Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sydän hakkaa ja pulssi 110. Krapula. Lähdenkö lääkäriin?

Vierailija
09.12.2020 |

Onko vaarallista? Makaan vain ja tuntuu että sydän tulee kohta ulos rinnasta.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaarallista. Pami helpottaisi. Voi myös närästää kovasti ja sekin nostaa pulssia. Huomenna on jo uusi päivä. Kauniita unia!

Vierailija
2/41 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla löi kesällä 150. Ei krapula. Lääkkeistä

Silloin soitin lanssin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normikrapula. Käy suihkussa juo PALJON vettä ja nuku ni menee ohi.

Vierailija
4/41 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa pystyisinkin nukkumaan mutta ei tällä tykytyksellä tuu kuuloonkaan. Koitan katsoa telkkariakin, jos rauhottuisi mutta ei. Pelottaa.

Vierailija
5/41 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään veden joukkoon c- vitamiini pore tai magnesium pore tai jotain muuta nesteytys urheilujuomaa vaikka dexal ym

Vierailija
6/41 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lääkäri pysty sun krapulaa parantamaan. Juo vähemmän seuraavalla kerralla.

Vierailija
7/41 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustelenonko syke tasainen vai epäsäännollinen. Jos epäsäännöllinen niin harkitsisin päivystykseen lähtöä. Jos tasainen niin ei hätää, kyllä se siitä sitten korjaantuu kun olo paranee.

Et olisi ensimmäinen kenellä on flimmeri paukahtanut krapulassa päälle.

Vierailija
8/41 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa pystyisinkin nukkumaan mutta ei tällä tykytyksellä tuu kuuloonkaan. Koitan katsoa telkkariakin, jos rauhottuisi mutta ei. Pelottaa.

Älä pelkää, juo vettä, jossa on vähän suolaa mukana, jos pystyt, niin hae apteekista se nesteytyspussi (jossa on suoloja kuivumiseen). Ensi kerralla varaa se kotiin.

Joku neuvoikin jo hyvin magnesiumia, nesteytys ja c-vit.

Vierailija
9/41 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rytmihäiriö voi olla vaarallinen.  Itse soittaisin kyllä tk.   Varsinkin, jos pulssi normaalisti matalahko.

Vierailija
10/41 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän muutaman Pirkka 3 oluttölkin (10-24) juominen paranna oloa, sillä se lähtee millä on tullutkin :)

Vierailija
11/41 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista toii olo ens kerralla kun ryyppäät. Tommonen voi tulla ihan vähästäkin, en syytä sua mistään upihumalasta. Kyllä se siitä, sitruunalla maustettua vettä ja lepoa.

Vierailija
12/41 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ojjoi joi sentään! Ihan kamalaa! Mä niin tiedän tuon. Enkä ole oppinut yhtään. Juonut n 25 vuotta tymäköt kännit kerran viikossa-joopa 3sti viikossa.

Vierailija
13/41 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ton takia mä en juo enää mitään ku en kestä tota korkeeta sykettä.. mut ei se vaarallinen ole, ainakaan mitä lääkäreiltä oon kysellyt. Itse otan siihen sitten mietoa sykettä alentavaa(propral)

Vierailija
14/41 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee parissa tunnissa ohi.

Vierailija
15/41 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paha tykytys. Juo vettä ja syö jotain. Parissa tunnissa menee ohi.

Vierailija
16/41 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee iso jojo, paskiainen!

Vierailija
17/41 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan lähde. Lääkärikin suosittelee korjaussarjaa. Et ole maailman ensimmäinen ihminen, jolla on krapulaoireita.

Vierailija
18/41 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

haista paska iso jojoseni t: janne

tee vaa i telles

Vierailija
19/41 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kaupasta magnesium sitraattia, ota yksi kapseli ison vesilasin kanssa. Myöhemmin ota vielä toinen. Mulla auttaa tosi nopeasti sydämentykytyksiin jos ne johtuu ahdistuksesta tai krapulasta.  Pari lonkeroa auttaa myös.

Vierailija
20/41 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se lääkäri pysty sun krapulaa parantamaan. Juo vähemmän seuraavalla kerralla.

Oikeasti voisi kirjoittamalla lääkkeet millä krapula lähtee. Pahimpaan oloon rauhoittavia ja yöksi unilääkettä. Tutulla oli nuo lääkkeet katkon kautta jo vuosia sitten. Kun alkoholi on ainoa laillinen päihde niin kyllä sen jälkioloihin pitäisi saada lääkkeet.