Tapailemani mies ei jätä rauhaan
Hän laittaa jatkuvasti viestiä miksen halua jatkaa. Viestit ovat jo muuttuneet sävyltään ikäväksi. Olen pyytänyt häntä lopettamaan, mutta ei lopeta.
Syitä on vaikea selittää. Mies asuu äidillään (29v) hän korostaa varallisuuttaan ja puhuu jatkuvasti perinnöstään, hänen tyylinsä on hyvin vaarimainen... Nämä ovat asioita jotka yhdessä muodostavat minua ahdistavan kokonaisuuden. Mies myös koskettelee paljon vaikka olen hyvin varautunut, pitää kovasti kädestäni ym ym.
Olen yrittänyt selittää näitä niin että elämme eri tilanteissa ja koen ettei ole kipinää jne.
Kommentit (53)
Koen törkeäksi laittaa estot, koska jotenkin myös säälin häntä. Hänellä on varmasti hyvä sydän jne.
Nyt viesteissä syyttää etten anna mahdollisuutta.. Mikä on tavallaan tottakin.
Ap
Oletko siis sanonut hänelle ihan suoraan, että et halua enää tavata häntä etkä olla muutenkaan yhteydessä häneen?
Siis ei mitään selittelyitä, syitä yms. vaan ihan suoraan ja kiertelemättä, että ei enää ja piste?
Vierailija kirjoitti:
Koen törkeäksi laittaa estot, koska jotenkin myös säälin häntä. Hänellä on varmasti hyvä sydän jne.
Nyt viesteissä syyttää etten anna mahdollisuutta.. Mikä on tavallaan tottakin.Ap
Häiritsee, mutta ei kuitenkaan häiritse kun et estoja näe tarpeelliseksi? Jos kun ei muuten vaan usko.
Nyt ei ole aika sääliä, vaan oman turvallisuuden vuoksi estot päälle. Älä tapaa miestä ja anna koskea millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt viesteissä syyttää etten anna mahdollisuutta.. Mikä on tavallaan tottakin.Ap
No sitten jatkat elämää ongelman kanssa. Estäminen on yksinkertainen ratkaisu, mies ymmärtää yskän ja pääsee siitä kyllä yli.
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis sanonut hänelle ihan suoraan, että et halua enää tavata häntä etkä olla muutenkaan yhteydessä häneen?
Siis ei mitään selittelyitä, syitä yms. vaan ihan suoraan ja kiertelemättä, että ei enää ja piste?
Mulla heräsi tämä sama kysymys. Luultavasti ei ole sanonut riittävän suoraan vaan kierrellyt ja kaarrellut niin, että asia ei ole ihan mennyt perille.
Vierailija kirjoitti:
Etkö nimenomaan OLE antanut mahdollisuuden jos olette jonkin verran tapailleet? Älä anna syyllistää. Pyydät selkeästi ja suoraan jättämään sinut rauhaan ja sitten esto jos ei usko. Ei oo mitään törkeää tässä jos suoraan on sanottu että ei enää yhteydenottoja, kiitos. Jos ei vieläkään usko niin lähestymiskielto.
Kaveri kuulostaa autistilta, kun ei ymmärrä pieniä vihjeitä.
Älä rupea autistin kanssa parisuhteeseen!
Sano selkeästi, että haluat olla vain ystävä.
Älä enää tapaa häntä kahdestaan.
Sanoin etten koe meillä olevan juuri yhteistä, että varmasti molemmille on paremmin sopivia ehdokkaita.
Olen pyytänyt häntä lopettamaan viestittelyn ja yhteydenpidon, koska en tunne kiinnostusta häntä kohtaan, eikä se noilla viesteillä muutu.
Hän on yrittänyt soittaa, mutta en ole halunnut vastata, koska inttää niin kauan kunnes suljen puhelimen. Jos en vastaa viesteihin niin lähettää niitä Facebookissa ja instassa.
Tiedän, että pitäisi estää, tuntuu vaan niin kylmältä, ja osaan jo kuvitella kuinka hän siitä suuttuu. Pelkään, että hän tulee vihaisena ovelleni. On kahdesti tullut työpaikkani lähelle sattumalta ja kerran tekstiilimyymälään, en käsitä miten tämä sattuma on edes mahdollinen. Mutta ei hän ole mitään seurantaa voinut asentaa, koska puhelimeni ei ole ollut kuin mukanani joka kerta, en ole jättänyt sitä hänelle edes wc-käynnin ajaksi.
Alan tuntea itseni jo vainoharhaiseksi. Viime yönä naapuri käveli rapussa, ja olin ihan varma, että se oli tuo mies (ei ollut).
Ap
Sanot, että deittailit useampaa samaan aikaan, aika ei enää riitä ja on pakko karsia deittilistaa.
Estä tai ole ainakin vastaamatta hänen viesteihin. Jos et näistä vinkeistä ota onkeesi, niin ei vauvapalstalaiset tälle asialle mitään voi.
Mies siis valitti siitä, että moni suhteenalku on loppunut kuin seinään ilman selityksiä. Jotenkin halusin olla se, joka antaa selityksen, mutta nyt ymmärrän että mitään suoraa selitystä on vaikea antaa.
Syy ei ole yksin juuri kotona asuminen tai leuhkiminen, tai edes se, että pitää kovasti kädestä vaan joku mitä on vaikea selittää. Intuitio tms.
Ap
Sanot, että olet päättänyt, että et enää halua olla yhdessä ja toivot, että hänkin lopettaa yhteydenpidon. Sitten et enää vastaa.
Kai on pakko estää.
Sitten vaan toistan sen minkä niin moni muukin hänelle on tehnyt, mutta ainakin olen yrittänyt.
Voiko puhelimeen asentaa seurannan jotenkin etänä?
Ap
Mietin, jos olisi asentanut jonkun seurannan etänä niin häviääkö se jos nollaan puhelimeni ja muutan ihan kaikki salasanat?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies siis valitti siitä, että moni suhteenalku on loppunut kuin seinään ilman selityksiä. Jotenkin halusin olla se, joka antaa selityksen, mutta nyt ymmärrän että mitään suoraa selitystä on vaikea antaa.
Syy ei ole yksin juuri kotona asuminen tai leuhkiminen, tai edes se, että pitää kovasti kädestä vaan joku mitä on vaikea selittää. Intuitio tms.Ap
Ei sitä aina osaa selittää, miksi ei koe toista itselleen sopivaksi. Et ole mitään selitystä velkaa, sanot niin kuin asia on, että et halua enää jatkaa yhdessä.
Ei halvattu! Menit käymään ehdan tontun luona 🤣
Estä ja äkkiä.
Pakkomielteiseen mieheen ei mikään keskustelu auta. Itse asiassa rohkaiset vain häntä enemmän, kun reagoit hänen viesteihinsä. Estä hänet ja lopeta kaikki yteydenpito, vain se on oikea ratkaisu.
Siis mistä päättelet, että hän vakoilisi sua noin?
Estä hänet.