Auta! Hävettää. Lähetin taas viestejä miehelle.
Miksi mä kirjoitan pitkiä viestejä miehelle/ miehille, joissa tunnustan pitäväni heistä ja haluavani heitä. Tilanteessa jossa en ole saanut enää vastakaikua. Seksin jälkeen tai lyhyen suhteen jälkeen. Teen sen yöllä tai pienessä humalassa. Nyt on tosi nolotus päällä. Annan itsestäni epätoivoisen ja säälittävän kuvan kun roikun miehen perässä niillä viesteilläni.
Sanokaa muutkin että olette tehneet samaa! Puhuuko ne miehet minusta muille ja naureskelevat? Kuinka paljon minun pitää hävetä? Muistetaanko minusta mut ikuisesti ne viestit? Ja miten pääsen eroon tästä typerästä tavasta?
Kommentit (56)
Älä stressaa ap! Tuota sattuu muillekin.
Älä stressaa ap! Tuota sattuu muillekin.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 16:24"]
En hae seuraa varatuista eikä ongelma ole seuranpuute vaan minun omituinen käytökseni suhteilun jälkeen. Olen miettinyt, olisiko takana olevalla erolla tekemistä asian kanssa. Olen siitä vielä ihan rikki.
Ap
[/quote]
Sulla on nyt itseluottamusongelma. Mitäpä jos antaisit erollesi aikaa ja käsittelisit sen, ennen kuin lähdet seuranhakuun? Lohtuahan sä niistä miehistä haet ja ilman seksiäkin ihminen pärjää ja elää. Anna itsellesi aikaa!
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 16:24"]
En hae seuraa varatuista eikä ongelma ole seuranpuute vaan minun omituinen käytökseni suhteilun jälkeen. Olen miettinyt, olisiko takana olevalla erolla tekemistä asian kanssa. Olen siitä vielä ihan rikki.
Ap
[/quote]
No ihan takuulla se ero pitkästä suhteesta vaikuttaa.
Mitä jos ottaisit nyt aikaa itsellesi. Keskity itseesi ja itsesi parantamiseen. Nyt ihan hakemalla haet miehiä, jotka loukkaavat ja satuttavat sinua. Olet itsetuhoinen.
Olen käyttäytynyt ihan samalla tavalla ja hävennyt itseäni ja tekojani, mutta kaikki me ihmiset teemme virheitä. Anna itsellesi anteeksi.
Nyt on sinun parantumisesi aika eikä siihen tarvita ihmisiä, boille et merkitse mitään.
Halauksin,
Vertaissiskosi.
Ihania vastauksia olen saanut <3
Ap
Tein tuota, kun olin 18-19-vuotias. Teinin käytöstä tuollaiset viestit. Lisäksi niistä ei koskaan ollut mitään hyötyä, pahensivat vain tilannetta.
Jaha, koska AP on nainen, hän on tyrkky, nolo, ripustautuva, teini ja lortto. Kun miehet tekee samaa (todellakin tekee!), on ne vaan miehiä. Pitäähän miehen yrittää. Vituttaa tää kaksinaismoralismi.
Mitä väliä? Jos joku äijä naureskelee, se on ihan itse ottanut sun viestittelysi liian vakavasti. Älä ole noin dramaattinen. Oli mullakin aikanaan verkkoja viritelty sinne sun tänne. Osa miehistä varmaan piti mua tyhmänä tyrkkynä, osaa minä pidin sellaisena ja lopulta löytyi se oikea ja mulle sopiva mies. Elämää tämä vain on.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 21:11"]Turha miettiä, mitä muut sinusta ajattelevat. Eivät ne ajattele sinua vaan itseään. Ihan kuten sinäkin.
[/quote]
Yleensä näin...
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 18:03"]
Mitä väliä? Jos joku äijä naureskelee, se on ihan itse ottanut sun viestittelysi liian vakavasti. Älä ole noin dramaattinen. Oli mullakin aikanaan verkkoja viritelty sinne sun tänne. Osa miehistä varmaan piti mua tyhmänä tyrkkynä, osaa minä pidin sellaisena ja lopulta löytyi se oikea ja mulle sopiva mies. Elämää tämä vain on.
[/quote]
Olenkin ollut liian dramaattinen niille miehille niissä viesteissäni. Tehnyt asiasta isomman kuin se onkaan.
Ap
Osta päiväkirja ja avaudu sinne ne kaikki tunnustukset! Tai kirjoita vaikka sinne puhelimeen mut jätä se lähetä painamatta!
Turha miettiä, mitä muut sinusta ajattelevat. Eivät ne ajattele sinua vaan itseään. Ihan kuten sinäkin.
Ap