpä nykyään tehdään hienoja nukkeja, mutta en ihan tarkoittanut että itse haluaisin nukella leikkiä.. Kiitin lahjasta ja laitoin sen sohvalle ja annoin olla vaan siinä. Sain nuken siis pääsiäisenä. No eilen poikaystäväni tuli luokseni kylään ja hän oli ostanut nukelle pienen korin jossa voisin säilyttää sitä. Oikein lakanat ja kaikki, tyynykin. Oli kuulemma löytänyt halvalla kirpputorilta, tiedä sitten häntä.

Miten tähän nyt pitäisi suhtautua? Tää tuntuu tosi oudolta! Ollaan seurusteltu 6kk..

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ostaisi mulle sellaisen, miettisin että mikähän sarjamurhaaja se oikein on

Vierailija
2/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että yhdestä lahjastakin naiset saa tälläsen keskustelun aikaan. Ei sillä, että ite naiselleni mitään nukkea ostasin mutta silti..

Eikös se muistaminen ole tärkeintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että yhdestä lahjastakin naiset saa tälläsen keskustelun aikaan. Ei sillä, että ite naiselleni mitään nukkea ostasin mutta silti..

Eikös se muistaminen ole tärkeintä.

Vierailija
4/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi toihan on ihana lahja, musta tosi romanttinen ele kaikenkaikkiaan! Voihan miehellä ollakin jotain taka-ajatuksia, ikä olis sopiva lastentekoon, mut en nyt vetäis noin pitkällemeneviä johtopäätöksiä vielä. 

Vierailija
5/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain mieheltä lahjaksi kaksipäisen strap-on dildon(sori jos kirjoitin väärin). Sellaisen millä voi panna molempiin reikiin ja jonka voi kiinnittää vyötärölle. Mä olin lahjasta todella hämilläni. Mies loukkaantui kun en ilahtunut lahjasta. Kävimme aiheesta pitkät keskustelut. Käytämme kyllä seksileluja ja harrastamme peppuseksiäkin joskus. Kyllä mies lopulta ymmärsi, että seksileluostokset pitää tehdä yhdessä. Ollaan kokeiltukin kyseistä lelua, mutta ei se mahtunut sisälleni ja lensi lopulta roskiin... Että tälläisiäkin lahjoja voi saada.

Vierailija
6/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo.Ehkä miehellä on vauvakuume ja yritti noin vihjailla sulle? :D

Säästä nukke mahdolliselle tulevalle lapsellesi leluksi.

Vierailija
7/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisen miehen kanssa oikein seurustelet? Minkälainen mies käy yksikseen kirpputorilla?

Vierailija
8/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osta sä sille puolestas joku Action man tai vastaava.

Vierailija
9/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksisin, ja lujaa.

Vierailija
10/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne reborn-nuket on ihan himokalliita. Puhutaan sadoista, ellei tuhansista.

Vierailija
11/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 09:28"]

Minkälaisen miehen kanssa oikein seurustelet? Minkälainen mies käy yksikseen kirpputorilla?

[/quote]

Ei siis ollut yksin siellä kirpputorilla vaan oli auttamassa siellä pikkusiskoaan joka oli sinne viemässä ison kasan tavaroitaan myyntiin. Siskolla ei siis ole autoa. 

Ihan normaali mies hän mielestäni on, ehkä jonkun verran romanttisempi ja kotona viihtyvämpi, kiltimpi kuin aiemmat poikaystävät. Mutta ihan normaalin oloinen ja näköinen mies...

Ap

Vierailija
12/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, onpa omituinen! Mutta nyt muistinkin, että ex-poikaystäväni osti minulle myös aikoinaan vauvanuken, koska olin hieman vauvakuumeessa ja hän missään nimessä ei. Hän ajatteli lievittävänsä vauvakuumettani noin. 

Vierailija
13/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 09:37"]

Puhutkos nyt puutaheinää?

http://www.ebay.com/sch/Reborn-Dolls-/122723/i.html

[/quote]

En puhu! Kyseessä on tuollainen tosi oikean näköinen nukke, eikä niitä kaupan baby Borneja. En osaa arvioida hintaa, koska en ole harrastaja. Mutta nuken kynnet ja hiuksetkin näyttää todella realistisilta. 

Tietty olisin mieluummin halunnut vaikka jonkun korun tai vastaavan jos piti noin paljon rahaa käyttää lahjaan...

Ap

Vierailija
15/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 09:37"]

Heh, onpa omituinen! Mutta nyt muistinkin, että ex-poikaystäväni osti minulle myös aikoinaan vauvanuken, koska olin hieman vauvakuumeessa ja hän missään nimessä ei. Hän ajatteli lievittävänsä vauvakuumettani noin. 

[/quote]

Aaw! Tuo on sentään järkiselitys. Itselläni ei ole edes vauvakuumetta, en puhu lapsista koskaan enkä mitään. Vai luuleeko se nyt että mulle on puhjennut vauvakuume kun käytiin ostamassa sille kummitytölle se helvatan nukke..

Ap

Vierailija
16/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 09:20"]

Outo.Ehkä miehellä on vauvakuume ja yritti noin vihjailla sulle? :D

Säästä nukke mahdolliselle tulevalle lapsellesi leluksi.

[/quote]

Ilman muuta säästän nuken, kun se on arvokaskin. =) Toivottavasti miehellä ei ole nyt sitä vauvakuumetta. Yhden nuken olisin vielä sulattanut mutta kun piti ostaa sille se korikin, niin ihmetyttää kyllä.

Vierailija
17/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ihan vaan huumoria?

Vierailija
18/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 09:28"]

[/quote]

Kyllä mun mies ainakin käy yksikseenkin kirppareilla, enkä ole koskaan tajunnut pitää sitä mitenkään ällistyttävän omituisena käytöksenä. Mitään nukkeja ei sentään ole sieltä raahannut kotiin.

Vierailija
19/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reborn-nuket on kyllä nättejä :). Käsittääkseni reborn onkin keräilynukke eikä lelu. Mies varmaan osti sen koriste-esineeksi ilman sen kummempia taka-ajatuksia kun olit sanonut pitävästi joitain nukkeja hienoina.

miehillä on hassuja lahjaideoita. Olen itsekin saanut mieheltä Pullip-nuken kun muistutti kuulemma minua. Hyllyssä tuo seisoskelee.

Vierailija
20/56 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mies saa vissiin yksin kirpputorilla käydä.Ei siinä mitään outoa ole.Mut toi nukkeasia kummastuttaa.Vauvakuume tai sit pilaili.Taidatte olla aika nuoria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan