Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auta! Hävettää. Lähetin taas viestejä miehelle.

Vierailija
27.04.2014 |

Miksi mä kirjoitan pitkiä viestejä miehelle/ miehille, joissa tunnustan pitäväni heistä ja haluavani heitä. Tilanteessa jossa en ole saanut enää vastakaikua. Seksin jälkeen tai lyhyen suhteen jälkeen. Teen sen yöllä tai pienessä humalassa. Nyt on tosi nolotus päällä. Annan itsestäni epätoivoisen ja säälittävän kuvan kun roikun miehen perässä niillä viesteilläni.

Sanokaa muutkin että olette tehneet samaa! Puhuuko ne miehet minusta muille ja naureskelevat? Kuinka paljon minun pitää hävetä? Muistetaanko minusta mut ikuisesti ne viestit? Ja miten pääsen eroon tästä typerästä tavasta?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 11:00"]Mä poistin miesten numerot puhelimestani. Ei voinut ottaa yhteyträ vaikka ois halunnut.

[/quote] entä jos muistaa numeron ulkoa...?

Vierailija
22/56 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin saan yhdeltä tyypiltä välillä tällaisia "Moi, ootko radalla?" tyyppisiä viestejä. Ei kyllä saa mitenkään kuumaksi tuollainen lähestymistapa. Jos kirjoittaisi, että tykkää ja haluaa, niin voisin lämmetäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 11:00"]Mä poistin miesten numerot puhelimestani. Ei voinut ottaa yhteyträ vaikka ois halunnut.

[/quote] entä jos muistaa numeron ulkoa...?

[/quote]

Yleensä siinä kohtaa, kun näppäilee sitä numeroa muistista, jostain syttyy lamppu pään päälle muistuttamaan, että on syynsä miksei numeroa ole puhelimessa ja niinpä viesti jää lähettämättä :)

Vierailija
24/56 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi että muistaa numerot ulkoa kertoo, että pakkomielteestä on kyse. hae keskusteluapua, sulla on riippuvuus, jos et pysty hallita itseäsi. 

Vierailija
25/56 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen yhden tällaisen vietittelijän. saattaa soittaa miehille kymmeniä kertoja peräkkäin jos ne ei vastaa. ei itse tajua kuinka epätoivoiselta ja maaniselta vaikuttaa. mikään järkipuhe ei auta, kun viestittely/soittelu-pakkomielle iskee päälle. vaikuttaa aika hullulta suoraan sanoen. kaikki ympärillä ihmettelevät ja pitävät tältä osin sekopäänä, itse luulee joka kerta että kyseessä on joku elämää suurempi ja tähtiin kirjoitettu romanssi kunnes uusi kohde löytyy ja sama meno jatkuu. epätasapainoinen tyyppi.

Vierailija
26/56 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ex mieheni kanssa tekemisissä ainoastaan siksi koska meillä on yhteinen lapsi joka kohta täysi-ikäinen. Miksi haluaisin takaisin kun itse halusin aikanaan pois mun nurkista.

Vierailija
27/56 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 11:56"]

Olen ex mieheni kanssa tekemisissä ainoastaan siksi koska meillä on yhteinen lapsi joka kohta täysi-ikäinen. Miksi haluaisin takaisin kun itse halusin aikanaan pois mun nurkista.

[/quote]silloin vaan tekstiviestitse

Vierailija
28/56 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa, mutta niin tuttua. Teininä erityisesti kunnostauduin tyrkkyilyssä.:(

Ei ne mitään naureskele tai jos naureskelevat, niin siinähän sitten nauravat. Yleensäkään ei aikuiset miehet ympäriinsä naisjutuillaan rehentele kuin teinipojat. Ja jos jollekin kaverille mainitsee, niin kiillottaakseen statustaan kaverin silmissä.

Mieti niin ap, että mitä itse ajattelisit vastaavasta viestinnästä. Ja mitä haittaa niistä puheista oikeasti on?

Vierailija
29/56 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse tykkäisin tietysti, jos joku jäisi minua kaipaamaan ja haluaisi minua edelleen. Siis joku jonka olen itsekin joskus halunnut. Mutta en tiedä miehistä. Vaivaantuneen oloinen oli yksi, jonka juuri tapasin. Puhuimme pari sanaa ja hän pälyili muualle. En ole tehnyt tätä monelle vaan parille. Ihan aikuisia olemme kaikki. Siksi en saisikaan olla näin nolo. Näen kys. miehiä väistämättä silloin tällöin ja pelkään heidän pitävän minua ihan säälittävänä. Koska olenhan minä, kun lähettelen tunnustuksia perään (en soita) eikä se herätä enää kiinnostusta.

Ap

Vierailija
30/56 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitäisi pohtia mistä tio halu takertua ihmisiin tulee. oliko lapsuutesi turvaton tai jäitkö huomiota vaille? sulle ei selvästikään sovi yhden illan jutut tai kevyemmät suhteet, päädyt niihin todennäköisesti rakkauden toivossa ja et ikinä saa näilt miehiltä sellaista suhdetta kuin haluaisit. tutustu ihmisiin rauhassa, älä takerru ja opettele ennen muuta tukkäämään itsestäsi. 

Vierailija
31/56 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

31, olet oikeassa. Takerrun mielessäni ihmisiin ja se ilmenee näin. En kaipaa rakkautta mutta haluaisin olla haluttu ja haluttua seuraa. Minulla on juuri päättynyt pitkä, vuosien suhde. Sen jälkeen tämä ilmeni.

Toinen nolo asia on se, että lähetin viestin yhdelle naiselle johon tutustuin kavereiden kautta. Ehdotin kahvilla käymistä. Hän ei vastannut siihen, siitä on jo kuukausi. Nolaan itseni kaikille! Olen ollut hyvin pidetty ja haluttua jutteluseuraa, mutta nyt on tällaisia juttuja. Olen ymmälläni enkä osaa näitä tilanteita.

Ap

Vierailija
32/56 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 13:14"]

Toinen nolo asia on se, että lähetin viestin yhdelle naiselle johon tutustuin kavereiden kautta. Ehdotin kahvilla käymistä. Hän ei vastannut siihen, siitä on jo kuukausi. Nolaan itseni kaikille! Olen ollut hyvin pidetty ja haluttua jutteluseuraa, mutta nyt on tällaisia juttuja. Olen ymmälläni enkä osaa näitä tilanteita.

Ap

[/quote]

Mitä noloa tuossa on? Kysyit tuttua kahville. Hänellä ei vain ole käytöstapoja. Olisi kuitenkin kohteliasta vastata edes jotain.

Jos miehet eivät vastaa ekaan yhteydenottoon niin numero pois vaan. Heitä ei kiinnosta tai heillä on tyttöystävä/vaimo.

Vierailija
33/56 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 13:14"]

Ap

[/quote]

Mitä noloa tuossa on? Kysyit tuttua kahville. Hänellä ei vain ole käytöstapoja. Olisi kuitenkin kohteliasta vastata edes jotain.

Jos miehet eivät vastaa ekaan yhteydenottoon niin numero pois vaan. Heitä ei kiinnosta tai heillä on tyttöystävä/vaimo.

[/quote]

Olin vasta kerran tavannut sen naisen. Sovimme että jatkamme joskus juttelua aiheesta. Siksi nolottaa. Olen jo alkanut miettiä, onko minusta tullut avioeron jälkeen tasapainoton tyrkky ja epätoivoinen rasite.

Ap

Vierailija
34/56 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 11:51"]toi että muistaa numerot ulkoa kertoo, että pakkomielteestä on kyse. hae keskusteluapua, sulla on riippuvuus, jos et pysty hallita itseäsi. 

[/quote] no voihan tuo olla riippuvuutta että muistaa numeron mutta kyllä jollain voi olla liian helppo numero että siksi muistaa...

Vierailija
35/56 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en kyllä muista numeroita ulkoa. 

Ap

Vierailija
36/56 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 11:51"]toi että muistaa numerot ulkoa kertoo, että pakkomielteestä on kyse. hae keskusteluapua, sulla on riippuvuus, jos et pysty hallita itseäsi. 

[/quote] no voihan tuo olla riippuvuutta että muistaa numeron mutta kyllä jollain voi olla liian helppo numero että siksi muistaa...

[/quote]

jaha täällä nyt joku riipustautuja selittelee käytöstään. syy viestittelyyn on siis miehen liian helpossa numerossa. keep telling yourself that. riippuvuuden piirrehän on just syiden etsiminen kaikkialta muualta kuin itsestä. 

Vierailija
37/56 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vanhanaikainen neuvo ap:lle. Jos etsit itsellesi vakavissasi seuraa niin katsele tyyppiä vähän pidemmän aikaa, ts. tutustu. Älä päästä jaolle ekana iltana, koska silloin käy just noin, ja mies donkkaa sut sinne kansioon "yhden illan hoito".  Jos tyyppi vaan vonkaa, se lähtee itse jonkin ajan päästä kävelemään, kun ei pääse heti tavoitteeseensa. Ja sulle no harm done. Tämä on tää vanha totuus naisista ja miehistä. Kaikkien tunne-elämä ei kerta kaikkiaan kestä kertakäyttökulttuuria ihmissuhteissa. Epäilen, että ap olet sellainen tyyppi, ja se on itse asiassa ihan hieno ominaisuus ihmisessä, vaikka nykyään korostetaan hirveästi sitä riippumattomuutta ja autonomiaa tyyliin "en tarvitse ketään". No se on oikeasti bullshittiä. Kaikki tarvitsevat, eikä siinä sinällään ole mitään hävettävää.

Vierailija
38/56 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 13:59"]

[/quote]

jaha täällä nyt joku riipustautuja selittelee käytöstään. syy viestittelyyn on siis miehen liian helpossa numerossa. keep telling yourself that. riippuvuuden piirrehän on just syiden etsiminen kaikkialta muualta kuin itsestä. 

[/quote] helppohan se on unohtaa numero tyyliä 0707777778... no joo, muistan yhden vähän vaikeamman ihastuksen numeron 15 vuoden takaa mutta muistan myös kavereiden kotinumeroita 80-luvulta! Minkä minä tälle numeromuistille voin...

Vierailija
39/56 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 15:07"]

Vähän vanhanaikainen neuvo ap:lle. Jos etsit itsellesi vakavissasi seuraa niin katsele tyyppiä vähän pidemmän aikaa, ts. tutustu. Älä päästä jaolle ekana iltana, koska silloin käy just noin, ja mies donkkaa sut sinne kansioon "yhden illan hoito".  Jos tyyppi vaan vonkaa, se lähtee itse jonkin ajan päästä kävelemään, kun ei pääse heti tavoitteeseensa. Ja sulle no harm done. Tämä on tää vanha totuus naisista ja miehistä. Kaikkien tunne-elämä ei kerta kaikkiaan kestä kertakäyttökulttuuria ihmissuhteissa. Epäilen, että ap olet sellainen tyyppi, ja se on itse asiassa ihan hieno ominaisuus ihmisessä, vaikka nykyään korostetaan hirveästi sitä riippumattomuutta ja autonomiaa tyyliin "en tarvitse ketään". No se on oikeasti bullshittiä. Kaikki tarvitsevat, eikä siinä sinällään ole mitään hävettävää.

[/quote]

Haen vakavissani kevyttä, toistuvaa satunnaisseuraa. Nämä pari olivat sellaisia, jotka alunperin jahtasivat minua. Liekö sitten miesjuttu, että he näyttävät haluavan mahdollisimman monta naista. Aina uusi edellisen jälkeen. Minua ei muut naiset haittaa enkä odota lupauksia, mutta olisi kiva tavata silloin tällöin.

Ap

Vierailija
40/56 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 15:07"]

[/quote]

Haen vakavissani kevyttä, toistuvaa satunnaisseuraa. Nämä pari olivat sellaisia, jotka alunperin jahtasivat minua. Liekö sitten miesjuttu, että he näyttävät haluavan mahdollisimman monta naista. Aina uusi edellisen jälkeen. Minua ei muut naiset haittaa enkä odota lupauksia, mutta olisi kiva tavata silloin tällöin.

Ap

[/quote]

Eiköhän noillakin ehdoilla seuraa löydy. Lyö omat "reunaehtosi" pöytään heti kättelyssä muistaen samalla, että miehet valitettavasti eivät usein pelaa ihmissuhdepelejä reilusti. Mikäli he pettävät vaimojaan tmv. he automaattisesti olettavat, että ymmärrät pelin hengen, ts. että sinuakin voidaan pettää tai että sinuun sitoudutaan vielä höllemmin kuin puolisoon tai että sinulle ei olla mitenkään selitysvelvollisia, jos suhde halutaan lopettaa.