Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas näytetään propagandaa rokotteista

Vierailija
10.12.2020 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007672540.html

Osa asia on totta ja siinä sanotaan näin

-Musta tuntuu’ on erittäin huono perustelu monelle asialle, mutta sillä tavalla ihminen on rakentunut. Hyvin pienet ja hyvin suuret todennäköisyydet ovat asioita, jotka eivät ole ihmisillä oikein hallussa.

Sama homma asiantuntijoiden kanssa, nekin sanoo tunteen perusteella kannattaako ottaaa vai ei koska ne omassa päässä tekee ne johtopäätökset ja järki on tunne myös.

Maailmassa ei ole mikään asia 100% todistettua faktaksi. Ne jotka ottaa ottavat ja ne jotka ei niin ei ota hyvin yksinkertaista.

Media luo illuusion että lääkärit ja asiantuntijattietävät enemmän kun tavalliset onhan niilläkin kokemusta aikaisemmista rokotteista

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep samaa mieltä. Annetaan rokotteiden olla, marjat, liikunta ja terveelliset elämäntavat ehkäisevät paremmin tauteja kun rokotteet

Vierailija
2/13 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on aina siitä kuka on asiantuntija ja mitä hän kannattaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Käytän hopeavettä.

Vierailija
4/13 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä aiotaan vain kontrolloida yhä enemmän.

Vierailija
5/13 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media luo illuusion että lääkärit ja asiantuntijat tietävät enemmän kun tavalliset onhan niilläkin kokemusta aikaisemmista rokotteista

Niinpä, ne jotka ottivat rokotteen niin tietävät auttaako se ja onko haittavaikutuksia mutta os sanovat otain että ne ei auta ja sisällä on jotain jne niin leimataan salaliittoteoreetikoksi

Vierailija
6/13 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole lammas ja sen takia olen ottanut asioista selvää omatoimisesti. olen lukenut sivustoja joilla tuntemattomat henkilöt kertovat kuinka rokotteet on pahasta. kannattaa uskoa tuntemattomia ihmisiä tärkeissä asioissa.

Vierailija
7/13 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota sitä rokotusta.

En usko että se on mulle hyödyksi. Saattaa olla jopa vaaraksi kun olen melkoisen allerginen monelle asialle muutenkin.

Vierailija
8/13 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Media luo illuusion että lääkärit ja asiantuntijat tietävät enemmän kun tavalliset onhan niilläkin kokemusta aikaisemmista rokotteista

Niinpä, ne jotka ottivat rokotteen niin tietävät auttaako se ja onko haittavaikutuksia mutta os sanovat otain että ne ei auta ja sisällä on jotain jne niin leimataan salaliittoteoreetikoksi

Niin kauan kun ei ole tarjota todisteita väitteilleen, leimautuu salaliittoteoreetikoksi.

Eipä se sen kummempaa ole.

Epämääräinen "ne tietää ketkä muistaa, voi olla haittavaikutuksia, ennenkin on ollut, mistä tiedät että viranomaiset eivät valehtele, lääketehdas on ostanut poliitikot" -litanja on hevonpaskaa.

Vierailija
9/13 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla se on illuusio, että lääkärit ja asiantuntijat tietävät rokotuksista enemmän kuin satunnainen kaduntallaaja?

Jos lähdetään siitä, että epäillään kaikkea mitä ei itse ymmärretä, olemme kansakuntana aika heikoilla jäillä.

Vierailija
10/13 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla se on illuusio, että lääkärit ja asiantuntijat tietävät rokotuksista enemmän kuin satunnainen kaduntallaaja?

Jos lähdetään siitä, että epäillään kaikkea mitä ei itse ymmärretä, olemme kansakuntana aika heikoilla jäillä.

Asiantuntijat ovat myös tavallisia, tarkoitan sitä että ne jotka on saaneet aikasemmmin rokotteen ne tietävät kannattaako ottaa vai eikö? Itse olen saanut influenssa rokotteen ja siinä ei ole ollut RNA:ata ja koronarokotteessa on 

Vierailija
11/13 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit tietävät enemmän mutta toisaalta ovat myös lääkeyhtiöiden vahvasti lobbaamia. Joten aika kakspiippuinen juttu.

Voinko vaatia lääkäriä osoittamaan ettei sillä ole sidoksia lääkeyhtiöihin kun se puhuu niiden tuotteiden puolesta? Ei vuosittaisia konferenssilomamatkoja jne.

Ja kattokaa nyt mitä tapahtui Antti Heikkilälle kun uskalsi puhua lääketotuutta vastaan.

Vierailija
12/13 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit tietävät enemmän mutta toisaalta ovat myös lääkeyhtiöiden vahvasti lobbaamia. Joten aika kakspiippuinen juttu.

Voinko vaatia lääkäriä osoittamaan ettei sillä ole sidoksia lääkeyhtiöihin kun se puhuu niiden tuotteiden puolesta? Ei vuosittaisia konferenssilomamatkoja jne.

Ja kattokaa nyt mitä tapahtui Antti Heikkilälle kun uskalsi puhua lääketotuutta vastaan.

Lääkeyhtiöt lobbaavat ahkerasti, se on totta.

Se, että onko merkittävä osa lääkäreistä/tutkijoista lääkeyhtiöiden salaa lahjomia, on sitten eri asia.

Julkaistuissa tutkimuksissa ilmoitetaan sponsorit ja kytkökset, minkä lisäksi tutkimuskysymys, -asetelma yms. ovat luettavissa, toisin sanoen kokeet ovat toistettavissa ja falsifioitavissa. Myös vertaisarviointi huolehtii luotettavuudesta.

Antti Heikkilä on saanut ihan syystä paskaa niskaan. Esiintyy lääkärinä asioissa, jotka eivät ole hänen alaansa.

Vierailija
13/13 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntijat ovat myös tavallisia, tarkoitan sitä että ne jotka on saaneet aikasemmmin rokotteen ne tietävät kannattaako ottaa vai eikö? Itse olen saanut influenssa rokotteen ja siinä ei ole ollut RNA:ata ja koronarokotteessa on 

Tiedätköhän itsekään mitä tarkoitat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi