Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette uudesta naapurista,

Vierailija
01.11.2025 |

Joka kävelee aggressiivisen oloisesti, ei vastaa tervehdyksiin eikä tervehdi, juoksee nähdessä lähes pakoon (esim ei tule samaan aikaan rappuun, vaan jää 10m päähän odottamaan). Sitten paiskaa oven ym.

Miespuolisia tervehtii.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ihan sama. 

Vierailija
2/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että "jaahhh" ja sen jälkeen en enää yritä tervehtiä ja annan hänen olla rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluusti ottaisin tuollasen naapurin, nykyiset rähisee ja ilkeilee mulle.

Vierailija
4/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pitäisi ajatella jotain sun uudesta naapurista? Ihan hölmöähän se olisi.

Vierailija
5/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wn tiedä. Mulla on ihan ok. Naapurit.

Vierailija
6/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutikset agressiiviselle kävelylle, tälläinen voi olla vain naisen suusta

Kertomasi perusteella pyrkii välttämään sinua ja koska implikoit olevasi nainen ja kyseinen "agressiivisesti kävelevä" mies kärsii tod näk jonkinlaisesta traumasta naisten suhteen koska miehiä tervehtii normaalisti

Vierailija
7/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Ihan sama. 

Olen samaa mieltä, siinähän asuu, ei kuulu mulle!

Vierailija
8/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa myös tällainen, sanotaan menninkäiseksi.

Vierailija
9/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajunaapuri. Laittaa tiettyinä päivinä ruokiensa (jotka haisevat **) tulemaan mun liesituulettimesta. Tietää että se haju tulee tänne. Kiva tuuletella kylmä ilmaa.

Vierailija
10/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheata kuinka ilkeästi te ajattelette muista ihmisistä. Rakkautta ja rauhaa hei.

Vierailija
11/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on ilkeätä että tervehtii muita niin hmm xD kohteliaisuus ei ole ilkeyttä, päin vastoin.

Vierailija
12/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Mua ei naapurit kiinnosta.

Vierailija
13/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on taka-ajatuksena ilkeys tässä. Miksi? Mistä se kumpuaa? Haluat jotain negaa tuota ihmistä kohtaan? Miksi sua kiinnostaa joku tuntematon naapuri?

Vierailija
14/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutikset agressiiviselle kävelylle, tälläinen voi olla vain naisen suusta

Kertomasi perusteella pyrkii välttämään sinua ja koska implikoit olevasi nainen ja kyseinen "agressiivisesti kävelevä" mies kärsii tod näk jonkinlaisesta traumasta naisten suhteen koska miehiä tervehtii normaalisti

Huutikset sun kommentille. Kertomasi perusteella kärsit jonkinlaisesta traumasta naisten suhteen.

Vierailija
15/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on taka-ajatuksena ilkeys tässä. Miksi? Mistä se kumpuaa? Haluat jotain negaa tuota ihmistä kohtaan? Miksi sua kiinnostaa joku tuntematon naapuri?

-Kertoo susta tällainen tapa hahmottaa . 🙂

Vierailija
16/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajunaapuri. Laittaa tiettyinä päivinä ruokiensa (jotka haisevat **) tulemaan mun liesituulettimesta. Tietää että se haju tulee tänne. Kiva tuuletella kylmä ilmaa.

Oletko varma? Ettei ole rakennusvirhe? 

Vierailija
17/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä keitä meidän rappuu kulloinkin muuttaa tai edes asuu.  Pari ikäistäni pariskuntaa tunnen ja vähän jutellaan.  Tehköön nuoret parit tai sinkut mitä tahtoo, juoskoon tai kävelköön.

Vierailija
18/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma? Ettei ole rakennusvirhe? 

Liesituuletin jos ei ole ilmanvaihtoventtiiliin kytketty ei levitä naapuriin hajua.  Ja sitä ei vanhoissa taloissa saa kytkeä.

Ihanaa on rapussa hyvä kakun tai kinkun tuoksu, no joku kaali tai silakka ei niin hyvä.

Vierailija
19/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta naapurit.

Vierailija
20/32 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta naapurit.

-Hirveen epäinhimillinen ajattelutapa. Mitä jos joskus tarvitset apua? Kamalaa ettei kiinnosta lainkaan kun oma napa. Voiko epäsosiaalisempaa olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi