Mitä ajattelette uudesta naapurista,
Joka kävelee aggressiivisen oloisesti, ei vastaa tervehdyksiin eikä tervehdi, juoksee nähdessä lähes pakoon (esim ei tule samaan aikaan rappuun, vaan jää 10m päähän odottamaan). Sitten paiskaa oven ym.
Miespuolisia tervehtii.
Kommentit (32)
Sitä että "jaahhh" ja sen jälkeen en enää yritä tervehtiä ja annan hänen olla rauhassa.
Mieluusti ottaisin tuollasen naapurin, nykyiset rähisee ja ilkeilee mulle.
Miksi mun pitäisi ajatella jotain sun uudesta naapurista? Ihan hölmöähän se olisi.
Wn tiedä. Mulla on ihan ok. Naapurit.
Huutikset agressiiviselle kävelylle, tälläinen voi olla vain naisen suusta
Kertomasi perusteella pyrkii välttämään sinua ja koska implikoit olevasi nainen ja kyseinen "agressiivisesti kävelevä" mies kärsii tod näk jonkinlaisesta traumasta naisten suhteen koska miehiä tervehtii normaalisti
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Ihan sama.
Olen samaa mieltä, siinähän asuu, ei kuulu mulle!
Meidän talossa myös tällainen, sanotaan menninkäiseksi.
Hajunaapuri. Laittaa tiettyinä päivinä ruokiensa (jotka haisevat **) tulemaan mun liesituulettimesta. Tietää että se haju tulee tänne. Kiva tuuletella kylmä ilmaa.
Ai kauheata kuinka ilkeästi te ajattelette muista ihmisistä. Rakkautta ja rauhaa hei.
Jos se on ilkeätä että tervehtii muita niin hmm xD kohteliaisuus ei ole ilkeyttä, päin vastoin.
En mitään. Mua ei naapurit kiinnosta.
Sulla on taka-ajatuksena ilkeys tässä. Miksi? Mistä se kumpuaa? Haluat jotain negaa tuota ihmistä kohtaan? Miksi sua kiinnostaa joku tuntematon naapuri?
Vierailija kirjoitti:
Huutikset agressiiviselle kävelylle, tälläinen voi olla vain naisen suusta
Kertomasi perusteella pyrkii välttämään sinua ja koska implikoit olevasi nainen ja kyseinen "agressiivisesti kävelevä" mies kärsii tod näk jonkinlaisesta traumasta naisten suhteen koska miehiä tervehtii normaalisti
Huutikset sun kommentille. Kertomasi perusteella kärsit jonkinlaisesta traumasta naisten suhteen.
Sulla on taka-ajatuksena ilkeys tässä. Miksi? Mistä se kumpuaa? Haluat jotain negaa tuota ihmistä kohtaan? Miksi sua kiinnostaa joku tuntematon naapuri?
-Kertoo susta tällainen tapa hahmottaa . 🙂
Vierailija kirjoitti:
Hajunaapuri. Laittaa tiettyinä päivinä ruokiensa (jotka haisevat **) tulemaan mun liesituulettimesta. Tietää että se haju tulee tänne. Kiva tuuletella kylmä ilmaa.
Oletko varma? Ettei ole rakennusvirhe?
En edes tiedä keitä meidän rappuu kulloinkin muuttaa tai edes asuu. Pari ikäistäni pariskuntaa tunnen ja vähän jutellaan. Tehköön nuoret parit tai sinkut mitä tahtoo, juoskoon tai kävelköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma? Ettei ole rakennusvirhe?
Liesituuletin jos ei ole ilmanvaihtoventtiiliin kytketty ei levitä naapuriin hajua. Ja sitä ei vanhoissa taloissa saa kytkeä.
Ihanaa on rapussa hyvä kakun tai kinkun tuoksu, no joku kaali tai silakka ei niin hyvä.
Ei kiinnosta naapurit.
-Hirveen epäinhimillinen ajattelutapa. Mitä jos joskus tarvitset apua? Kamalaa ettei kiinnosta lainkaan kun oma napa. Voiko epäsosiaalisempaa olla.
En mitään. Ihan sama.