Suositko mies- vai naislääkäreitä?
Kommentit (77)
Ihan sama kunhan osaa asiansa ja tietää mitä pitää tehdä ja miten hoitaa.
Naislääkäreistä on parempia kokemuksia. Varsinkin psykiatrian puolella. Kaikki tapaamani miespsykiatrit ovat olleet ihan kahjoja.
En käy lääkärissä, en ole hullu. Ihan samoja ohjeita noudattavat molemmat ja ne ohjeet ovat molemmilla väärät.
Vierailija kirjoitti:
En käy lääkärissä, en ole hullu. Ihan samoja ohjeita noudattavat molemmat ja ne ohjeet ovat molemmilla väärät.
Ootko ihan varma, ettet kuiteskin tarttis diagnoosia 🙄?
Naislääkäriä, mieluusti yli 40 v. Koen että helpompi puhua, kertoa vaivansa heille. Ei sinänsä mitään mieslääkäreitä vastaan. Itsekin olen hoitoalan ihminen
Nainen, jos voi valita. Naiset ei kouri eikä ehdottele toimintaa ohi aiheen. Vaikka olisi pikkuhousuisillaan.
Suosin mieslääkäreitä. Naiset ovat useimmiten tulleet alalle vain status ja raha mielessä. Jos miehet ovat valinneet lääkärin ammatin useista hyvistä vaihtoehdoista niin he useimmiten ovat alalle sopivia, hyviä siinä ja kiinnostuneita kehittymään ammatissaan. Naislääkäreistä näin ei voi sanoa.
Tätä mieltä oli jo pilapiirtäjä Kari Suomalainen. Jos nainen on hyvä lääkärinä niin hän on lesbo.
Molemmilla olen käynyt, yhtä hyvää tai huonoa hoitoa saanut molemmilta. Miehissä enemmän ailahtelua, löytyy huippulääkäreitä, mutta sitten leipiintyneitä myös.
Ihan se ja sama mitä lääkärin jalkovälissä on. Enemmänkin toivon korvienväliä ja kykyä käyttää sitä.
Naislääkäriä. Viime kerralla kyseessä oli peräaukon tutkimus joten olisi ollut ikävä päästää mieslääkäri sorkkimaan. Ihanan naislääkäri sen sijaan tutku mun peppureikää ja en yhtään vastustellut
Naislääkäreiden potilailla on ihan tilastollisesti paremmat mahdollisuudet selvitä hengissä. Tottakai suosin.
Gyne aina mies. Muutenkin ehkä mieluummin mies, ainakin itselle sattunut niin että ne epäpätevimmät tampiot on olleet naisia.
Kontio & Parmaksen Hullu-Sirkka ois kyllä hyvä!
Tiedän että mies tekee vain työtäännmutta tuntuu se silti vähän oudolta jos miesgyne ronkii