Lyhyt mies hävettää
Olen seurustellut puolisen vuotta aivan ihanan miehen kanssa. Hän on kaikin puolin täydellinen mutta miehen 178cm pituus on alkanut häiritä yhä enemmän. Kaikki eksäni ovat olleen reilusti yli 180cm. Pitäisikö minun jättää mieheni?
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:20"]Olen 190 cm mies ja pienten naisten kanssa oleminen tuntuu kuin olisi lapsen kanssa. Kyllä naisen tulee olla ainakin 180 cm, ei pienempää osaa arvostaa kun se aina sieltä alhaalta huutelee ja anelee rahaa ja roikkuu kaulassa. Pidemmän naisen kanssa pystyy seisomaan rinnalla tasavertaisena ja ylpeänä.
[/quote]
Olen yli 2 metrinen lihaksikas mies ja näyttäisit minun rinnallani pikkupojalta. Kyllä naisen tulisi olla vähintään sinun pituisesi 190 cm.
[/quote]
Olet ehkä hiukkasen pidempi mutta hartioista pienempi kukkakeppi. Penkistä yli 200kg toistoja. Osaan myös Krav Magaa ja se pitää yllä loistavaa kuntoani ja ulkonäköäni. Sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia pikkunyytteinesi ja vaikka pituutesi onkin muutaman sentin suurempi näytät vierelläni pekka ja pätkä leffan pekalta, pitkältä laiheliini pikkupojalta kukkahattu päässä.
[/quote]
Vinkki teille pojat: Tuommoinen machoilu karkottaa parhaat naiset. En suosittele harrastamaan jos tarkoitus on tehdä vaikutus todelliseen rotunaiseen.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:20"]Olen 190 cm mies ja pienten naisten kanssa oleminen tuntuu kuin olisi lapsen kanssa. Kyllä naisen tulee olla ainakin 180 cm, ei pienempää osaa arvostaa kun se aina sieltä alhaalta huutelee ja anelee rahaa ja roikkuu kaulassa. Pidemmän naisen kanssa pystyy seisomaan rinnalla tasavertaisena ja ylpeänä.
[/quote]
Olen yli 2 metrinen lihaksikas mies ja näyttäisit minun rinnallani pikkupojalta. Kyllä naisen tulisi olla vähintään sinun pituisesi 190 cm.
[/quote]
Olet ehkä hiukkasen pidempi mutta hartioista pienempi kukkakeppi. Penkistä yli 200kg toistoja. Osaan myös Krav Magaa ja se pitää yllä loistavaa kuntoani ja ulkonäköäni. Sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia pikkunyytteinesi ja vaikka pituutesi onkin muutaman sentin suurempi näytät vierelläni pekka ja pätkä leffan pekalta, pitkältä laiheliini pikkupojalta kukkahattu päässä.
[/quote]Te kaikki näytätte naurettavilta rinnallani, kun istutte lentokoneessa, elokuvateatterissa tai pienessä autossa epämukavasti polvet suussa, hartia lysyssä ja pää kattoon osuen jokaisen kuopan yli ajettaessa. Terv. 175cm pitkä.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:27"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
200 kg on penkissä mun lämmittelysarjan painot. Voit painua siimakäsiesi kanssa helvettiin. Yleensä sun tyyliset pikkumiehet on just kovimpia uhoamaan, ei sinällään mitään uutta..
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:27"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
200 kg on penkissä mun lämmittelysarjan painot. Voit painua siimakäsiesi kanssa helvettiin. Yleensä sun tyyliset pikkumiehet on just kovimpia uhoamaan, ei sinällään mitään uutta..
[/quote]
Te molemmat uhoatte kuin teinipojat. Pieniä mentaalisesti ellei jopa kehollisesti.
Voe herrajjumala tein juttuja tääl!!! Mitä hiton väliä on jollain pituudella, ihme pintaliitäjii...eiks ne muut ominaisuudet puolisossa oo ihan pikkasen tärkeempiä ku joku pituus, häh?!?!!
Mulla on maailman paras, komein ja seksikkäin aviomies ja se on mua herranjestas sentään: 5-6cm LYHYEMPI!!! Mitä mää teen, pitääskö jättää se sika?'?! Hankkikaa elämä..
Tärkeintä on tietysti se että tanssiessa mies näkee pään yli.
M42
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:04"]
Minäkin seurustelen 175 cm pitkän miehen kanssa, ja erään laskukaavan mukaan meidän pojastamme tulisi 172,5 cm, voi heittää 5 cm alle tai yli. Kannattaakohan meidän edes harkita lapsia, koska poika voi joutua idioottien kiusattavaksi, tai ilmeisesti ei koskaan löytäisi naista itselleen kun niin monilla tuntuu olevan ongelma pituutta kohtaan... Voi jeesus. Ainakin lyhyenä se löytäisi itselleen sellaisen kumppanin, joka ei kiinnitä huomiota tuollaisiin typeriin seikkoihin. Itse asiassa nyt toivonkin itselleni normaalia lyhyempää poikalasta. Sitten voin ainakin olla varma (ainakin näiden kommenttien perusteella), ettei poika joudu suhteeseen kenenkään pinnallisen ämmän kanssa.
[/quote]Meillä mies on 169cm ja minä 168cm. Poika on nyt 14vuotias ja 180cm pitkä. Kasvaa varmaan vielä aika paljon. Ja yksi tytöistökin on 170cm.
Tapa itsesi. Miten helvetissä olet tuohon jamaan itsesi ajanut?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 14:32"]
Olen seurustellut puolisen vuotta aivan ihanan miehen kanssa. Hän on kaikin puolin täydellinen mutta miehen 178cm pituus on alkanut häiritä yhä enemmän. Kaikki eksäni ovat olleen reilusti yli 180cm. Pitäisikö minun jättää mieheni?
[/quote]
idiootit naiset hävettävät
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 22:20"]
Olen 190 cm mies ja pienten naisten kanssa oleminen tuntuu kuin olisi lapsen kanssa. Kyllä naisen tulee olla ainakin 180 cm, ei pienempää osaa arvostaa kun se aina sieltä alhaalta huutelee ja anelee rahaa ja roikkuu kaulassa. Pidemmän naisen kanssa pystyy seisomaan rinnalla tasavertaisena ja ylpeänä.
[/quote]
T: nainen 183 cm
Hävettää liikkua sellaisen hukkapätkän kanssa ainakin yhtä paljon, jollei enemmän mitä mies häpeää lihavaa naista. Kyllä siinä kaikki katsovat sitä, ettei tuo parempaakaan saanut ja yleisö leimaa naisen myös häiriintyneeksi tavalla tai toisella, jos kulkee käsikynkkää itseään huonompien kanssa. Aivan samalla tavalla leimataaan esim. musujen kanssa muhinoivat naiset ja miehet. lyhyet miehet saavat ihan tarpeeksi sympatiaa jo pekän vartensa perusteella, esim. lihavat naiset eivät, vaikka sille lihavuudelle voi tosiaan jopa tehdä jotain. Lyhyt, ilkeä ja kaikkea vaativa mies tuhoaa ympäriltään jopa enemmän kuin se pitkä adonis, eikä edes miellytä kenekään silmää. Ja on lyhyt aina, vaikka mitä tekisi. Silti juuri nämä ovat niitä äänekkäimpiä lassukoita ja naisten haukkujia ja siksi naiset vihaavat lilliputteja ja vammaisia ihan syystä. Pieni mies on pieni myös sisältä, hyvä esimerkki esim. tässä, kova thai-bordellien hehkuttaja ja uskollinen lassukka, nöyristelee vain oppi-isäänsä ( kova huorittelemaan,silti vaatii thai-bordelleja) :
Minä en edes haluaisi pitkää miestä, 170-175cm olisi täydellinen pituus. Aika monet naiset tosiaan suosivat pitkiä miehiä. Tosin, en tiedä onko biseksuaalisuudellani osuutta asiaan (:
Hei pitkien miesten kanssa olevat lyhyet naiset! Miten yhdynnän aikana voi suudella tai katsoa silmiin jos on hirveän eripituinen, mua ärsyttäisi jos miehen rintakehä olisi mun naaman korkeudella. 0-10cm pituusero tdn paras!!
Oletpa typerä ja lapsellinen jos toisesta tykkää niin ei sitä jätetä ton takia. Sentti sinne tänne.
Ensinnäkään, 178cm ei ole todellakaan lyhyt. Se on suht. keskimittaa eli siis ihan tavallinen pituus miehelle. Itse sanoisin lyhyeksi 165senttisiä ja lyhyempiä.
Toiseksi, en voi mitenkään ymmärtää mitään järkevää syytä pitää miestä liian lyhyenä jos mies on sinua itseäsi pidempi. Minulle kun riittää jo se, että mies on minun pituiseni. Haluaisin ihan oikeasti kuulla perustelun, miksi miehen tarvitsee olla joku 30cm pidempi? Sehän lähinnä tuo ongelmia jos jotain. Ei se miehekkyys/voimakkuus/komeus tule mistään pituudesta. Itse valitsen mielummin esim. 175cm/85kg, tosi lihaksikkaan miehen kuin jonkun 185cm/70kg miehen.
Pointtina nyt siis se, että ei pituus tee miehekkääksi, sillä voihan pitkä silti olla laihuliini tai neitimäinen ja tuollainen tavallinen 175cm voi olla hyvinkin voimakas ja miehekäs. Ei minun 170senttisenä naisena tarvitse etsiä mitään tosi pitkää miestä tuntakseni itseni siroksi tai miestä turvalliseksi ja komeaksi.
Mun mies on 169cm/55kg, pitäisikö hävetä? :o
159 cm pituiselle naiselle juuri mikään mies ei ole liian lyhyt. Ehkä kirjaimellisesti joku kääpiö, mutta ei muut.
Mullapas onkin 164-senttinen mies, jota olen 4 senttiä pidempi. :) Eikä kyllä ole ollenkaan vähemmän ihana tämän vuoksi. Kyllä teillä taitaa suhteessa hiertää ihan jokin muu asia.
Oho, ei miehesi ole lyhyt, miten pitkä itse olet? Mulla on pitkä mies ja se on minusta kivaa muulloin paitsi halatessa ja pussaillessa: jos pidän päätäni normaaliasennossa, pusuni osuu mieheni rintakehään. Ärsyttävää. Tarvitsen jakkaran... Olen tästä huolimatta onnellisesti naimisissa ;.)
Itse olen aina tykännyt siroista, kauniista miehistä, jotka voivat olla minua huomattavastikin lyhyempiä. He eivät usein vaan ole halunneet tapailla, kun olen pyytänyt ulos. Kerrankin yksi sanoi minulle, että "älä vittuile". No en todellakaan, :(. Itse olen 173 cm. Toteutuneet poikaystävät ovat olleet saman pituisia tai alle 10 senttiä pidempiä.