Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset inhoavat kaikkea mistä miehet pitävät?

Vierailija
09.12.2020 |

Kuten oluen juontia, penkkiurheilua ja tietokonepelejä.

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Tykkään kaikista noista ja olen nainen.

Sovitaanko treffit?

Mies löytyy jo 😉

Vierailija
102/106 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota penkkiurheilu vs. "oikea" urheilu -juttua, jota moni on toistellut. Siis kuinka paljon te oikein treenaatte, jos ei esim. kerran viikossa ole aikaa katsoa yhtä peliä telkkarista? Kun nuo tunnutaan esittävän toisensa pois sulkevina vaihtoehtoina.

Itse en tunne ketään tosissaan urheilevaa, joka ei myös seuraisi vähintään omaa lajiaan myös penkiltä. Useimmat tuntemani urheilijat ovat myös innokkaita penkkiurheilijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi miehet inhoavat neulomista, keskustelua ihmissuhteista ja puutarhanhoitoa.

Neuloa sas, kutomapuikkojen kilkenapsunnan tai ompelukoneen jyrinän voi helposti eristää NC-kuulokkeilla.

Keskustelu ihmissuhteista, olen nukahtanut pari kertaa kesken ja aivan helkutinmoinen huuto - aivan kuin minun pitäisi innostua jonkun työkaverinsa erosta.

Ja se puutarhurointi - se tietää minullw aivan turhia lapiohommis, jos haluaa kukkasensa ja puskasensa, kaivakoon itse kuoppansa.

Eli naisen tulee mielestäsi olla kiinnostunut miehen kiinnostuksista, mutta naisen omia kiinnostuksen kohteita voi sitten vapaasti haukkua tylsiksi?

Tähänpä jännästi ei tullut sitten vastausta. Olisin tosiaan jo halunnut kuulla perustelut.

Itse tykkään neulomisesta, puutarhanhoidosta, sisäkasvien hoidosta, lenkkeilystä jne.

Mies auttaa, jos tarvitsen apua vaikka puutarhaistutusten kanssa. Samaan tapaan minä autan häntä harrastuksissaan, jos tarvitsee apua.

Kumpaakaan ei syvemmin kiinnosta toisen harrastukset, muttei olla julistamassa "sun harrastukset on niinku niin zzzzzzzz et en tod auta!"

Ja tuo, että olet nukahtanut kun puolisosi on kertonut sinulle jotain hänelle tärkeää. Sekin kertoo aika paljon siitä kunnioituksesta, tai oikeastaan sen kunnioituksen puutteesta. Sinulle aihe oli tylsä, puolisollesi ei. Ja hän halusi puhua siitä sinun kanssasi.

Vierailija
104/106 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä on parhaat keskustelut tehty? Yleistyksistä ja syyttelyistä.

Vierailija
105/106 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset inhoaa tietokonepelejä" jaa jännä kun tunnen oikeassa elämässä 9 naista ja netissä yli 25 naista jotka kaikki pelaa pelejä. Ja ihan per keleesti pelaavatkin ja suurin osa on peleissä vieläpä hyviä. Noin puolet meistä kaikista juo ainakin silloin tällöin kaljaa. Tervetuloa 2020-luvulle.

Vierailija
106/106 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naiset inhoaa tietokonepelejä" jaa jännä kun tunnen oikeassa elämässä 9 naista ja netissä yli 25 naista jotka kaikki pelaa pelejä. Ja ihan per keleesti pelaavatkin ja suurin osa on peleissä vieläpä hyviä. Noin puolet meistä kaikista juo ainakin silloin tällöin kaljaa. Tervetuloa 2020-luvulle.

Pelaan minäkin. Nimittäin simssiä 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi