Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset inhoavat kaikkea mistä miehet pitävät?

Vierailija
09.12.2020 |

Kuten oluen juontia, penkkiurheilua ja tietokonepelejä.

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan yksilöstä. Toiset naiset tykkää oluesta ja urheilusta ja toiset siideristä ja temptation islandista. Toiset miehet tykkää käsitöistä ja musikaaleista ja toiset painista ja auton rassaamisesta. Eihän mielenkiinnonkohteet ole riippuvaisia sukupuolesta. Olen nainen ja tykkään oluesta ja katson futiksen MM-kisat, pienenä tykkäsin iskän kanssa katsoa lätkää. Tykkään myös musikaaleista ja käsitöistä. Veljeäni ei kiinnosta urheilu ja pelaaminen pätkääkään, hän pitää kalastuksesta ja hyvästä kulttuurista. Yksilöitä olemme kaikki.

Nyt olikin kyse siitä, että mitä tahansa mies rakastaa, nainen vihaa sitä. Ei siitä että ihmiset pitää eri asioista.

Ja miten tämä vihaaminen nyt siis ilmenee?

Jatkuvana nalkuttamisena kun mies yrittää tehdä jotain omaa juttuaan. Valittamisena siitä asiasta sekä miehelle että kaikille ketkä vaan jaksaa kuunnella.

Miksi et puhu minä- tai me-muodossa vaan haluat välttämättä yleistää oman parisuhteesi ongelmat koskemaan muitakin? Ei meillä ole tuollaista, ei ole koskaan ollut. Suuri osa jutuista on yhteisiä (matkailu, retkeily, moottoripyöräily, elokuvat, konsertit, kirjallisuus, puutarhan hoito) mutta lisäksi molemmilla on omia juttujaan, joista ei todellakaan toinen nalkuta.

Missä vaiheessa teillä nalkuttaminen alkoi? Muutitteko yhteen niin nopeasti, ettei nainen vielä tiennyt "omia juttujasi"?

Koska tämä ei liity minuun millään tavalla, vaan naisten yleiseen käyttäytymiseen.

Eli minäkin voin heittää ihan omasta päästäni jonkin täysin paikkansa pitämättömän yleistyksen miehistä ja esittää sen faktana? Onpa aikuismainen keskustelupalsta.

Milloin, muuten, ajattelit lakata hakkaamasta vaimoasi? Kaikki miehet nimittäin hakkaavat.

Ei kukaan sinua estä heittämästä keksittyjä faktoja ilmaan jos niin haluat.  Ja mä olen nainen, en mies.

Vierailija
82/106 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tämä ei liity minuun millään tavalla, vaan naisten yleiseen käyttäytymiseen.

Minä sanon tämän nyt ihan tosissani, ja tämä on kaikkein paras ohje ihmissuhteisiin, mitä tulet koskaan kuulemaan mistään:

Naiset eivät ole keskenään identtisiä. Sinun pitää etsiä ihminen, jonka kanssa olet yhteensopiva.

Muussa tapauksessa käy niin, että sinulla on sarja suhteita, jotka menevät rikki erilaisten luonteiden yhteentörmäyksen takia. Lopulta katkeroidut, ja alat vihaamaan kaikkia naisia. Ja sen jälkeen sinulla ei ole enää toivoakaan pysyvän ihmissuhteen muodostamisesta.

"Kaikki naiset ovat samanlaisia" on vaarallisin uskomus, mitä heteromiehen päähän voi päätyä. Ja sama pätee tienkin myös niihin naisiin, jotka kuvittelevat kaikkien miesten olevan samanlaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sanon tämän nyt ihan tosissani, ja tämä on kaikkein paras ohje ihmissuhteisiin, mitä tulet koskaan kuulemaan mistään:

Naiset eivät ole keskenään identtisiä. Sinun pitää etsiä ihminen, jonka kanssa olet yhteensopiva.

Muussa tapauksessa käy niin, että sinulla on sarja suhteita, jotka menevät rikki erilaisten luonteiden yhteentörmäyksen takia. Lopulta katkeroidut, ja alat vihaamaan kaikkia naisia. Ja sen jälkeen sinulla ei ole enää toivoakaan pysyvän ihmissuhteen muodostamisesta.

"Kaikki naiset ovat samanlaisia" on vaarallisin uskomus, mitä heteromiehen päähän voi päätyä. Ja sama pätee tienkin myös niihin naisiin, jotka kuvittelevat kaikkien miesten olevan samanlaisia.

Tuohan on itsestään selvä asia.

Vierailija
84/106 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen pitäisi olla itsestään selvä asia, mutta internetin pimeistä loukoista löytyy paljonkin porukkaa, jotka menevät vaikka valalle siitä, että kaikki naisten välillä olevat erot ovat puhtaasti ulkonäössä. Jolloin ei olisi mitään väliä sillä, kenen seuraan loppujen lopuksi päätyy.

Tosin valtamediakin syyllistyy todella usein yleistyksiin, missä miehet tai naiset nähdään yhtenä homogeenisena massana.

Vierailija
85/106 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen pitäisi olla itsestään selvä asia, mutta internetin pimeistä loukoista löytyy paljonkin porukkaa, jotka menevät vaikka valalle siitä, että kaikki naisten välillä olevat erot ovat puhtaasti ulkonäössä. Jolloin ei olisi mitään väliä sillä, kenen seuraan loppujen lopuksi päätyy.

Tosin valtamediakin syyllistyy todella usein yleistyksiin, missä miehet tai naiset nähdään yhtenä homogeenisena massana.

Todella suuria eroja on harvoin.

Vierailija
86/106 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi miehet inhoavat neulomista, keskustelua ihmissuhteista ja puutarhanhoitoa.

Miehet? Minäkin inhoan. No, yksi kesäkukka ruukkuun mökillä on ok.

Vierailija
87/106 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno tarina. Minä olen nainen.

Vierailija
88/106 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä inhoan olutta, mutten sitä mieheltäni kiellä. 

Penkkiurheilu on tylsää, liikun ja urheilen mieluummin itse. Toki jos ukkokulta haluaa maata sohvalla ja katsoa formuloita niin mikäpä siinä. En vaan sitten kuuntele narinaa kun mua ei kuulemma koskaan näe kotosalla.

Meillä minä olen se aktiivisempi pelaaja.

Ei hitto, oonko mä meidän suhteessa mies XDD

Eikös se ollut niin ettei ole kuin henkilöitä?

Vierailija
89/106 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon olutta silloin tällöin. Seuraan tiettyjä urheilulajeja. Tietokonepelejä pelasin nuorempana ja nykyään joskus pelaamme miehen kanssa playstationilla yhdessä. N32

Vierailija
90/106 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAKASTAN pelata konsolipelejä..mutta joo, penkkiurheilu on säälittävää..kuten bissen (jatkuva) lipistys ->daddy maha. Urheilijapojat ovat ihania, pysyvät tikissä ja eivät ole Homereita..konsolipelit sallin tietyissä rajoissa tai tietokonepelit :), viaton harrastus.

Vierailija
91/106 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa noista mistä tykkään on pelaaminen ja sekin on kausittaista.

M

Vierailija
92/106 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi miehet inhoavat neulomista, keskustelua ihmissuhteista ja puutarhanhoitoa.

Neuloa sas, kutomapuikkojen kilkenapsunnan tai ompelukoneen jyrinän voi helposti eristää NC-kuulokkeilla.

Keskustelu ihmissuhteista, olen nukahtanut pari kertaa kesken ja aivan helkutinmoinen huuto - aivan kuin minun pitäisi innostua jonkun työkaverinsa erosta.

Ja se puutarhurointi - se tietää minullw aivan turhia lapiohommis, jos haluaa kukkasensa ja puskasensa, kaivakoon itse kuoppansa.

Eli naisen tulee mielestäsi olla kiinnostunut miehen kiinnostuksista, mutta naisen omia kiinnostuksen kohteita voi sitten vapaasti haukkua tylsiksi?

Vierailija
93/106 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno tarina. Minä olen nainen.

Sitten sinun pitäisi muutenkin tietää, että kaikki naiset eivät ole samanlaisia.

Vierailija
94/106 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään oluesta ja juodaan joskus yhdessä miehen kanssa, kun katsotaan lempisarjoja. Mies on kuitenkin sanonut ettö oluen juominen on hauskempaa ystävien kanssa, joten yhdessä juomme sitten enemmän viiniä.

Penkkiurheilua en jaksa, minusta se on tylsää. En jaksa seurata edes omaa harrastuslajiani telkkarista. Mies katsoo onneksi vain oman jalkapallojoukkueensa kisat. Pleikkarilla se tykkää myös pelata, mutta koska tekee niin h i tokseen töitä niin ei ehdi kovin usein pelaamaan. Minä saatan miehen pelatessa samalla lukea kirjaa tms askarrella, mitä mies taas ei ymmärrä.

On kuitenkin hienoa, että on löytynyt mies joka antaa minun tehdä mitä haluan ja samoin hän saa tehdä mitä haluaa. Jos ei saaolla oma itsensä niin aika kurjaahan se on.

Vierailija
95/106 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karkea yleistys. Samaa sarjaa kuin että naisia kiinnostaavaan meikki, muoti, ulkonäkö ja kaikki on kasvissyöjiä...jne jne. Got the point? Mun veli taas vihaa jokaista noita kolmea, jotka ap mainitsi. on täysin normaali heteromies.

Omalla kohdalla fanitan noita kaikkia mitä mun "kuuluis vihata 😄

Vierailija
96/106 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, siis tarkoitin että mun veli vihaa ihan jokaista noista mitä ap mainitsi, olihan niitä enemmänkin kuin kolme...

95/95

Vierailija
97/106 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ne on liian kilttejä juttuja ja niiissä ei voi kokea jännitystä tms. Miehet ei halua olla kilttejä useinkaan, naiset kuitenkin toivovat, että miehetkin virkkais ja neulois.

Hommahan on niin että käsitöitä harrastavana miehenä en inhoa virkkaamista tai neulomista. Kumpikin kiinnostaa, tosin vain tietynlaisen taidon näkökulmasta. Taitokatto noissa vaan on tosi matalalla, vai oletteko koskaan kuulleet tai nähneet juttuja mestarivirkkaajasta? Koska en keksi mitä neuloisin tai virkkaisin itselleni niin tuon enempää ei kiinnosta. Vaatteita voisin ehkä periaatteessa ommella, mutta se tarvitsis sitten ihan omat koneensa, nuo puuntyöstöön tarkoitetut ei toimi, niin valinta on nyt sitten se että en ompele.

Vierailija
98/106 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä. Tykkään kaikista noista ja olen nainen.

Vierailija
99/106 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Tykkään kaikista noista ja olen nainen.

Sovitaanko treffit?

Vierailija
100/106 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sekä komea, että hyväluonteinen ja kohtelee mua hyvin. Sitä en kyllä vaihtaisi mihinkään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi