Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies ei jätä rauhaan

Vierailija
09.12.2020 |

Hän laittaa jatkuvasti viestiä miksen halua jatkaa. Viestit ovat jo muuttuneet sävyltään ikäväksi. Olen pyytänyt häntä lopettamaan, mutta ei lopeta.

Syitä on vaikea selittää. Mies asuu äidillään (29v) hän korostaa varallisuuttaan ja puhuu jatkuvasti perinnöstään, hänen tyylinsä on hyvin vaarimainen... Nämä ovat asioita jotka yhdessä muodostavat minua ahdistavan kokonaisuuden. Mies myös koskettelee paljon vaikka olen hyvin varautunut, pitää kovasti kädestäni ym ym.

Olen yrittänyt selittää näitä niin että elämme eri tilanteissa ja koen ettei ole kipinää jne.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee jotenkin äärimmäisen surullinen olo, noista huomio-viesteistä, koska ei kyse ole siitä.

Miettikää itse, jos olisitte tapailleet vähän rikki olevaa ihmistä, niin haluaisitteko olla hänelle vielä ilkeitä?

Tapailtiin siis pari kk ei vain paria kertaa..

Ap

Viimeinen kommenttini sinulle:

Ilkeyttä on antaa hänelle toivoa. Ja joka ikinen viestisi, puhelimeen vastaamisesi, hänelle puhumisesi on toivon antamista riippumatta siitä, mitä sanot/kirjoitat.

Myötätuntoa, välittämistä, hyvää tahtoa olisi päästää hänet jatkamaan elämässään eteenpäin.

Vierailija
42/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee jotenkin äärimmäisen surullinen olo, noista huomio-viesteistä, koska ei kyse ole siitä.

Miettikää itse, jos olisitte tapailleet vähän rikki olevaa ihmistä, niin haluaisitteko olla hänelle vielä ilkeitä?

Ap

En tietenkään haluaisi ja siksi tekisinkin asiani hyvin selväksi. Aloitko muuten alunperinkin tapailemaan häntä säälistä?

Hän kirjoitti kauniisti ja oli hauska. Kertoi paljon henkilökohtaisiakin asioita, ja huomasin itsekin puhuvani asioita joita en yleensä puhu. En tiedä, ehkä siihen sekottui sääliäkin hieman, ja kukaan ei ole ikinä ollut minulle niin ystävällinen ja sanonut niin kauniita asioita. Toki ihmettelin, miten joku voi ihastua niin nopeasti mutta ajattelin olevani hänelle tärkeä. Taustalla oli kuitenkin jotenkin vaivaantunut olo. +Nuo luettelemani asiat. Viestejä alkoi tulla todella paljon, ja tajusin etten ole ihastunut vaan ahdistunut.

Tiedän etten ole mikään normaali itsekään. Enkä missään nimessä voi toiseltakaan täydellisyyttä vaatia.

Koen vaikeaksi pukea ajatuksiani sanoiksi, ja hänestä tuli olo, ettei se olisi lopulta kovin helppoa hänenkään kanssa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin melkein koko ekan sivun, en usko että ap on edes nainen. Jos muka on, niin erittäin tyhmästi käyttäytyvä. Esimerkin mies on selvästi häiriintynyt eikä sellaisille voi puhua järkeä. Estää voi ja koska mies jo stalkkaa niin kannattaa muuttaa salaiseen osoitteeseen ja vaihtaa työpaikkaa.

Vierailija
44/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Viimeinen kommenttini sinulle:

Ilkeyttä on antaa hänelle toivoa. Ja joka ikinen viestisi, puhelimeen vastaamisesi, hänelle puhumisesi on toivon antamista riippumatta siitä, mitä sanot/kirjoitat.

Myötätuntoa, välittämistä, hyvää tahtoa olisi päästää hänet jatkamaan elämässään eteenpäin.

Kiitos. Teen sen, varmasti ainoa vaihtoehto.

Ap

Vierailija
45/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sydän kun manipuloi ja painostaa sinua ja ohittaa tunteesi ja pyyntösi? Ok...

Vierailija
46/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies siis valitti siitä, että moni suhteenalku on loppunut kuin seinään ilman selityksiä. Jotenkin halusin olla se, joka antaa selityksen, mutta nyt ymmärrän että mitään suoraa selitystä on vaikea antaa.

Syy ei ole yksin juuri kotona asuminen tai leuhkiminen, tai edes se, että pitää kovasti kädestä vaan joku mitä on vaikea selittää. Intuitio tms.

Ap

Tai sitten mies on aiemminkin saanut suhteen päättyessä selityksiä, mutta, kuten nyt sinäkin olet joutunut huomaamaan, hän ei hyväksy saamiaan vastauksia, vaan jatkaa inttämistä. Todennäköisesti hän valittaa seuraavallekin tapailukumppanilleen samaa, kuinka hänet on vain hylätty aina ilman mitään syytä.

Ei tuollaista voi auttaa. Sinä olet kuitenkin antanut hänelle mahdollisuuden, kun olet häntä tapaillut ja katsonut syttyykö suhde kunnolla. Ei keneltäkään enempää voi pyytää. Sinä olet myös pyrkinyt selittämään niin hyvin kuin osaat. Jos ja kun sekään ei riitä, et missään tapauksessa enempääkään ole hänelle velkaa.

Jos olet suoraan ja kiertelemättä sanonut, ettet halua olla häneen enää missään yhteydessä, voit aivan hyvin estää hänet. Voit toki varoittaa asiasta etukäteen, tyyliin, älä enää koskaan ota mitään yhteyttä minuun, seuraavasta yhteydenotosta menee estot päälle. Tämäkään ei kyllä enää tässä vaiheessa ole tarpeellista mielestäni. Toivottavasti selviät tyypistä estämällä. Itse olen joutunut vastaavassa kuviossa olemaan yhteydessä poliisiin. Siinä tapauksessa onneksi poliisin yhteydenotto miehelle sai hänet sitten lopulta ymmärtämään yskän.

Vierailija
47/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läväytät hänelle suoraan että pidät häntä liian heikkotasoisena ja suhde hänen kanssaan tuntuisi sinusta tyytymiseltä. Voin luvata ettei ole riesanasi enää tuon jälkeen, eikä tulevaisuudessa kenenkään muunkaan. Olen kuullut nuo sanat ja meni muuten viesti harvinaisen tehokkaasti perille.

Vierailija
48/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri kuulostaa autistilta, kun ei ymmärrä pieniä vihjeitä.

Älä rupea autistin kanssa parisuhteeseen!

Sano selkeästi, että haluat olla vain ystävä.

Älä enää tapaa häntä kahdestaan.

Ei tämmöiselle tyypille pidä mennä mitään ystävyyslupauksia antamaan. Ihan hullun hommaa, eihän siitä ainakaan eroon sitten pääse, kun se alkaa viesteilemään ja soittelemaan "ihan vain ystävänä". Jos ihminen on noin takertuvaa sorttia, joka ei pakkeja ymmärrä, niin ei sellaisen kanssa mikään kaveruuskaan voi toimia. Tuollainen tyyppi vain jatkaa takertumista "ystävyyden" nimissä.

Vierailija
49/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon tämän nyt ihan suoraan.

Miten. helvetin. typerä. ap. on ??? Kehtaat vielä ulista täällä että et halua estää miestä joka ei jätä sua rauhaan. Nyt jumalauta oikeasti...

Vierailija
50/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo äidin luona asuminen on totaalinen turn off XD MUTTA haluan kertoa uudestaan tarinan liittyen viimeisimpään eksääni (suomimiekkonen.)

Tapasimme netissä XD. Eksä oli selkeästi erilainen kuin muut miekkoset, hyvällä tavalla. Tunsin kyllä, että siinä oli jotain erityistä XD Sellainen erilainen tunne!

No tapasimme sitten livenä ja eka reaktioni (olen huom huom sitoutumiskammoinen) oli jyrkkä EI.

No rehvien jälkeen eksä hehkutti minua ja oli selkeästi ihastunut. Mutta minä en vain tuntenut mitään💔

Yritin antaa pakit, mutten osannut sanoa tylysti. Eksä aina lupasi lopettaa viestittelyn, mutta kohta laittoi jo taas uutta viestiä XDDDD Muistan ikuisesti sen pommituksen XD mutta ei se ollut mitään häi.rii.tynyttä eikä sairaalloista.

No päätin sitten antaa mahiksen eksälle ja eräänä päivänä sitten tapasimme. Eksä tuli suoraan töistä tapaamaan minua työhaalari päällään. Silloin aivoissani napsahti ja ihastuin eksään XDDDD

No on hän syystäkin eksä nykyään, mutta opin ainakin ettei minun pidä uskoa aina sitä ensireaktiotani. Saattaisimme olla yhä edelleen yhdessä, jos eksä ei polttelisi kaňňabista ja olisi aavistuksen erilainen XD Sellaisia pienempiä vikoja vähän liikaa, en vain pystynyt enää.

Olipa XD muuten tosi hauska XDDDD juttu XD.

Tosin ei siitä XD paljon tolkkua saanut XDDDDDDDDDDDDDDDDD.

Mutta XDXD kiva XD kun kuitenkin XDXDXD kirjoittelit. 

XDXDXDXDXD

Vierailija
51/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat AP vähän tykätä siitä, että on noin perässäsi. Muutenhan olisit tehnyt asian hyvin selväksi, ettei kiinnosta ja sitten laittanut estot, jos ei lopeta.

Tämä. Ilmeisesti huomio kelpaa kuitenkin vaikka mies itsessään ei.

Tämä täytyy olla jonkin k-miehen kirjoittama.

Kukaan ei halua itselleen stalkkaajaa, jolle on jo useamman kerran yrittänyt kertoa, että ei kiinnosta.

Vierailija
52/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä varalta että et olekaan provo:

Jokainen on vastuussa itsestään. Et voi suojella miestä menemästä enemmän rikki. Ihmiset, jotka ei osaa määritellä omia rajojaan, antavat muiden kävellä itsensä yli ja samalla ohittavat tunteensa. Sit ihmetellään, kun joutuu hyväksikäytetyksi/ahdistelluksi jne.

Vierailija
53/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri kuulostaa autistilta, kun ei ymmärrä pieniä vihjeitä.

Älä rupea autistin kanssa parisuhteeseen!

Sano selkeästi, että haluat olla vain ystävä.

Älä enää tapaa häntä kahdestaan.

Ei tämmöiselle tyypille pidä mennä mitään ystävyyslupauksia antamaan. Ihan hullun hommaa, eihän siitä ainakaan eroon sitten pääse, kun se alkaa viesteilemään ja soittelemaan "ihan vain ystävänä". Jos ihminen on noin takertuvaa sorttia, joka ei pakkeja ymmärrä, niin ei sellaisen kanssa mikään kaveruuskaan voi toimia. Tuollainen tyyppi vain jatkaa takertumista "ystävyyden" nimissä.

Tuo on kyllä totta. Toisaalta monelle kaverikortti on niin kova kolaus että ei enää sen jälkeen halua jatkaa yhteydenpitoa.