Oletteko kokeilleet Universal Stone-puhdistusainetta? Mitä mieltä? ev
Kommentit (15)
^ tota. Olen nähnyt siis ainakin Prismassa.
Minulla on se Universal Stone -puhdistuskivi. Se on kyllä hyvä. Sillä saa hyvin keittiön altaat ja lieden jynssättyä puhtaaksi. Sillä lähtee lasten piirustukset ovesta ja peilinkin olen sillä putsannut. On riittoisa.
Ostin tuota joskus purkillisen ja pari kertaa olen käyttänyt, en oikein keksi sille käyttötarkoitusta. Kerrassaan vaivalloinen tuote käyttää, koska se on vaikea huuhdella pois.
Minusta se ei ole vaikea huuhdella pois. Käytän ihan normaalia kosteaa siivous- tai keittiöliinaa. Säilytän sitä astiakuivauskaapissa, jolloin se on helppo ja nopea ottaa esille. T. 4
On ollut vuosia käytössä. Hyvä aine. Pesen esim. tiskipöydän, kaakelit ym. Lasit ja kattilat kirkastuu. Käy oikeastaan mihin vain, myös maalattuihin pintoihin,koska ei naarmuta. Ainoa haitta on että pitää huuhdella tosi hyvin. Hinta on korkea, mutta purkki riittää vuosiksi. Olen ostanut jostain myyjäisistä tms.
Kiitos vastauksista :) Mutta laminaatin pesuun ei taida siveltua kuitenkaan, että enemmänkin liesiin/tiskipöytään/altaisiin/peiliin?
-ap.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 12:10"]Ostin tuota joskus purkillisen ja pari kertaa olen käyttänyt, en oikein keksi sille käyttötarkoitusta. Kerrassaan vaivalloinen tuote käyttää, koska se on vaikea huuhdella pois.
[/quote]
Sama mulla. Oon tosin omani käyttäny jo pois, mutta kauan se tuola kaapissa oli tyhjän panttina. Vaivalloinen käyttää, en oikein keksiny mihin se olis ollut omiaan. Eikä nyt mitenkää hullun riittoisaa mun mielestä, ihan perus?!
Lähteekö sillä teipin liimajäljet?
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 13:05"]
[/quote]
Eikös ne saa pois rypsi- tai vauvaöljyllä? Sitä vaan liiman päälle vaikuttamaan ja välillä käy rapsuttelemassa jollain.
Yksi mihin käy todella hyvin: pesualtaan tai kylpyammeen pesuun. Olin kaatanut ammeen viemäriin jotain syövyttävää joka vei siitä pinnan, mutta tämä aine palautti pinnan värin (valkoinen) ja kiillon!
Todella riittoisa ja tehokas! Parhaiten toimii keittiössä kun on helppo sitten kostealla rätillä pyyhkiä..mutta voi käyttää kyllä missä vain. Sillä lähtee aina ne jäljet, mitä ei millään muulla saa pois! (En tiedä miksi en tajua aina vaan ensimmäisenä kokeilla sillä..)
Miten saan muovi maton puhtaaksi? Mikä pesuaine sopisi?
Vierailija kirjoitti:
Tällä aineella lähtee
https://www.biltema.fi/toimisto---tekniikka/toimisto/toimistotarvikkeet…
Ainakin 3M merkillä myös vastaavaa löytyy varmaan Puuiloista sun muista. Hieman öljymäinen koostumus ja voimakas sitruksinen tuoksu/haju.
Tykkään ja toimii! Meillä on koiratalous ja vaalean beiget eteislaatat valkoisilla saumoilla (kyllä, melkoinen kombinaatio 😅). Lattia näyttää välillä aivan hirveeltä eikä peruslattianpesu tee juuri mitään varsinkaan saumojen osalta.
Moppaankin ensin lattian normaalisti ja sitten vedän saumat (ja tarvittavin osin laatatkin) tolla Universal stonella, kyllä hohkaa valkoisena sen jälkeen. Ihan huipputuote, kun miettii vielä ympäristöystävällisyyttäkin. Taitaa esimerkiksi verrokkituote ihmesieni olla melkosta tavaraa ympäristölle... ei hyvä. Mutta Universal Stonelle siis suositus täältä. Ja kylppärin saumoihin olen tietty käyttänyt myös.
Kuulostaa ihan verkostomarkkinointina myytävän pesuaineen nimeltä...