Mikä on sinulle arjen luksus?
Viikolla toisinaan teen itselleni kasvonaamion, jalkakylvyn ja saatanpa ottaa samalla lasillisen viiniä.
Kahvit terassilla auringon paistaessa.
Siivouksen jälkeen rojahtaminen sohvalle lukemaan hyvää kirjaa.
Kommentit (60)
Pätkispatukka suussa, istun pöntöllä ja pelaan Haydayta kännykällä. Se on luksusta ja suuri nautinto.
Hiljaisuus, lasi kuohuviiniä tai viiniä ja lempiohjelma illalla kaikessa rauhassa <3
punaiseen maitoon keitetty aamupuuro
Kun toipuva alkoholistimieheni on matkoilla ja saan vihdoinkin ottaa lasin punaviiniä, kun hänen edessään en tietenkään voi juoda ollenkaan.
Kakkukahvit ja vielä kahvinkeittimellä valmistettua, ei valmiskahvia (tapana asuinmaassani).
Kun voin kerran kuussa ostaa juustoa tai makkaraa leivän päälle. Olemme hyvin köyhiä.
ihana aloitus! minulle; kasvohoidossa käynti, kampaajalla käynti, kahvit omalla terassilla, puhtaat ja sileät lakanat, ostoksilla käynti, kukkien ostaminen esim. tulpaanit...
Kaupassa käynti yksin!
Molemmat lapset päiväunilla yhtäaikaa
Pienistä asioista koostuu se arjen luxus.
- 3 ruokalajin ateria viineineen mieheni kanssa
- Käydä kahvilassa ja nauttia olosta
- Käydä lounaalla ystävän tai puolison kanssa
- Saada jalkahoito miehen tekemänä
- Saada hierontaa miehen tekemänä
- Nauttia hyvästä lukemisesta tai ristikkolehdestä ja nauttia se kahvin kera
- Löhötä miehen kainalossa ja vain olla
Talven jälkeen kun sai ensimmäisen kerran vietyä lakanat ulos pyykkinarulle, se ihana tuoksu mitä sänkyyn tulee puhtaista raikkaista lakanoista
Hyvää ruokaa ja lasi viiniä koko perheen kanssa
Kun saa olla yksin kotona ja katsoa rauhassa yksin hyvän leffan
siisti koti, kun tulen töistä ( siivotaan aina iltaisin, nukkumaan mennessä on koti siisti ), tuuletan joka aamu petivaatteet, joten illalla kun käyn nukkumaan, on peti ihanan tuoksuinen, huuhteluaineen tuoksuinen pyykki.
Lasten halaus.
Kun olen maksanut kaikki laskut, jää rahaa vielä tilille.
Jonkun muun tekemä ruoka. Se, kun mummulassa äitini hakee aamunsa aloitaneen vauvan minulta suoraan sängystä 5.20 ja sanoo, että nuku itse vielä vähän. Pestyt lattiat.
Tuo syöpäjuttu kolahti, toivon että voisit edes yhtenä päivänä syödä ja juoda jotain mieluisaa :(
Arjen luksusta minulle; puhtaat lakanat, pihvi- ja viini-illallinen, hyvä kirja..
- Päiväunet kissan kanssa
- Shoppailu kaikessa rauhassa
- Kahvilla käyminen
- Hyvä ruoka
- Kävelyllä käyminen äidin kanssa
- Leffan katsominen
- Opiskeleminen ilman häiriötekijöitä
- Kissan ulkoiluttaminen ilman, että kukaan tulee häiritsemään ja päivittelemään yms..
Ne hetket on luksusta, jolloin lapset leikkivät tappelematta yläkerrassa ja mies siivoaa keittiötä samalla kun itse istun katsomassa jotain hyvää sarjaa tai elokuvaa, jonka olen tallentanut aikaisemmin. Joskus mies tuo minulle lasillisen viiniä ja muutaman palan suklaata ja kysyy paleleeko jalkojani.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:05"]
Herätys auringonnousuun, kahvia ja viikonlopun lehti. Nautin kaksi tuntia parvekkeella ihan rauhassa lehden, jahvin ja tupakan avulla.
Pitkä ja rauhallinen esileikki, joka voi alkaa jo heti aamusta ja huipentuu illalla. Tämä on todella harvinaista ja siksi vieläkin parempaa <3
[/quote]
Kai nyt se on harvinaista sinulle. Tupakkajuntin kanssa harva haluaa mitään esileikkiä harrastella, kun etova lemu leijailee metrien päähän.
-Lasten koulumatkan lyhyys. Ei tarvitse koskaan kyytiä heitä sinne eikä pois.
-Ravintolassa käynti
Otatteko ihan oikeasti vaan yhen lasin viiniä?minne loppu pullo menee.
Hyvä elokuva, aamukahvi, pari palaa tummaa suklaata
kasvonaamio kotona,
piikkimatto, nukkuminen pitkään ja loikoilu sängyssä miehen kanssa.