Miten voisi päästä eroon FB-stalkkereista poistumatta kokonaan Facebookista?
Jostain syystä minua kiusaava henkilö ja pari muuta uteliasta käyvät katsomassa FB-profiiliani ajoittain (tiedän sen tietyistä FB:ssa näkyvistä jutuista, joita en tästä avaa).
Miten pääsisin stalkkereista ja muista liian uteliaista eroon? Haluaisin silti pitää yhtä FB-kavereitteni kanssa ja pitää FB-tilini olemassa. Muutenkin haluaisin päästä eroon sellaisesta, että elämäni liikaa kiinnostaa käytännössä täysin vieraita ihmisiä. Miten tehdä itsestään niin epäkiinnostava, että edes kiusaajia en enää kiinnostaisi?
Kommentit (64)
Valitettavasti on harrasteryhmiä joiden kautta pääsee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin toki näpäyttää stalkkaajia vain olemalla välittämättä niistä ja elämällä elämääni. Mutta muistakaa, että on hyvä, että maailmassa on niitä rumia ja nolojakin: se saa teidät paremmat loistamaan kirkkaammin. Jättäkää minun kaltaiseni rauhaan! En haluaisi aivan täysin kyynistyä kuitenkaan.
T. Ap
Voisiko joku alapeukuttaja ihan rehellisesti kertoa, mikä kommenteissani mättää? Mitä haluatte, että teen itselleni? Its*rinko? Miten pääsen rauhaan kiusaajistani?
Estä heidät kuten täällä on neuvottu. Olen estänyt ihmisiä tosi paljon enkä heitä sen enempää mieti.
Kuulostat tosi lapselliselta, ap.
Itse en päästäisi ketään alaikäistä facebookiin.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti on harrasteryhmiä joiden kautta pääsee...
Mitä väliä sillä on? Estä ne ihmiset joiden et halua näkevän sinua.
Minua stalkkaavat jopa poliitikot :D
Onhan se vähän pelottavaakin, mutta en välitä. ( Ainakaan vielä.)
Olen poliittisesti sitoutumaton. En äänestä edes. En edes ymmärrä mikä minun julkaisuissani kiinnostaa.
Ap. Karaise itsesi tai häivy koko facebookista. Somea ei kannata ikinä ottaa vakavasti.