Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tili tyhjänä eikä palkkapäivää näy :(

Vierailija
27.04.2014 |

Mistä saisin nopeasti vähän rahaa? Tilillä on 100 euroa ja laskuja muutama maksettavana :( Palkkapäivään on vielä aika pitkä aika

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikavippi

Vierailija
2/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyt jotain nettikirpparilla. Tulee samalla hoidettua kaappien siivous :)

Tori.fi tai jos on oman kaupungin nettikirppari. Joensuulla ja Kuopiolla ainakin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin myydäkin, mutta ei oikein ole myytävää. Lähinnä vanhoja ja nuhjuisia vaatteita. Lukiokirjoja olis, mutta nekin niin vanhoja ettei kukaan enää tarvii

ap

Vierailija
4/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaisit yhteyttä laskuttajiin ja pyytäisit vähän lisää maksuaikaa? Onko tilipäivä vasta puolessa kuussa?

Vierailija
5/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vasta puolikuun aikaan on tilipäivä

ap

Vierailija
6/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on yksi vuoden parhaista pullonkeräyshetkistä, jos vaan pystyt lähtemään kaupungille vappuaaton yönä. Saat helposti yli satasenkin kasaan.

Vierailija
7/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuaaton yötä "joudun" olemaan kavereiden kanssa, mutta voisin aamuyöstä lähtee kiertelemään...

ap

Vierailija
8/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita laskuille lisää maksuaikaa. Helpoin tapa.

Vierailija
9/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Soita ja pyydä lisää maksuaikaa laskuille. Vappuna keräät pussikaupalla pulloja ja tölkkejä.

Vierailija
10/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä laskuja sinulla on, voitko lykätä niiden maksamista? facebookin kirpputorille pientä sälää myyntiin...

Vierailija
11/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskut voi kyl maksaa vähän myöhemminkin jos on noin rankkaa

Vierailija
12/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse teen osa-aikatöitä aloitin vasta eräässä puljussa ja minulla oli siellä pari vuoroa nyt kahden viikona aikana ja tästä johtuen kela ei käsittele työttömyysrahahakemusta ennen kuin saa palkkakuitit jotka tulee vasta kuun lopussa. Kiitoksena siis siitä että menee töihin 2- viikkoa rahatta eikä sossukaan maksa mitään koska ollut töitä ;)

Vierailija
13/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 21:15"]

Vappu on yksi vuoden parhaista pullonkeräyshetkistä, jos vaan pystyt lähtemään kaupungille vappuaaton yönä. Saat helposti yli satasenkin kasaan.

[/quote]

Tulee mieleen eräs toinenkin tapa, jolla nuori (oletko ap?) nainen voi tienata kännisten miesten kustannuksella...

Vierailija
14/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu tunne

Vierailija
15/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 21:37"]

itse teen osa-aikatöitä aloitin vasta eräässä puljussa ja minulla oli siellä pari vuoroa nyt kahden viikona aikana ja tästä johtuen kela ei käsittele työttömyysrahahakemusta ennen kuin saa palkkakuitit jotka tulee vasta kuun lopussa. Kiitoksena siis siitä että menee töihin 2- viikkoa rahatta eikä sossukaan maksa mitään koska ollut töitä ;)

[/quote]

Mulla on melkeen sama tilanne, mutta kuulun raksaliittoon ja olen ollut kaupanalalla osa-aikatöissä. Ja helmikuusta asti olen ollut osa-aikatyössä josta loppujen pitäisi tulla liitolta, mutta ne pyytää aina vaan lisäselvityksiä, eli rahaa ei oo vielä näkynyt, eikä taida näkyä aikoihin. Ketuttaa vietävästi et kerroin niille et mulla on ennestään ollut työhistoriaa. Mulla olisi jo aikoja sitten olleet rahat kädessä kelalta jos olisin valehdellut että nykyinen työni on ensimmäinen työni... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän