Miksi naiset inhoavat kaikkea mistä miehet pitävät?
Kuten oluen juontia, penkkiurheilua ja tietokonepelejä.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä koskaan kuullut naisesta, joka tykkäisi varvasjutuista seksissä. Sitä vastoin tällaisista miehistä olen kuullut ja lukenut.
Kukaan ei tiedä mistä hemmetistä sinä puhut.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei pidä paikkaansa! Minä ainakin elän futiksesta ja lätkästä enkä voi ymmärtää miks ne ei kiinnosta muita naisia. Eksyin tänne ekaa kertaa viime pe ja olen todennut että ei ihan mun paikka oo, kaikki nimet saa googlettaa keistä puhutaan. Onneksi oon raksalla töissä ja kaikki mun työkaverit on miehiä. Myös melkein kaikki mun kaverit on miehiä. Oluesta en kyllä tykkää. Muuten olen aika naisellinen, pukeudun naisellisesti ja meikkaan.
vau oletpa erikoinen!
Olut haisee pahalta, oluen juojat haisevat kamalilta, penkkiurheilu on koomista - kannattaa mieluummin urheilla kuin tuijottaa urheilijoita - ja jotkin tietokonepelit voivat olla hauskoja tai mielenkiintoisia.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi miehet inhoavat neulomista, keskustelua ihmissuhteista ja puutarhanhoitoa.
ne on liian kilttejä juttuja ja niiissä ei voi kokea jännitystä tms. Miehet ei halua olla kilttejä useinkaan, naiset kuitenkin toivovat, että miehetkin virkkais ja neulois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi miehet inhoavat neulomista, keskustelua ihmissuhteista ja puutarhanhoitoa.
ne on liian kilttejä juttuja ja niiissä ei voi kokea jännitystä tms. Miehet ei halua olla kilttejä useinkaan, naiset kuitenkin toivovat, että miehetkin virkkais ja neulois.
Ei todellakaan toivo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska zzzzzzzz...
No samaa mieltä minä olen penkkiurheilusta ja monista tietokonepeleistä, todella tylsiä.
Eli tultaisiinko nyt vaan tylsästi johtopäätökseen, että eri ihmisillä on eri mielenkiinnot.
Riippuu ihan yksilöstä. Toiset naiset tykkää oluesta ja urheilusta ja toiset siideristä ja temptation islandista. Toiset miehet tykkää käsitöistä ja musikaaleista ja toiset painista ja auton rassaamisesta. Eihän mielenkiinnonkohteet ole riippuvaisia sukupuolesta. Olen nainen ja tykkään oluesta ja katson futiksen MM-kisat, pienenä tykkäsin iskän kanssa katsoa lätkää. Tykkään myös musikaaleista ja käsitöistä. Veljeäni ei kiinnosta urheilu ja pelaaminen pätkääkään, hän pitää kalastuksesta ja hyvästä kulttuurista. Yksilöitä olemme kaikki.
Jokainen saa rakastaa ja inhoo iha mitä ite haluu, oli sit nainen tai mies. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska zzzzzzzz...
No samaa mieltä minä olen penkkiurheilusta ja monista tietokonepeleistä, todella tylsiä.
Eli tultaisiinko nyt vaan tylsästi johtopäätökseen, että eri ihmisillä on eri mielenkiinnot.
Tylsästi voitaisiin vaikka pysyä aloittajan aiheessa, jossa oli kyse nyt ihan eri asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan yksilöstä. Toiset naiset tykkää oluesta ja urheilusta ja toiset siideristä ja temptation islandista. Toiset miehet tykkää käsitöistä ja musikaaleista ja toiset painista ja auton rassaamisesta. Eihän mielenkiinnonkohteet ole riippuvaisia sukupuolesta. Olen nainen ja tykkään oluesta ja katson futiksen MM-kisat, pienenä tykkäsin iskän kanssa katsoa lätkää. Tykkään myös musikaaleista ja käsitöistä. Veljeäni ei kiinnosta urheilu ja pelaaminen pätkääkään, hän pitää kalastuksesta ja hyvästä kulttuurista. Yksilöitä olemme kaikki.
Nyt olikin kyse siitä, että mitä tahansa mies rakastaa, nainen vihaa sitä. Ei siitä että ihmiset pitää eri asioista.
Oluen juonti: Pahaa. Kotikaljakin on parempaa.
Penkkiurheilu: Voi kai sitä hetken ihailla komeita pelaajia ja heidän pelitaitojaan ja kai siinä pelissä on jotain älyllistäkin stategiaa ja sääntöjä tuntemattomana voi yrittää päästä niistä jyvälle, mutta ei siitä riitä iloa joka matsin seuraamiseksi.
Tietokonepelit: Niihin voi addiktoitua hetkeksi, mutta ei vain viitsi pidemmäksi aikaa ryhtyä niiden orjuuttamiksi. Niissä voi kehittyä hyväksi. Eivät kuitenkaan maksa vaivaa, kun saman ajan voi käyttää hyödyllisemminkin. Lukeminen on parempaa viihdettä.
nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kuva kuvastaa hyvin tätä:
https://i.pinimg.com/originals/ee/ab/11/eeab117f9a8230aa2b2881734f0a77d…
Kuvasta puuttuu talouspaperirulla tuolin vieressä.
Voit piirtää sen siihen jos sen puute häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska zzzzzzzz...
Ja penkkiurheilu ja tietokonepelit ne vasta ovatkin zzzzzzzz..... Oluesta pidän 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska zzzzzzzz...
Tylsästi voitaisiin vaikka pysyä aloittajan aiheessa, jossa oli kyse nyt ihan eri asiasta.
Millä tavalla eri asiasta?
MIeheni ei pidä mistään noista sun mainitsemistasi asioista. Tykkää matkailusta, soittamisesta, joogasta, valokuvauksesta, viineistä, retkeilystä, ruuanlaitosta, eläimistä, kiipeilystä... aika lailla samoista asioista joista itsekin tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei saa olla hauskaa jos se vie huomion pois naisesta.
Naislapsi on kaiken olevaisuuden keskipiste.
Edes supermassiivinen musta aukko ei sitä horjuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olikin kyse siitä, että mitä tahansa mies rakastaa, nainen vihaa sitä. Ei siitä että ihmiset pitää eri asioista.
Ja miten tämä vihaaminen nyt siis ilmenee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää kuva kuvastaa hyvin tätä:
https://i.pinimg.com/originals/ee/ab/11/eeab117f9a8230aa2b2881734f0a77d…
Kuvasta puuttuu talouspaperirulla tuolin vieressä.
Olitpas hauska!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska zzzzzzzz...
Millä tavalla eri asiasta?
Ei niinkään siitä että ihmiset pitää erilaisista asioista, vaan siitä että oli se asia mikä tahansa mistä mies pitää, nainen inhoaa sitä. Eka vastaaja kiteytti minusta tämän jo hyvin.
Naisten ei ole pakko pitää noista, koska heillä on valtaa. Sitä kutsutaan pimpiksi.