Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt oli siinä ja siinä että kilahdin teinille kunnolla!!

Vierailija
18.04.2014 |

Kaikki me -70 luvulla syntyneet tiedetään ja tunnetaan Eminem. Eikö niiin??

Tytär 13v väittää, että minä ja meidän ikäiset ei ymmärretä Eminemin musiikkia ja Eminemiä yleensäkään. Eminem on kuulemma heidän juttu, mihin meillä aikuisilla ole mitään  hajua.

Paitsi että.. Eminem oli jo oma juttuni nuoruudessa, paaaaaaljoooon ennen kuin tyttö oli edes munasarjoissani.

Miten nuo kuukautiskivut kasvaakin noin näsäviisaiksi?

Sanokaa että Cleanin out my closet on meidän vanhempien aikuisten juttu! Ja toinen olis Slim Shady..=)

-40v

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no turhasta asiasta kilahit, ihan oikeesti:D aikuinen nainen, tuollainen?

Vierailija
2/6 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emikkähän on 90-luvun tuote.

vähä tasoa jätkä noihin provoihin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 01:05"]

Kaikki me -70 luvulla syntyneet tiedetään ja tunnetaan Eminem. Eikö niiin??

Tytär 13v väittää, että minä ja meidän ikäiset ei ymmärretä Eminemin musiikkia ja Eminemiä yleensäkään. Eminem on kuulemma heidän juttu, mihin meillä aikuisilla ole mitään  hajua.

Paitsi että.. Eminem oli jo oma juttuni nuoruudessa, paaaaaaljoooon ennen kuin tyttö oli edes munasarjoissani.

Miten nuo kuukautiskivut kasvaakin noin näsäviisaiksi?

Sanokaa että Cleanin out my closet on meidän vanhempien aikuisten juttu! Ja toinen olis Slim Shady..=)

-40v

[/quote]

Eminem nousi kuuluisuuteen vasta 1990 luvun lopulla. Joten miten se on jonkun keski-ikäisen juttu? 

Toiseksi mitä sinun ikäistä enää kiinnostaa kuka on kenenkin juttu? Kasva aikuiseksi ja hanki oikea elämä ja anna nuorten olla nuoria

Vierailija
4/6 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttösi on ollut munasarjoissasi koko elämäsi ajan. Ei munasoluja tuoteta niinkuin siittiöitä, vaan ne on muodostuneet silloin kun olet ollut itse kohdussa.

Vierailija
5/6 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän 80- kuin 70- luvulla syntyneiden juttu.

6/6 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Kun minä olin nuori, oli Eminen suurin haaveeni ja idolini. Olisin kai ollut aikoinani valmis jopa neitsyyteni antamaan kyseiselle herralle. Että näin ne vain ihannoinnin kohteet saattaa siirtyä sukupolvelta toiselle. :D Ei se ole pois keltään, parhaassa tapauksessa ainoastaan vain hauska lisäys äidin ja tyttären välisiin keskusteluihin! PS. Minun kohtavarhaisteinini kuuntelee Scatmania!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi