Kylmä ja sateinen sää tulossa takasin, heinäkuu alkaa kylmissä merkeissä
Kommentit (63)
Ihanaa... ihanaa. Saan elää normaalia elämää. Pari päivää on mennyt pimeässä kämpässä, koska sälärit on pitänyt olla kiinni ja suojata myös iho auringolta ihan täysin. Arvatkaa onko raskasta.
Oi, mä niin nautin! Tämä helle on aivan prseestä.
No jos 20 on kylmä niin sitten. Mulle kelpaa!
Eikö teillä hellehulluilla veri kierrä kun palelette 20 asteessakin.
Ihanaa, pääsee taas kunnolla pitkille lenkeille ja voi ulkoilla. Lisäksi on ihanaa kun saa taas nukkua eikä sisällä ole kuin jossain huonosti lämmitetyssä saunassa.
Onneks ei laitettu vielä kuriksia eteisestä varastoon.
Suomen kesä on huono vitsi. Pari päivää oli jopa hellettä. Onneksi on lento italiaan heinäkuussa.
Jes, jes, jes, jes, jes, jes, jes! 🤩🤩🤩
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa... ihanaa. Saan elää normaalia elämää. Pari päivää on mennyt pimeässä kämpässä, koska sälärit on pitänyt olla kiinni ja suojata myös iho auringolta ihan täysin. Arvatkaa onko raskasta.
Sairasta.
Missä olet ollut kesän hellepäivät ?
ap tuli taas puhumaan paskaa.ens viikolle ennustettu sellasta 20-25 lämmintä eli hiton hyvää ilmaa toisin kun tää perse hiki paahe.
Toivottavasti sataakin loppukesän ainakin iltapäivisin/iltaisin niin ei tarvitse noiden vammaisten naapurienkaan sönkätä ja säksättää pihalla vaan mä voin pitää ikkunoita auki sekä nauttia omasta pihastani.
Vierailija kirjoitti:
Suomen kesä on huono vitsi. Pari päivää oli jopa hellettä. Onneksi on lento italiaan heinäkuussa.
t. ryyppäsin toukokuun ni en huomannut kesähelteitä
Vierailija kirjoitti:
ap tuli taas puhumaan paskaa.ens viikolle ennustettu sellasta 20-25 lämmintä eli hiton hyvää ilmaa toisin kun tää perse hiki paahe.
siis etelä ja keski suomeen.
mene saudi-arabiaan sielä oli tänää+48 niin voit nauttia siitä ihanasta helteestä.
Miten niin kylmää? 20-23 asteessa mennään ensi viikko.
Nyt kun kolmatta iltaa kuuntelen tuota kännimylvintää ja kikatusta naapurin pihalta niin alan ymmärtää miksi toiset niin kaipaa näitä helteitä.
Ilmeisesti tuon ääliökännin vetäiseminen vaatii helteen.
IHANAAAAA!🤗🤗🤗