Miksi naiset inhoavat kaikkea mistä miehet pitävät?
Kuten oluen juontia, penkkiurheilua ja tietokonepelejä.
Kommentit (106)
Aijaa. Mä rakastan himassa pelaamista, pizzaa ja kaljaa, raskasta musiikkia ja kauniita naisia. Mies on tyytyväinen valintaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan yksilöstä. Toiset naiset tykkää oluesta ja urheilusta ja toiset siideristä ja temptation islandista. Toiset miehet tykkää käsitöistä ja musikaaleista ja toiset painista ja auton rassaamisesta. Eihän mielenkiinnonkohteet ole riippuvaisia sukupuolesta. Olen nainen ja tykkään oluesta ja katson futiksen MM-kisat, pienenä tykkäsin iskän kanssa katsoa lätkää. Tykkään myös musikaaleista ja käsitöistä. Veljeäni ei kiinnosta urheilu ja pelaaminen pätkääkään, hän pitää kalastuksesta ja hyvästä kulttuurista. Yksilöitä olemme kaikki.
Nyt olikin kyse siitä, että mitä tahansa mies rakastaa, nainen vihaa sitä. Ei siitä että ihmiset pitää eri asioista.
Ja miten tämä vihaaminen nyt siis ilmenee?
Jatkuvana nalkuttamisena kun mies yrittää tehdä jotain omaa juttuaan. Valittamisena siitä asiasta sekä miehelle että kaikille ketkä vaan jaksaa kuunnella.
Olisiko aiheellista erota ja yrittää etsiä joku, jonka kanssa sulla on enemmän yhteistä?
Olut on hyvää. Muut voi kieltää.
Olutta ei ole tullut pariin vuoteen juotua ja penkkiurheilu on perhanan tylsää. Tietokonepelejä pelasin nuorempana paljon, mutta eipä ole sitäkään tullut tehtyä kymmeneen vuoteen juuri lainkaan.
Eli alkuperäinen kirjoittaja on täysin väärässä siitä, mistä miehet pitävät. Minä kun olen mies ja miehisyyden mitta.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi miehet inhoavat neulomista, keskustelua ihmissuhteista ja puutarhanhoitoa.
Neuloa sas, kutomapuikkojen kilkenapsunnan tai ompelukoneen jyrinän voi helposti eristää NC-kuulokkeilla.
Keskustelu ihmissuhteista, olen nukahtanut pari kertaa kesken ja aivan helkutinmoinen huuto - aivan kuin minun pitäisi innostua jonkun työkaverinsa erosta.
Ja se puutarhurointi - se tietää minullw aivan turhia lapiohommis, jos haluaa kukkasensa ja puskasensa, kaivakoon itse kuoppansa.
Vierailija kirjoitti:
Olutta ei ole tullut pariin vuoteen juotua ja penkkiurheilu on perhanan tylsää. Tietokonepelejä pelasin nuorempana paljon, mutta eipä ole sitäkään tullut tehtyä kymmeneen vuoteen juuri lainkaan.
Eli alkuperäinen kirjoittaja on täysin väärässä siitä, mistä miehet pitävät. Minä kun olen mies ja miehisyyden mitta.
Olet vain naisen tossun alla.
No höpsistä! Mies pitää todella paljon kavereistaan, ja minunkin mielestäni he ovat aivan ihania <3
Vierailija kirjoitti:
Naiset sitä, naiset tätä, naiset aina
#pulushakki
(Jos ap haluat keskustelua, niin kerro, mitä tapahtui. Mitä naisesi inhosi, miksi, mitä siitä seurasi?)
Missä olet pulushakkisi kanssa, kun miehiä ja miesten juttuja yleistetään...?! Tapahtuu meinaan palstalla paljon ja ihan vaan perusteella et "ku musta tuntuu.... mulle kävi näin... kaikki miehet!!!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vain naisen tossun alla.
Onko se niin vaikea käsittää, että ihmiset eivät ole kopioita toisistaan? Miehet ovat keskenään erilaisia ja naiset ovat myös keskenään erilaisia. Ihmiset pitävät eri asioista.
En ole seurannut mitään urheilua vuosikymmeniin. Kiinnostus ei vaan riitä. En ole koskaan opetellut pitämään oluesta. Juon, jos joku tarjoaa minulle oluen tilanteessa, missä kieltäytyminen olisi kiusallista, mutta itse ostan siideriä tai viiniä. Niitäkään en paljoa. Suunnilleen pullollinen viiniä menee kuukaudessa ja pari siideritölkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan yksilöstä. Toiset naiset tykkää oluesta ja urheilusta ja toiset siideristä ja temptation islandista. Toiset miehet tykkää käsitöistä ja musikaaleista ja toiset painista ja auton rassaamisesta. Eihän mielenkiinnonkohteet ole riippuvaisia sukupuolesta. Olen nainen ja tykkään oluesta ja katson futiksen MM-kisat, pienenä tykkäsin iskän kanssa katsoa lätkää. Tykkään myös musikaaleista ja käsitöistä. Veljeäni ei kiinnosta urheilu ja pelaaminen pätkääkään, hän pitää kalastuksesta ja hyvästä kulttuurista. Yksilöitä olemme kaikki.
Nyt olikin kyse siitä, että mitä tahansa mies rakastaa, nainen vihaa sitä. Ei siitä että ihmiset pitää eri asioista.
Jatkuvana nalkuttamisena kun mies yrittää tehdä jotain omaa juttuaan. Valittamisena siitä asiasta sekä miehelle että kaikille ketkä vaan jaksaa kuunnella.
Miksi et puhu minä- tai me-muodossa vaan haluat välttämättä yleistää oman parisuhteesi ongelmat koskemaan muitakin? Ei meillä ole tuollaista, ei ole koskaan ollut. Suuri osa jutuista on yhteisiä (matkailu, retkeily, moottoripyöräily, elokuvat, konsertit, kirjallisuus, puutarhan hoito) mutta lisäksi molemmilla on omia juttujaan, joista ei todellakaan toinen nalkuta.
Missä vaiheessa teillä nalkuttaminen alkoi? Muutitteko yhteen niin nopeasti, ettei nainen vielä tiennyt "omia juttujasi"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kyse on nyt siis yhdestä naisesta.
Otsikossa kun on niputettu, että kaikki naiset vihaavat miesten harrastuksia.
Ei... kyllä miehet tietää mistä nyt puhutaan. Ja naisetkin, mutta eivät taaskaan voi myöntää jonkun muun olevan oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
No mä inhoan olutta, mutten sitä mieheltäni kiellä.
Penkkiurheilu on tylsää, liikun ja urheilen mieluummin itse. Toki jos ukkokulta haluaa maata sohvalla ja katsoa formuloita niin mikäpä siinä. En vaan sitten kuuntele narinaa kun mua ei kuulemma koskaan näe kotosalla.
Meillä minä olen se aktiivisempi pelaaja.
Ei hitto, oonko mä meidän suhteessa mies XDD
Sinä ilmeisesti et sitten pelaa kotona? Vai muututko näkymättömäksi pelatessasi?
Vierailija kirjoitti:
Noilla harrastuksilla on aika turha itkeä naisettomuuttaan palstalla.
Niillä harrasteilla voikin juhlia naisettomuutta.
Toosaa saa muutenkin, jos tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et puhu minä- tai me-muodossa vaan haluat välttämättä yleistää oman parisuhteesi ongelmat koskemaan muitakin? Ei meillä ole tuollaista, ei ole koskaan ollut. Suuri osa jutuista on yhteisiä (matkailu, retkeily, moottoripyöräily, elokuvat, konsertit, kirjallisuus, puutarhan hoito) mutta lisäksi molemmilla on omia juttujaan, joista ei todellakaan toinen nalkuta.
Missä vaiheessa teillä nalkuttaminen alkoi? Muutitteko yhteen niin nopeasti, ettei nainen vielä tiennyt "omia juttujasi"?
Koska tämä ei liity minuun millään tavalla, vaan naisten yleiseen käyttäytymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei saa olla hauskaa jos se vie huomion pois naisesta.
Kysymys on: pitääkö mies naisesta?
A) Jos pitää, niin nainen vihaa itseään?
B) Jos ei pidä, niin miksi mies on kyseisen naisen kanssa?
Pitääkö nainen tapauksessa B) itsestään?
Eli vihaako mies kaikkea sellaista, mistä nainen pitää? Miksi?
Mies pitää naisesta ja osoittaa sen tekemällä vain sellaista, josta nainen pitää.
Tämähän on itsestään selvä kynnyskysymys.
Osui ja upposi ja naiset on heti puolustuskannalla ja solvaamassa. Yllätys, yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tämä ei liity minuun millään tavalla, vaan naisten yleiseen käyttäytymiseen.
Eli minäkin voin heittää ihan omasta päästäni jonkin täysin paikkansa pitämättömän yleistyksen miehistä ja esittää sen faktana? Onpa aikuismainen keskustelupalsta.
Milloin, muuten, ajattelit lakata hakkaamasta vaimoasi? Kaikki miehet nimittäin hakkaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provoilija vauhdissa
Totuus voi sattua, mutta ei se tarkoita että muut ovat provoja.
Vierailija kirjoitti:
Oluesta en tykkää, penkkiurheilua en harrasta, mutta tietokonepelejä kyllä pelaan, joten en ihan kaikkea inhoa
Kyllä sinä inhoat kaikkea, kuten ap sanoi. Ap on fiksu, siksi sinäkin hänelle vastasit, ja vielä ihan tosissaan.
Tarkoitin sitö, että jos nainen lähtökohtaisesti vihaa kaikkea mitä mies tekee ja tämä vihaaminen toistuu useamman miehen kohdalla niin silloin naisessa on jotain vikaa kun ei pysty hyväksymään muita ihmisiä. Jos ei vaan elämäntyylit ja tarpeet ja halut kohtaa niin sitten on väärä kumppani.