Palstalainen: mikä on koulutuksesi?
Kun tuolla kerran sanotaan että suuri osa "meistä" on suhteellisen vähän koulutettuja. Itsellä ammattikoulu-lukio-yhdistelmätutkinto.
Kommentit (106)
Ammattikoulu/lukio. Haluaisin kouluttautua lisää, mutta olen hyvässä työpaikassa, ja uran rakentaminen on toistaiseksi tärkeämpää.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 12:58"]
Ap, tällaiseen ketjuun vastaavat vain ne, joilla on hyvä koulutus. Kyselysi ei siis anna todenmukaista kuvaa palstalaisten koulutustasosta.
[/quote]
Juuri näin. Ja itse olen YTT (ehkä juuri siksi vastaankin).
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 12:48"]Insinöörit voi laittaa onko ne DI- vai AMK-inssejä.[/quote]
Insinööri on vanhan ajan kunnon opistoinssi.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 12:48"]Insinöörit voi laittaa onko ne DI- vai AMK-inssejä.[/quote]
huh, pitääkin olla tarkkana =)
Eka oli siis DI
Tai sitten AMK-inssi joka unohtaa olevansa AMK.
Kasvatustieteen kandi (lto), erityispedagogiikan maisterin opinnot vielä kesken
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 13:02"]Tai sitten AMK-inssi joka unohtaa olevansa AMK.[/quote]
Entä AMK-inssi, joka unohtaa olevansa inssi?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 12:58"]Ap, tällaiseen ketjuun vastaavat vain ne, joilla on hyvä koulutus. Kyselysi ei siis anna todenmukaista kuvaa palstalaisten koulutustasosta.
[/quote]
Vastasinhan minäkin vaikka mulla on vaan amistutkinto :)
Ensimmäinen ammatti lähihoitaja, jonka jälkeen kouluttauduin merkonomiksi.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 12:44"]Kun tuolla kerran sanotaan että suuri osa "meistä" on suhteellisen vähän koulutettuja. Itsellä ammattikoulu-lukio-yhdistelmätutkinto.[/quote]
Missä "tuolla"?
TaM. Väitöskirja menossa, väitös ensi vuonna.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 13:01"]
huh, pitääkin olla tarkkana =)
Eka oli siis DI
[/quote]
En tunne ainuttakaan DI:tä joka erehtyisi kutsumaan itseään insinööriksi. Ja useita kymmeniä tunnen kuitenkin.
Mitä väliä? Vastauksia ei voi todentaa.
Siksi vastaan Joulupukki.
FM, VTK