Palstalainen: mikä on koulutuksesi?
Kun tuolla kerran sanotaan että suuri osa "meistä" on suhteellisen vähän koulutettuja. Itsellä ammattikoulu-lukio-yhdistelmätutkinto.
Kommentit (106)
Ylioppilas + kaksi kesken jäänyttä tutkintoa (bba ja htm) = qualified for nothing
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 14:16"]
Ylioppilas + kaksi kesken jäänyttä tutkintoa (bba ja htm) = qualified for nothing
[/quote]
Inattentiivinen ADD?
Eräopas, parturi-kampaaja, kosmetologi, YTM.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 14:29"]
Mä taas on WTF :)
[/quote]
Mitä vittua? (What The Fuck?)
2*amk eri aloilta. Toiselta vaikea saada töitä, joten kävin toisen ja nyt on töitä. Molemmista on kyllä hyötyä. Ei - en päässyt yliopistoon. Hain alalle, johon pääsi siihen aikaan 10 % hakijoista. Muu ei silloin kiinnostanut ja elämä sitten vei näin.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 12:46"]Olen merkonomi ja fil. kandi.
[/quote]
mä olen merkonomi ha hum.kandi. mistä valmistuu fil.kandeja?
Vastaanpa minäkin, vaikka olen vain ylioppilas ja lähihoitaja, ikää 42v. ja työuraa takana noin 20 vuotta hoitoalalta.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 12:58"]
Ap, tällaiseen ketjuun vastaavat vain ne, joilla on hyvä koulutus. Kyselysi ei siis anna todenmukaista kuvaa palstalaisten koulutustasosta.
[/quote]
Ukkisetä omalta osaltaan tasoittaa tilannetta ja vastaa: peruskoulu
-ukkisetä-
Peruskoulu. Sen jälkeen vuosi valmentavaa ja kuntouttavaa koulutusta.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 14:29"]
[/quote]
[/quote]
;) yep!
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 14:29"]
[/quote]
[/quote]
;) yep!
Elintarviketieteiden maisteri ;)
Peruskoulu.
- Nainen, 23v