Palstalainen: mikä on koulutuksesi?
Kun tuolla kerran sanotaan että suuri osa "meistä" on suhteellisen vähän koulutettuja. Itsellä ammattikoulu-lukio-yhdistelmätutkinto.
Kommentit (106)
ylempi korkeakoulututkinto, tänä vuonna toivottavasti tohtoriksi
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 12:46"]Olen merkonomi ja fil. kandi.
[/quote]
mä olen merkonomi ha hum.kandi. mistä valmistuu fil.kandeja?
[/quote]
Aiemmin ainakin humanistisella alalla valmistui FK:ksi, nykyään vastaava tutkinto on FM. Ja ennen sitä filkandia samaa tutkintoa sanottiin filmaisteriksi eli päättäjät ovat vekslanneet sen nimikkeen kanssa useaan kertaan.
OTM, KTK (toivottavasti pian myös KTM :D)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 15:16"]
Vastaanpa minäkin, vaikka olen vain ylioppilas ja lähihoitaja, ikää 42v. ja työuraa takana noin 20 vuotta hoitoalalta.
[/quote]
Miksi olet opiskellut lähäriksi etkä sairaanhoitajaksi?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 15:16"]
Vastaanpa minäkin, vaikka olen vain ylioppilas ja lähihoitaja, ikää 42v. ja työuraa takana noin 20 vuotta hoitoalalta.
[/quote]
Miksi olet opiskellut lähäriksi etkä sairaanhoitajaksi?
[/quote]
Kiitos kysymästä! Teen erittäin mielenkiintoista työtä perhekuntoutuksen parissa. Kaipa tätä voisi sairaanhoitajanakin tehdä, mutta lähihoitajana olen erikoistunut opinnoissani lapsi- ja perhetyöhön, olen siis täydellisesti koulutustani vastaavassa työssä. Lääkeosaamista ei työssäni tarvita sen enempää kuin nyt lähihoitajana osaan.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 12:46"]Olen merkonomi ja fil. kandi.
[/quote]
mä olen merkonomi ha hum.kandi. mistä valmistuu fil.kandeja?
[/quote]
Aiemmin ainakin humanistisella alalla valmistui FK:ksi, nykyään vastaava tutkinto on FM. Ja ennen sitä filkandia samaa tutkintoa sanottiin filmaisteriksi eli päättäjät ovat vekslanneet sen nimikkeen kanssa useaan kertaan.
[/quote]
niin pohdin vain tuota nimikettä koska muuttunut. Itse valmistuin 2009 ja hum.kandi.
Peruskoulu, mielenterveyshoitaja. Ikä 44v.
Koneistaja ja automekaanikko. Olen 37v nainen. :)
Farmaseutti (eli periaatteessa farmasian kandidaatti).
Kohta valmistuu toinen maisterintutkinto.