Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen maailma olisi, jos kaikki käyttäytyisivät samalla tavalla kuin sinä?

Vierailija
10.12.2020 |

Eli kysymys otsikossa. Millaista esim suomessa olisi, jos koko populaatio olisi juuri samanlainen kuin sinä?

Jos kaikki olisivat kuten minä, toiminta olisi keskimäärin erittäin tehokasta, lainkuuliaista ja ystävällistä. Sitten huonona päivänä kaikilla tekisi mieli laistaa velvollisuuksistaan, ehkä pyrkiä hyötymään jostain tilanteesta jos olisi 100% varma ettei siitä voisi jäädä kiinni ja murjottaa sohvan nurkassa illalla töiden jälkeen.

Ap

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan maailmassa ei olisi syrjintää, kiusaamista, negatiivista energiaa, ihmiset kävis töissä ja kaikki päihdeongelmaiset ja kodittomat ihmiset olis kerätty kadulta ja olisi hoidossa. Väkivaltaa ei olisi ollenkaan. Eläimiä palvottaisiin. Kuuntelija löytyisi aina ja ihmiset kävisivät kirkossa joka sunnuntai. Auttajia olisi joka nurkassa ja ihania yllätyksiä olisi jokaisella.

Vierailija
42/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma olisi Japani. Olen henkisesti kuin japanilainen: ujo, kohtelias, varautunut ja fiksu. Negatiivisena piirteenä on suorastaan tukahduttavan kuristava häpeän tunne ja kasvojen menetyksen pelko. Tykkään mangasta ja animesta sekä japanilaisesta ruoasta myös.

Mulla on nähtävästi 2 kpl vihaajia tällä palstalla. Aina tulee 2 alapeukkua lähes kaikkeen kirjoittamaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma olisi Japani. Olen henkisesti kuin japanilainen: ujo, kohtelias, varautunut ja fiksu. Negatiivisena piirteenä on suorastaan tukahduttavan kuristava häpeän tunne ja kasvojen menetyksen pelko. Tykkään mangasta ja animesta sekä japanilaisesta ruoasta myös.

Muuten hyvä, mutta japanilaiset ovat nöyriä eivätkä kehuskele omalla ujoudellaan, kohteliaisuudellaan tai fiksuudellaan.

Mitä kehuskelemista noissa on? Varsinkaan ujoudessa siis?

Vierailija
44/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisimme sukupuuttoon seuraavan 100vuoden aikana.

Vierailija
45/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että tällainen itsensäkehumis- ja -ylentämisketju vaihteeksi 😁

Eikö itseään saa kehua vai?

Voi todeta olevansa hyvä asiassa X, mutta jos puhutaan aiheesta "minkälainen maailma olisi jos kaikki käyttäytyisivät kuin minä" ja luetellaan ummet ja lammet omasta älystä ja hyvyydestä haiskahtaa ihan muulta kuin terveeltä itsetunnolta. Ennemminkin taitaa olla kyse siitä, että pitää itseään ylivertaisena muihin nähden. Näissä ketjuissa kenelläkään ei koskaan tule omat huonot puolet ja heikkoudet mieleen, pelkkää itsensä kehumista kuin olisi maailmankaikkeuden virheettömin ja ylivertaisin ihminen.

Sanon vain, että #onlyinfinland

Vierailija
46/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta japanilaiset ovat nöyriä eivätkä kehuskele omalla ujoudellaan, kohteliaisuudellaan tai fiksuudellaan.

Onko tosiasioiden rehellisesti kertominenkin jo kehuskelua? Vain negatiiviset piirteet saa ilmoittaa? Ei kai tämäkään "japanilaistyyppinen" kommentoija muille itseään kehu, vaan vastasi vain kysymykseen millainen maailma olisi jos kaikki hänenlaisiaan olisivat.

Sinä ainakin olet tyypillinen vttumainen suomalainen. Ja "ujo, kohtelias ja varautunut" eivät todellakaan ole mitään ylisanoja. Fiksu voi ihan hyvin sanoa olevansa, senkin voi käsittää monella tavalla. Ei ole ylpeyttä tai kehua.

Vierailija
47/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys mutta jos kaikki käyttäytyisi kuin minä niin tälläisestä aloituksesta tehtyä sensuuria ei olisi historiassamme ja osaisimme hyödyntää paremmin maapalloa auringolla värittäen maapalloa luonnollisemmin ja tasapainoisemmin luontoa kunnioittaen kunnianhimolla lojaalisesti.

Taisin tehdä samanlaisen aloituksen ja se poistettiin.

Ps. Vastaan viellä otsikkoon että silloin maapallossamme ei olisi munattomiá niļlittäjiä jotka eivät anna sananvapautta muille puhua tai nähdä elämää ylipäätään.

Vierailija
48/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla maailman ihmisillä olisi paniikkihäiriö ja OCD. Ei oikein...

Vierailija
49/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olisivat lainkuuliaisia ja pääosin asiallisia toisilleen. Kaikki pitäisivät etäisyyttä toisiinsa ja keskittyisivät elämään omaa elämäänsä. Kukaan ei järjestäisi isoja illanviettoja tai juhlia. Kaikkialla olisi rauhallista.

Vierailija
50/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olisivat tehokkaita, vähäpuheisia, kohteliaita ja rationaalisia. Utopia.

Vierailija
51/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin. Kukaan ei ikinä etuilisi jonoissa ja itsepalvelukassoilla kaikki älyäisivät, että tavaran voi korista laittaa samalla vaivalla suoraan pussiin, niin että pakkaaminen hoituu samalla eikä tarviotse jäädä eikä sitä hoitamaan vielä erikseen maksun jälkeen.

Vierailija
52/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset ovat tulleet toisesta planeetasta alkuperäisesti ja tämä planeetta ei kuulu yhteenkään 11 ihmiselle asutettavaan universumiin. Toisessa maailmansodassa Englannin Kuningas Monarkia teki salaista yhteistyötä saarivaltiona kuten Japani Japanin kanssa ja sen takia Japani oli ainoa valtio joka kärsi ydinpommista toisessa maailmansodassa.... maapallon eliitti hermostui Kumingas Monarkialle ja Japanille tästä...

Vierailija
53/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olisivat laiskoja haaveilijoita mutta empaattisia toisiaan kohtaan, ja kohtelisivat eläimiä hyvin ja arvostaisivat luontoa.

Vierailija
54/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kehuskelemista noissa on? Varsinkaan ujoudessa siis?

Koska henkilö kirjoitti ensin kolme asiaa ja tämän jälkeen mainitse negatiivisen puolensa. Kyllä nuo kolme silloin ovat niitä hyviä ominaisuuksia hänen mielestään.

Vierailija
55/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo rationaalinen sana sai minut alanuolittamaan ja epäilemään kommentin "tekijää". En siis tunne enkä tuomitse sinua ja tälläinen lause olisi myös asennoituneempi maapallossamme jos maailmalla käyttäydyttäisiin kuten minä.

Olen saanut paljon vastaväitteitä rationaalisella sanalla vastaväitteiden lauseissa ja ne haiskahtavat jotenkin CERN mielisiltä ja imperialistiseen globalisaatioon tähtääviltä.

Vierailija
56/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi todeta olevansa hyvä asiassa X, mutta jos puhutaan aiheesta "minkälainen maailma olisi jos kaikki käyttäytyisivät kuin minä" ja luetellaan ummet ja lammet omasta älystä ja hyvyydestä haiskahtaa ihan muulta kuin terveeltä itsetunnolta. Ennemminkin taitaa olla kyse siitä, että pitää itseään ylivertaisena muihin nähden. Näissä ketjuissa kenelläkään ei koskaan tule omat huonot puolet ja heikkoudet mieleen, pelkkää itsensä kehumista kuin olisi maailmankaikkeuden virheettömin ja ylivertaisin ihminen.

"Only in Finland" 😄 Kuinka monessa maassa olet viettänyt yhtä paljon aikaa kuin Suomessa, nähnyt heidän anonyymejä keskustelupalstoja jne?

Huvittaa aina nämä suomalaisten mollaamiset ja samalla muiden kansojen ylistämiset.

Vierailija
57/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Only in Finland" 😄 Kuinka monessa maassa olet viettänyt yhtä paljon aikaa kuin Suomessa, nähnyt heidän anonyymejä keskustelupalstoja jne?

Huvittaa aina nämä suomalaisten mollaamiset ja samalla muiden kansojen ylistämiset.

Hyvin sanottu! Korjaan "only in Finland" sössöttäjän sokeutta. Se on ONLY IN SUOMI.

Vierailija
58/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi maailma täynnä minunkaltaisia...huhhuh.

Olen ollut huono häviäjä aina tai olen ideologisesti kilpailua vastaan huonon häviäjyyteni ansiosta, joten maailman väestö olisi kunnianhimotonta ja niiltä puuttuisi draivi tekemiseen.

Kaikki elelisivät ikään kuin eristyksissä muista, koska kukaan ei luottaisi kehenkään; kaikki olisivat sodassa kaikkia vastaan. Alle gegen alle.

Esoteeriset opit olisi kaikilla, joten...

Vierailija
59/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kuin ketjussa on vain yksi kommentti jossa puhutaan auringosta. Ilmeisesti muiden näkemykset eivät kestä päivänvaloa.

Vierailija
60/74 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi lämmintä ja inhimillistä, mutta kaiken uuden valmistuminen veisi 1000 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi