Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies ei jätä rauhaan

Vierailija
09.12.2020 |

Hän laittaa jatkuvasti viestiä miksen halua jatkaa. Viestit ovat jo muuttuneet sävyltään ikäväksi. Olen pyytänyt häntä lopettamaan, mutta ei lopeta.

Syitä on vaikea selittää. Mies asuu äidillään (29v) hän korostaa varallisuuttaan ja puhuu jatkuvasti perinnöstään, hänen tyylinsä on hyvin vaarimainen... Nämä ovat asioita jotka yhdessä muodostavat minua ahdistavan kokonaisuuden. Mies myös koskettelee paljon vaikka olen hyvin varautunut, pitää kovasti kädestäni ym ym.

Olen yrittänyt selittää näitä niin että elämme eri tilanteissa ja koen ettei ole kipinää jne.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut vielä sekoilusta, mutta sitäkin mietin, että voiko seurantalaite olla autossa? Hän on kerran lainannut autoani ilman minua. Ja voisi kai sen ulkoapäinkin asentaa.

Ap

Vierailija
22/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on seurantalaitetta. Mutta jos vielä kerran yrittäisitte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä se sänkyyn hetkeksi niin rauhoittuu.

Vierailija
24/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda salasanat. Kun käytät tietokonetta, katso nyt ainakin mitä ohjelmia käynnistyy kun käynnistät sen. Ehkä kännykässä voi tehdä saman, en tiedä. En myöskään tiedä paljastuvatko mahdolliset vakoiluohjelmat sillä tavalla.

Uskon kuitenkin avauksen olevan trolli, koska tarina muuttuu koko ajan. Ensin et "raski" estää häntä, koska hän on aiemmin joutunut pettymään. Sitten "pelkäät" häntä. Ja nyt haet huomiota sille, että hän mahdollisesti vakoilee sinua.

Jos et raski estää niin älä sitten valita. Ainoa oikea, ja ainoa hänenKIN kannaltaan paras vaihtoehto on sanoa hänelle vielä kerran (mieluiten viestillä, jotta jää todiste), että "En halua sinun enää koskaan ottavan minuun yhteyttä. Kaikkea hyvää." Sen jälkeen blokkaus.

Vierailija
25/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Creepy on creepy mentiin sänkyyn tai ei.

Mistä tiedät ettei kirjoittele miesfoorumeilla?

Vierailija
26/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä päättelet, että hän vakoilisi sua noin?

Teen pääosin etää, mutta olen 2x käynyt toimistolla, ja molemmilla kerroilla hän oli sattumalta toimiston lähettyvillä.

En ikinä käy tekstiililiikkeessä, joka sijaitsee ydinkeskustasta n. 3km päässä, ja yhtäkkiä hän oli siellä! Sattumalta samaan aikaan kuin minä, hakemassa äidilleen asiaa X.

En vaan pääse näistä yli, että millä todennäköisyydellä näin kävisi sattumalta.

Viimeisimmällä kerralla halasi, eikä meinannut lopettaa, sydän hakkasi tuon jälkeen ehkä 30min.

Voin olla myös sekoamassa, mutta en haluaisi edes lähteä kotoa yksin mihinkään.

Ap

Vierailija
27/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo äidin luona asuminen on totaalinen turn off XD MUTTA haluan kertoa uudestaan tarinan liittyen viimeisimpään eksääni (suomimiekkonen.)

Tapasimme netissä XD. Eksä oli selkeästi erilainen kuin muut miekkoset, hyvällä tavalla. Tunsin kyllä, että siinä oli jotain erityistä XD Sellainen erilainen tunne!

No tapasimme sitten livenä ja eka reaktioni (olen huom huom sitoutumiskammoinen) oli jyrkkä EI.

No rehvien jälkeen eksä hehkutti minua ja oli selkeästi ihastunut. Mutta minä en vain tuntenut mitään💔

Yritin antaa pakit, mutten osannut sanoa tylysti. Eksä aina lupasi lopettaa viestittelyn, mutta kohta laittoi jo taas uutta viestiä XDDDD Muistan ikuisesti sen pommituksen XD mutta ei se ollut mitään häi.rii.tynyttä eikä sairaalloista.

No päätin sitten antaa mahiksen eksälle ja eräänä päivänä sitten tapasimme. Eksä tuli suoraan töistä tapaamaan minua työhaalari päällään. Silloin aivoissani napsahti ja ihastuin eksään XDDDD

No on hän syystäkin eksä nykyään, mutta opin ainakin ettei minun pidä uskoa aina sitä ensireaktiotani. Saattaisimme olla yhä edelleen yhdessä, jos eksä ei polttelisi kaňňabista ja olisi aavistuksen erilainen XD Sellaisia pienempiä vikoja vähän liikaa, en vain pystynyt enää.

Vierailija
28/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häi.riin.tynyttä**

Vierailija
29/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä myös ajattelen sekoilevani, koska kaupunki jossa asumme on suhteellisen pieni, eli sikäli sattuma voisi olla mahdollinen.

Ap

Vierailija
30/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinun pitää palkata vartiointiliikkeestä joku iso korsto pitämään seuraa ja esittämään uutta poikaystävääsi, niin että ko. mies näkee.

Korsto voi sanoa miehelle vaikka, että jos ei jätä rauhaan, niin minä suutun ja se ei ole kaunista katseltavaa.

Vierailija
31/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat AP vähän tykätä siitä, että on noin perässäsi. Muutenhan olisit tehnyt asian hyvin selväksi, ettei kiinnosta ja sitten laittanut estot, jos ei lopeta.

Vierailija
32/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se hengailla sun kodin lähellä ja lähtee sieltä seurailemaan minne menet. Tuskin se nyt mitään laitetta on asentanut, vaikka ainahan sekin on mahdollista. Vähänkin pidempään autossa toimiva seurantalaite kyllä vaatisi hyvät patterit eli ei olisi aivan pieni. Voithan tsekata auton sisältä ja peilillä tarkastaa pohjan. Sitten myös jos sulla on autossa navi ja hänellä on siihen oikeudet, niin siitähän tietysti voi seurata.

Vierailija
33/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat AP vähän tykätä siitä, että on noin perässäsi. Muutenhan olisit tehnyt asian hyvin selväksi, ettei kiinnosta ja sitten laittanut estot, jos ei lopeta.

Tämä. Ilmeisesti huomio kelpaa kuitenkin vaikka mies itsessään ei.

Vierailija
34/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sitten rehelliset selitykset hänelle, miksi ei kiinnosta, jos et muuten pääse irti, mutta hän varmaan vaan suuttuu lisää. Ota nyt järki käteen ja lopeta se, kun ei siitä tule suhdetta, koska hän ei tunnu sopivalta kumppanilta.

Vierailija
35/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin lyhyesti ja ytimekkäästi

"En halua seurustella kanssasi. Älä enää ota minuun yhteyttä."

Sitten lakkaisin vastaamasta kaikkiin yhteydenottoihin. Jos (kun) niitä vielä tulisi, estäisin tyypin. Jos jatkuu jollain ilveellä silti, tekisin rikosilmoituksen.

Vierailija
36/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee jotenkin äärimmäisen surullinen olo, noista huomio-viesteistä, koska ei kyse ole siitä.

Miettikää itse, jos olisitte tapailleet vähän rikki olevaa ihmistä, niin haluaisitteko olla hänelle vielä ilkeitä?

Tapailtiin siis pari kk ei vain paria kertaa..

Ap

Vierailija
37/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee jotenkin äärimmäisen surullinen olo, noista huomio-viesteistä, koska ei kyse ole siitä.

Miettikää itse, jos olisitte tapailleet vähän rikki olevaa ihmistä, niin haluaisitteko olla hänelle vielä ilkeitä?

Ap

En tietenkään haluaisi ja siksi tekisinkin asiani hyvin selväksi. Aloitko muuten alunperinkin tapailemaan häntä säälistä?

Vierailija
38/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂

Vierailija
39/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa naisen syyllistämistä täällä(kin). - Pitääkö tässä kohti yllättyä?

Vierailija
40/53 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Viimeinen kommenttini sinulle:

Ilkeyttä on antaa hänelle toivoa. Ja joka ikinen viestisi, puhelimeen vastaamisesi, hänelle puhumisesi on toivon antamista riippumatta siitä, mitä sanot/kirjoitat.

Myötätuntoa, välittämistä, hyvää tahtoa olisi päästää hänet jatkamaan elämässään eteenpäin.