Sydän hakkaa ja pulssi 110. Krapula. Lähdenkö lääkäriin?
Onko vaarallista? Makaan vain ja tuntuu että sydän tulee kohta ulos rinnasta.
Kommentit (41)
Mulla löi kesällä 150. Ei krapula. Lääkkeistä
Silloin soitin lanssin
Ihan normikrapula. Käy suihkussa juo PALJON vettä ja nuku ni menee ohi.
Kunpa pystyisinkin nukkumaan mutta ei tällä tykytyksellä tuu kuuloonkaan. Koitan katsoa telkkariakin, jos rauhottuisi mutta ei. Pelottaa.
Mielellään veden joukkoon c- vitamiini pore tai magnesium pore tai jotain muuta nesteytys urheilujuomaa vaikka dexal ym
Ei se lääkäri pysty sun krapulaa parantamaan. Juo vähemmän seuraavalla kerralla.
Tunnustelenonko syke tasainen vai epäsäännollinen. Jos epäsäännöllinen niin harkitsisin päivystykseen lähtöä. Jos tasainen niin ei hätää, kyllä se siitä sitten korjaantuu kun olo paranee.
Et olisi ensimmäinen kenellä on flimmeri paukahtanut krapulassa päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa pystyisinkin nukkumaan mutta ei tällä tykytyksellä tuu kuuloonkaan. Koitan katsoa telkkariakin, jos rauhottuisi mutta ei. Pelottaa.
Älä pelkää, juo vettä, jossa on vähän suolaa mukana, jos pystyt, niin hae apteekista se nesteytyspussi (jossa on suoloja kuivumiseen). Ensi kerralla varaa se kotiin.
Joku neuvoikin jo hyvin magnesiumia, nesteytys ja c-vit.
Rytmihäiriö voi olla vaarallinen. Itse soittaisin kyllä tk. Varsinkin, jos pulssi normaalisti matalahko.
Eiköhän muutaman Pirkka 3 oluttölkin (10-24) juominen paranna oloa, sillä se lähtee millä on tullutkin :)
Muista toii olo ens kerralla kun ryyppäät. Tommonen voi tulla ihan vähästäkin, en syytä sua mistään upihumalasta. Kyllä se siitä, sitruunalla maustettua vettä ja lepoa.
Ojjoi joi sentään! Ihan kamalaa! Mä niin tiedän tuon. Enkä ole oppinut yhtään. Juonut n 25 vuotta tymäköt kännit kerran viikossa-joopa 3sti viikossa.
Just ton takia mä en juo enää mitään ku en kestä tota korkeeta sykettä.. mut ei se vaarallinen ole, ainakaan mitä lääkäreiltä oon kysellyt. Itse otan siihen sitten mietoa sykettä alentavaa(propral)
Ei ole paha tykytys. Juo vettä ja syö jotain. Parissa tunnissa menee ohi.
Älä turhaan lähde. Lääkärikin suosittelee korjaussarjaa. Et ole maailman ensimmäinen ihminen, jolla on krapulaoireita.
haista paska iso jojoseni t: janne
tee vaa i telles
Osta kaupasta magnesium sitraattia, ota yksi kapseli ison vesilasin kanssa. Myöhemmin ota vielä toinen. Mulla auttaa tosi nopeasti sydämentykytyksiin jos ne johtuu ahdistuksesta tai krapulasta. Pari lonkeroa auttaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Ei se lääkäri pysty sun krapulaa parantamaan. Juo vähemmän seuraavalla kerralla.
Oikeasti voisi kirjoittamalla lääkkeet millä krapula lähtee. Pahimpaan oloon rauhoittavia ja yöksi unilääkettä. Tutulla oli nuo lääkkeet katkon kautta jo vuosia sitten. Kun alkoholi on ainoa laillinen päihde niin kyllä sen jälkioloihin pitäisi saada lääkkeet.
Ei ole vaarallista. Pami helpottaisi. Voi myös närästää kovasti ja sekin nostaa pulssia. Huomenna on jo uusi päivä. Kauniita unia!