Mitkä asennot seksiin autossa?
Vaimo vihjaili haluavansa seksiä auton takapenkillä tummien lasien takana jolloin näkee ympärilleen, mutta on kuitenkin aika hyvin suojassa ulkoisilta katseilta. Suositelkaapa hyviä asentoja seksiin auton sisätiloissa.
Kommentit (22)
Jaa no ompa teillä kiima päällä ,mitä seuraavaksi mikä asento männyn oksalla istuen vai roikkuen.
Auton etupenkki ihan eteen. Mies istuu auton takapenkillä ja nainen istuu miehen kalun päälle selin mieheen päin.
Helpoin on jos nainen on päällä.
Toki jos on notkeuttaa, niin onnistuu siten, että nainen selällään ja mies sitten sekalaisessa asennossa vähän kuin polvillaan. Täysi hässäkkähän tuo ja riippuu auton koosta.
Kyllä auto on sen verran ahdas paikka että ainoat oikeasti toimivat ovat hand job tai blow job.
Vierailija kirjoitti:
Toki jos on notkeuttaa, niin onnistuu siten, että nainen selällään ja mies sitten sekalaisessa asennossa vähän kuin polvillaan. Täysi hässäkkähän tuo ja riippuu auton koosta.
On kokeiltu pienessä toyotassakin..onnistuu kyllä kun tarpeeksi himottaa..aina se joku asento löytyy missä onnistuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kokeiltu pienessä toyotassakin..onnistuu kyllä kun tarpeeksi himottaa..aina se joku asento löytyy missä onnistuu
Juuri näin.
Lähetyssaarnaajassa takapenkillä. Siihen se aina menee muutenkin. Pitää päästä olemaan niin lähekkäin kuin mahdollista ja tunnen miehen painon mun päällä ja voiman siinä niin vaativana. Se on jotenkin niin seksikästä kun joutuu levittämään jalkoja vähän lisää, vaikka ei oikein mahdu kunnolla olemaan, niin silti se jotenkin onnistuu. Ihan sairaan kuumaa.
Takapenkillä takaapäin mies istuullaan ja nainen päällä. Nainen saa otettua hyvän tuen etupenkkien selkänojista. Etupenkit kannattaa myös säätää ihan eteen niin on jaloilla tilaa.
Mies joko penkille istumaan tai makaamaan ja nainen päälle ratsastamaan.
Nainen kontillaan takapenkillä pää hattuhyllyä kohti ja mies yhtyy takaapäin.
Kuinka nuori olet, jos et ole vielä päässyt autossa pukille kokeilemaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä auto on sen verran ahdas paikka että ainoat oikeasti toimivat ovat hand job tai blow job.
Ylipainoselle voi olla ahdas.
Vierailija kirjoitti:
Lähetyssaarnaajassa takapenkillä. Siihen se aina menee muutenkin. Pitää päästä olemaan niin lähekkäin kuin mahdollista ja tunnen miehen painon mun päällä ja voiman siinä niin vaativana. Se on jotenkin niin seksikästä kun joutuu levittämään jalkoja vähän lisää, vaikka ei oikein mahdu kunnolla olemaan, niin silti se jotenkin onnistuu. Ihan sairaan kuumaa.
Puristella pakaroita sylkyssä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoselle voi olla ahdas.
Mä olen ylipainoinen nainen ja hyvin onnistui seksi autossa. Mies takapenkille makaamaan ja mä päälle ratsastamaan. Mies teki sen verran tilaa, että sain toisen reiden hänen ja penkin väliin ja mun toinen jalka oli auton lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Jaa no ompa teillä kiima päällä ,mitä seuraavaksi mikä asento männyn oksalla istuen vai roikkuen.
Miksi tuollaisten frigidien pitää tulla aika laukomaan idioottimaisia kommenttejaan seksipalstalle?
Asentoon en osaa antaa kantaa, mutta kattoluukullinen auto on siinä mielessä paras, että saa helposti housut jalkaan.
Takapenkin käsinoja alas ja naisen ylävartalo vyötäröä myöten takakontin puolelle, toimii ja nainen on kivasti jumissa pantavana siinä. Ei onnistu kaikissa autoissa eikä kaikkien naisten kanssa, isompi auto ja pienempi nainen on hyvä yhdistelmä.
Olen katsonut monta taksivideota ja niiden mukaan kaikki asennot kyllä onnistuu.
Farmariautossa kääntää takapenkin selkänojat alas, niin tilaa on riittämiin touhuta vaikka mitä.
Farmari autossa taakse vaan makuulleen ja lähäriin tai nainen päällä..on kokeiltu ja oli aivan mahtavaa..pieni kiinnijäämisen riski lisää kiihkoa
Tulipas ikävä kun tuli eräs mieleen kenen kanssa tätä harrastettiin