90-luvulla syntynyt, voisitko ihastua 70-luvulla syntyneeseen
Kommentit (48)
Itselläni on tämä ongelma ajankohtaisena.
Opiskelen aikuisopistossa. Olen syntynyt vuonna 1980. Ryhmässäni on muutama 90-luvulla syntynyt äärimmäisen viehättävä nainen. En uskalla lähestyä, koska "likainen setä" -vaikutelma liian todennäköinen.
Ehkä ihailen vain kaukaa.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 14:40"]En voisi, oon ihastunut korkeintaan 5-vuotta itseä vanhempaan. Mulla on siihen myös psykologinen syy, en voi katsoa itseä tietynverran vanhempia miehiä sillä silmällä, tunnen inhoa ja ällötystä, suoranaista vihaa jopa jos joku 10kin vuotta vanhempi mua katselee. Niistä syistä en tänne kerro mutta uskoakseni joku varmaan arvaakin.
[/quote]
5 VUOTTA, 5-VUOTIAS!!!! O p p i k a a j o v i h d o i n
Joo. Oon -96 ja oon ollut ihastunut-79 syntyneeseen :D
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 14:19"]
Voi, kyllä kyllä! Olen syntynyt vuonna 1993 ja avopuolisoni taas 1975. :)
[/quote]
No ei ole, pelle.
Voiko sitä päättää keneen ihastuu? :D antakaa se taito mullekkin jos löydätte
Kyllä luultavasti. Itse olen -91 ja mieheni -81 eli jos hän olisi 2 v vanhempi eli -79 niin tuskinpa se mitään muuttaisi
No tämä -91 on ihastunut aikoinaan 60-luvulla syntyneeseen. Mutta suhdetta en koskaan kuvitellutkaan.
Mun vanhemmat on syntynu molemmat vuonna -72 joten en todellakaan :D
Meillä tuttavapiirissä perheenäiti synt. -75, kolme lasta, vanhin ehkä 9.v, jätti perheensä -96 syntyneen pojan vuoksi. On mielestäni aika sairasta vaikka ei laitonta olekaan.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 14:15"]En ole ihan -90 syntynyt vaan -88 (25v) ja en voisi. Kyllä 35+ vuotias on kuitenkin sen verran eri vaiheessa elämässään kun minä. Ystäviähän voi toki olla. Muutama parikymppinen kaveri kyllä seurustelee 35v:n kanssa ja en ole nähnyt heillä ongelmaa. Joillekin sopii, joillekin ei.
[/quote]
Öö oonko jotenkin tyhmä, kun mun mielestä et voi olla 25, kun mun -89 syntynyt mies täytti just 26 ja loppuvuoden -89 täyttää kans 26...
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 14:15"]En ole ihan -90 syntynyt vaan -88 (25v) ja en voisi. Kyllä 35+ vuotias on kuitenkin sen verran eri vaiheessa elämässään kun minä. Ystäviähän voi toki olla. Muutama parikymppinen kaveri kyllä seurustelee 35v:n kanssa ja en ole nähnyt heillä ongelmaa. Joillekin sopii, joillekin ei.
[/quote]
Öö oonko jotenkin tyhmä, kun mun mielestä et voi olla 25, kun mun -89 syntynyt mies täytti just 26 ja loppuvuoden -89 täyttää kans 26...
[/quote]
Kaveri siis oli loppuvuodesta :D Jäi yksi sana pois.
Olen itse syntynyt 1992 ja mieheni 1978. Häntä luullaan jatkuvasti juuri 30 täyttäneeksi. Pitää itsestään (ja minusta) hyvää huolta ja on kaikkea muuta kuin muut tuntemani +35-vuotiaat. Joten kyllä, voisin ihastua. ;)
Nnoi ekat viestit on viime vuodelta
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 08:24"]No tämä -91 on ihastunut aikoinaan 60-luvulla syntyneeseen. Mutta suhdetta en koskaan kuvitellutkaan.
[/quote]
Ihastuit kaverisi faijaan?
Kyllä voisin, ihastuinkin. Minä -90, mies -79. Ei se ikä näy juurikaan :)
Olen -94 ja vanhin poikaystäväni synt. -88. Siinä jo huomasin että ikäeroa ok liikaa. -92 syntyneet on ollu mulle sopivampia
En sekaannu äitini ikäisiin