Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyt mies hävettää

Vierailija
27.04.2014 |

Olen seurustellut puolisen vuotta aivan ihanan miehen kanssa. Hän on kaikin puolin täydellinen mutta miehen 178cm pituus on alkanut häiritä yhä enemmän. Kaikki eksäni ovat olleen reilusti yli 180cm. Pitäisikö minun jättää mieheni?

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lipputanko ihan erikseen...

Vierailija
62/89 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pitkistä miehistä, mutta en kyllä tuon pituista häpeäisi. Häpeä on aika vahva tunne joten miksi häpeät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset vaativat miehiltään niin paljon omaisuutta ja pituutta?

Miksi naiset eivät itse hanki omaisuutta ja pituutta?

T: 11cm mies

Vierailija
64/89 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 23:10"]

Mullapas onkin 164-senttinen mies, jota olen 4 senttiä pidempi. :) Eikä kyllä ole ollenkaan vähemmän ihana tämän vuoksi. Kyllä teillä taitaa suhteessa hiertää ihan jokin muu asia.

[/quote]

Kiitos pienestä toivonkipinästä. Valitettavasti suunta on ollut se, että evoluutio näyttäisi hoitavan homman, eikä reilulle 160cm miehelle löydy paria. Terve atleettinen kroppa, elämäntavat ja luonnekkaan ei korvaa puuttuvaa pituutta. -161cm

Vierailija
65/89 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapas onkin 164-senttinen mies, jota olen 4 senttiä pidempi. :) Eikä kyllä ole ollenkaan vähemmän ihana tämän vuoksi. Kyllä teillä taitaa suhteessa hiertää ihan jokin muu asia.

[/quote]

Kiitos pienestä toivonkipinästä. Valitettavasti suunta on ollut se, että evoluutio näyttäisi hoitavan homman, eikä reilulle 160cm miehelle löydy paria. Terve atleettinen kroppa, elämäntavat ja luonnekkaan ei korvaa puuttuvaa pituutta. -161cm

Vierailija
66/89 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät ihmiset on idiootteja.
Tämä keskustelu on siitä oiva esimerkki. 

Vierailija
67/89 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 23:38"]

[/quote]

[/quote]

Älä menetä toivoasi. Jos olet hyvä tyyppi, niin löydät kyllä naisen. Minun mieheni on 181 ja minä tuo 159 ja jos olisin pinnallinen tyyppi, sanoisin, että mies on aivan liian pitkä. Mutta koska en ole, en "valita" pituudesta muulloin kuin halatessa ja pussatessa (minäkin tarviin jakkaran, yleensä mies NOSTAA minut omalle tasolleen :D).

Vierailija
68/89 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kaikilla saa jonkinlainen mieltymys olla? Itse haluan pitkän miehen, mutta vähän saa olla mahaa enkä naamastakaan liikoja haaveile :)

T. Todella ihanaan mieheen rakastunut nainen, joka tapaili ennen kiiltokuvapoikia, mutta tätä en vaihtaisi mihinkään, ikinä

Vierailija
69/89 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en ole pitänyt itseäni tippaakaan pinnallisena niin viimeisin mies jota tapailin oli 170cm ja kun hänessä alkoi asiat ärsyttää niin huomasin, että oli vaikeuksia sietää hänen fyysiikkaakaan. Itse olen 163cm.

Vierailija
70/89 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 14:38"]Mä en taida saada koskaan miniää, kun pojat ovat 174 ja 175. 

Suomessa on todella paljon pätkiä naisia, älä huoli!

Vierailija
71/89 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 21:43"]

Minä en edes haluaisi pitkää miestä, 170-175cm olisi täydellinen pituus. Aika monet naiset tosiaan suosivat pitkiä miehiä. Tosin, en tiedä onko biseksuaalisuudellani osuutta asiaan (:

[/quote]

Sama. Minua oikeastaan ihmetyttää ne parit, joissa nainen on joku 150 senttinen ja mies yli 180cm. Luulisi noin suuren pituuseron olevan jo häiritsevää.

Vierailija
72/89 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ap jätä vaan. Ja jätä mulle tähän miehes mailiosoite, kerta on muuten kaikinpuolin täydellinen

Vierailija
73/89 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienetkin miehet voivat olla isoja ;) t. M 19v 165cm / 19cm

Vierailija
74/89 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perse, että ihmiset ovat typeriä ja pinnallisia. 

Vierailija
75/89 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun pitäs hävetä tyhmyyttäs, eikä keskipituista miestä.
n180cm

Vierailija
76/89 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 14:39"]

Itse en ikinä voisi seurustella alle 180cm kääpiln kanssa

[/quote]Voi paska, ja minä olen haaskannut elämäni 169cm miehen kanssa (ja itse olen 168cm.) Nyt jo 37 vuosi menossa. Vieläkö kannattaa vaihtaa pidempään? Entä jos se pitkä on typerä ja väkivaltainen tai muuten vaan outo ja tämä lyhyt hyvä. Täytyykö miehen siis vielä tänäpäivänäkin olla paljon pitempi?Voi minua tumpeloa ,en tuon vertaa ymmärtänyt nuorena, että mies valitaan pituuden mukaan........:(

Vierailija
77/89 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin seurustelen 175 cm pitkän miehen kanssa, ja erään laskukaavan mukaan meidän pojastamme tulisi 172,5 cm, voi heittää 5 cm alle tai yli. Kannattaakohan meidän edes harkita lapsia, koska poika voi joutua idioottien kiusattavaksi, tai ilmeisesti ei koskaan löytäisi naista itselleen kun niin monilla tuntuu olevan ongelma pituutta kohtaan... Voi jeesus. Ainakin lyhyenä se löytäisi itselleen sellaisen kumppanin, joka ei kiinnitä huomiota tuollaisiin typeriin seikkoihin. Itse asiassa nyt toivonkin itselleni normaalia lyhyempää poikalasta. Sitten voin ainakin olla varma (ainakin näiden kommenttien perusteella), ettei poika joudu suhteeseen kenenkään pinnallisen ämmän kanssa. 

Vierailija
78/89 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän pitkistä miehistä, mutta onneksi lyhyillekin riittää ottajia. Joku täällä rinnasti lyhyet miehet ja lihavat naiset, mielestäni lyhyt mies on huonompi juttu juuri sen takia, ettei sille pituudelle voi tehdä mitään näyttämättä naurettavalta, lisäksi pituus vielä periytyy toisin kuin läski. Alle 185cm mies on lyhyehkö ja alle 180cm lyhyt. Kumma kyllä jotkut hyvin pienet miehet vetoavat silti tyttömäisellä kauneudellaan, esim. Jared Letohan on 175cm ja pieni ja siro kaikin tavoin.

Vierailija
79/89 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:22"]Minä pidän pitkistä miehistä, mutta onneksi lyhyillekin riittää ottajia. Joku täällä rinnasti lyhyet miehet ja lihavat naiset, mielestäni lyhyt mies on huonompi juttu juuri sen takia, ettei sille pituudelle voi tehdä mitään näyttämättä naurettavalta, lisäksi pituus vielä periytyy toisin kuin läski. Alle 185cm mies on lyhyehkö ja alle 180cm lyhyt. Kumma kyllä jotkut hyvin pienet miehet vetoavat silti tyttömäisellä kauneudellaan, esim. Jared Letohan on 175cm ja pieni ja siro kaikin tavoin.
[/quote]miten 180-185cm voi olla lyhyehkö jos miehen keskimitta on noin 179cm

Vierailija
80/89 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä voisi seurustella niin pinnallisen naisen kanssa, jolle ei edes keskipituinen mies riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan