Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helmivauvat 2015

27.04.2014 |

Niinhän siinä vain kävi, että uuteen yritykseen suunnataan.. Tervetuloa mukaan!

Mulla kierrot heittelee mitä sattuu, yleisin näyttää olevan 40. Piiiiiiitkää piinailua siis. Jos jossain olis myynnissä lisähermoja, niin voisin tarvita!

Ipa kp1/40 yk5

Kommentit (306)

161/306 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rva79: siihen ku ei nlatäti jaksa kuulemma uskoa.. Katto ultralla ympäristöä eikä nähny poikkeavaa ja mulla ei mtn kipuja.. Tuulimunaa ite epäilen.. Aattelin hu kuitenki taas kerran nlaan soittaa ja pyytää hcg lähetteen, jonne sit ma.. Googlannu oon huikeesti kaikkee, ja hitaasti nouseva hcg voi olla myös merkki kromosomipoikkeavuudesta.. :/

162/306 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltatähti, kurjaa. :/ Pidän sulle peukkuja ja toivon kovasti, että kaikki olisikin lopulta kuitenkin hyvin. Voimia!

Täällä taitaa sitten tosiaan menkat olla alkamassa 4 päivää etuajassa ku edelleen pientä rusehtavaa jää paperiin vessareissuilla. Se siitä kellontarkasta kierrostakin sitten. Äh. Voisipa tämän raskautumattomuus ketutuksen/masennuksen poistaa vaikka jollain aivoimplantilla. Vapaaehtoinen henkilö ihmiskokeisiin tarjolla! ;)

Rouva79, kp 26/30 yk7 (kohta 8?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
163/306 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni, tiedättekös mitä mä nyt menin kaikessa levottomuudessani tekemään...? Koska tänään on mun kellon tarkkaan kiertoon nähden niin kovin aikaista tolle hailuralle tuhrutukselle ja kun lämmötkin on olleet nousussa eilisestä asti, niin ajattelin käyttää yhen halpistestin saadakseni mielenrauhan negasta. No, siihen testiinpä tulikin sitten todella haalean haalea viiva!!! Ihan mieskin sen jopa pystyi näkemään ;D Eli jännitys ja levottomuus vaan kasvoi nyt entisestään! Luulin ensin negaksi ja huomasin sen viivantapaisen vasta noin 5 min. testin kastelusta eli en ole varma onko kyseessä pelkkä roskishaamu. Mulla on kerran ennen tullut samalla testillä (Mammaxin herkkä liuska) roskishaamu ja menkat alkoi kuitenkin ihan ajallaan, joten vielä en ollenkaan uskalla uskoa, että olisi oikeasti raskaudesta kyse ja vaikka oliskin ni saattaa olla kemiallinen. Pakko odotella kiltisti kierron loppuun asti. Saatan kyllä testata huomenna aamupissasta uudelleen, ellei täti ryysi kylään etuajassa...sen verran oon nyt levoton! Voisko vihdoinkin olla...? <3

Rouva79, kp 26/30 (dpo 11) yk7

164/306 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Onnea jo plussanneille! En oo nyt vähään aikaan kirjotellut, töitä on painettu ja vauvaprojekti on ollut vähemmän mielen päällä. Nyt sitten ovulaation (toivottavasti) lähestyessä oon miettiny tätä taas enemmän. En oo tuntenut taaskaan oikein mitään ovikseen viittaavia oireita. Ainoa on mielialanheittelyt, mutta niitä nyt on aina ;)

Ei kai auta muu kuin rueta piinailemaan taas. Onnekkaita kiertoja kaikille!

Nienor kp 14/27-40 yk 2

165/306 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeii, hymynaama tuli ovistestiin tänään!! Ja onneksi oli vapaa päivä, päästiin heti hommiin :) Nyt sit yritystä yritystä ja sit armotonta piinailua kierron loppuun, blääh! Näinköhän jätän lomanalkajaiskuoharit lauantaina ottamatta...ihan varmuuden vuoksi. Voi kun osais olla nyt kyttäämättä jokaista nipistystä ja kipristystä...

Rva79: Peukkujapeukkuja, jospa se nyt kuitenkin olisi sitä aitoa itseään! :) 

Nera kp 18/30, yk3

Vierailija
166/306 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rva79 varovaiset onnittelut! :) Toivottavasti viiva vahvistuu! Eiköhän. Ainaki itelläni kävi sillon niin että roskishaamu oli seuraavana aamuna ihan ajallaan näkyvä haamu.

167/306 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne menkat alkoi.

Eli nyt Kp1\28 ja Yk11.

Tavattu 10/2012
Aloitettu yrittäminen 08/13
Hoitoihin haettu 05/14
Miehen spermassa vikaa ja jatkekettu luomuna 09/14
Naimisissa 10/2014

168/306 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp16  ja ovis oli ja meni. Tänään iski se tunne että eipä kyllä tästä (kään) kierrosta tärpännyt. Talletuksia vain muutama ja miehenkin kanssa tosi kireet välit ollut nyt. Pienestäkin asiasta pinna kiristyy kummallakin.

Koko yritys turhauttaa jotenkin eikä ole vasta kun yk2 menossa! :(

Voin siis vaan kuvitella teidän turhautumista keillä yrityksiä takana paljon paljon enemmän.

Jotenkin olisi kai vaan paras pistää koko homma jotenkin "taka-alalle" tuolla pääkopassa mutta miten sekin sitten onnistuu?? Tuntuu ettei pysty mitään muuta ajattelemaankaan kun sitä pyöristyvää vatsaa ja vauvan tuoksua. Ja lähipiirissäkin vauva uutiset vaan lisääntyy ja "kääntää veistä haavassa"... vaikka eijän muiden vauva onni multa pois olekkaan tietty.

Anteeksi tämä marina mutta nyt vaan jotenkin turhauttaa ja isosti!!

Tsemppejä kuitenkin kaikille jännäilijöille!! :)

169/306 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NEPPINEI ymmärrän sinua enemmän kuin hyvin! Tämä on turhauttavaa ja itselläni on siis jo vähän pidempi yritys takana. Hermoa kiristää eikä voi olla ajattelematta vaikka haluaisin. Täälläkin ovis oli ja meni ja muutama talletus tehtiin, mutta en usko että vieläkään mitään tapahtuisi. Mulla kanssa lähipiirissä mahat kasvaa.... Mulla jotenkin ottaa niin koville siskoni ekan kierron raskaus joka alkoi siis juurikin samaan aikaan kun itse sain keskenmenon tai mikä ikinä olikaan tammikuussa...

ei ole helppoa ei! 

No onneksi kesäloma jo huutelee mulle tuolta kahden viikon päästä :)

onnea vielä plussanneet ja tsemppiä muille hermoja raastavaan piinaan.

kp 16/26-29 yk ainaki 8

170/306 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ässä jäi tosta NEPPISNEI

171/306 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymynaama ilmestyi ovistestiin tänään :) näköjään oli muutama muukin täällä bongannut oviksen, tsemppiä siis meille kaikille!!

kp 14/29 yk1

172/306 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Neppisnei ja 2015 vauva3, on kyllä niin tuttua tuo, ettei voi olla ajattelematta "vauvaprojektia" vaikka kuinka haluaisi! Ja ainakin mulla stressi ja pelko ikuisesta epäonnistumisesta alkaa vallata tilaa ajatuksissa enemmän ja enemmän sitä mukaa, mitä pidempään tää yritys kestää...

Kiitos tsempeistä kaikille, mutta älkääs nyt kuitenkaan vielä onnitelko! ;) Täällä kova piinailu jatkuu. Aamulämmöt edelleen nousussa (niin oli kyllä viimeisessä negakierrossakin tässä kohtaa). Eilen kp 26/30 tuli siis hailuraa tuhrua ja sain herkkään 10IU halpisliuskaan vaalean, kuitenkin miehen nähtävän haamun (tai roskishaamun?). Tänään tuhru loppu tai ainakin hyvin minimaalista. Käytin eilen viimeisen halpisliuskan, joten tänään testasin aamupissasta 25IU apteekin omalla. Tällä kertaa en päästänyt testiä silmistäni viiteen minuuttiin ja NEGA tuli :( MUTTA, noin 5 ja puoli minuuttia testin kastelusta tuli hailakka haamu testiin kurkkimaan ja testin kuivuttua näkyy vielä selvemmin punertava, testiviivan paksuinen haamu. Tiedän, testiä ei saisi kurkkia testiajan umpeuduttua, mutta en mahda itselleni mitään!!! Huomenna aamulla taas uutta apteekin testiä kehiin. Vielä olen aika vakuuttunut, että suuri pettymys tästä taas vaan tulee kun menkat alkaa maanantaina (itsesuojeluvaisto?).

Rouva79, kp 27/30 (dpo 12) yk7

173/306 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja onnittelut ovisplussan saaneille ja hurjaa plussapuhuria kaikille! :) Tipahtaneille tsempit ja kovasti tärppionnea ensi kiertoon! <3

174/306 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan vähän hämillään näitten ovistestien kanssa. Liuska näytti parhaimmillaankin nippanappa samaa väriä kontrolliviivan kanssa, ei kuitenkaan sitä vahvempaa. Testasin aamuisin heti herättyäni. Nyt on taas selkeä nega. Eli jotain oli, mutta oliko ovista? Kovasti kyllä edistettiin vauvahanketta vällyjen välissä, mutta jotenkin masentaa, kun noista testeistä nyt ei ottanut selkoa.

Särkylääkkeitä, alkoholia tms. käytän ihan samalla tavalla kuin aina, kohtuudella yleensäkin, mutta jos on juhlat, sitten juhlitaan. Loppukierrosta väkisinkin on tarkempi kaiken suhteen. Mutta koska sitä ei tiedä, meneekö tässä kuukausi, kuukausia tai vuosia, en laita elämää jäähylle.

Pidän kaikille ovisplussanneille peukkuja, toivottavasti tärppäsi :)

175/306 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääääää!!!! Minä vaan googlaan googlaamisen jälkeen tuosta stanan hcg:stä.. Se tosiaanki oli vaan 681, ku taas kerran nlaan soitin, että laittavat uutta lähetettä ennen uutta ultraa.. Mut oon jo varma että tää on joko tuulimuna tai vauvalla kromosomisto poikkeava.. :( :( :( nyt sit vaan potuttaa ku ei varmasti mtn spontaania km tule ku sellasta tällasessa tilanteessa jopa toivoo.. Abortti tehtiin lääkkeellisesti, enkä tod tahtois siitä mtn muistuketta... Syyllisyys muutenkin taivaassa.. :( tai no onhan mulla kuvakin siitä pienestä vuoden takaa.. Ja kaitpa minä tän kaiken oon ansainnutkin sen jälkeen.. Raastavaa!!!!!! :( voi kun minä niin toivon, ettei teijän eikä muittenkaa tartteis tällaista kokea, vaan raskaudesta sais nauttia heti plussaamisen jälkeen.. <3 plussapuhureita siis kaikille!!

176/306 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

30.5. JÄNNÄILIJÄT: 

Miiisu kp55/? yk9

Academia kp 35/32 yk5

Vauvahaave1 kp34/27-29  yk10

Hilavitkutin kp 33/28 yk1

Nonnuli kp 30/28-30 yk1

Ipa86 kp34/40

Anniina77 kp 30/29 yk10

Lapwing kp27/28-32 yk6?

Rva79 kp27/30 yk7

Iltatähti kp 25/31-35 yk4

Marjamiini kp 24/28 yk10

Innu84 kp 23/30 yk11

Mimm1 kp 21/?? yk??

Tann kp 20/26-30 yk5

Tirppanen kp 20/28-35 yk6

Toivetta täynnä kp 20/30-32 yk9

Nera kp 19/31 yk3

Weebee kp 19/30 yk10

Petite Fleur kp 18/28 yk5

Neppisnei kp 17/24-28 yk2

Jck kp 17/28 yk5

2015 vauva3 kp 17/26-28 yk8

Bebe15 kp16/30 yk1?

Nännä kp15/21-25 yk1

Nienor kp 15/27-40 yk2

Zaron kp 15/26 yk11

Minja85 kp 14/29 yk1

Vauvahaave1 kp11/24-29 yk11

Gerberus kp10/29 yk29

Janli kp?/? yk4

PLUSSANNEET:

Pikkuj

Poppypeony

Qtar

TIPPUNEET:

Tunturi

Asistente

*** Yritetty korjata lista raiteilleen, onko vielä joku vinossa? :) Hep vaan jos on! ***

177/306 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gerberus: Harmin paikka!!! :( Tsempit sinne!

Bebe15, tervetuloa :) Ja onnea matkaan!

Iltatähti: Hitto mikä tilanne.. Tuulimunassahan kohdus kaikki näyttää ihan ookoolle. pussukka kehittyy jne. mutta alkiota ei sitten ilmestykään alun jälkeen.. kohtu jopa kasvaa ja raskausoireet on.. Matala on kyllä tuo hCg.. jos oli se n.48 h väliä, niin sen pitäs tuplaantua. :/ Tosi hankala spekuloida, toivotaan, että uudet kokeet ja ultrat tuo tietoa tulleessaan asap. Ja jos niinkseen tulee, niin selviäisitte "pelkällä" lääkkeellisellä hoidolla.. Kaavinta on niin paljon rankempi kohdulle ja limiksille :/ Täällä jännätään sun kanssa <3

Nera: tulihan se sieltä sinnekin :D Onneee. :D

Rouva: HUUUU! Jänskääääää!!!!! En onnittele silti vielä, mutta peukut ojos että sieltä alkas viivat tummuu!!!!

Neppisnei: ensin se aika matelee... tuntuu et 3 kiertoo on ikuisuus.. sitten siihen alkaa turtumaan ja ei enää osaa ajatella sitä sillain, kun se on enemmän kuin vakio et täti kurvaa paikalle kuin et tapahtus mitään muuta.. vähän kuin oikeekin kuume..eka se tuntuu hirveelle, mut muutaman päivän päästä kroppa tottuu ja sit sitä ei enää ajattele niin koko ajan... Alkukierrot on yleensä, ainakin allekirjoittaneella, sellaista seesteisempää aikaa jolloin ei ees muista koko asiaa, vaan kun O lähenee ja sen jälkeen.. HUOH. Tsemppiä! 

Minjalle hauskoja oviksenhyöty hetkiä :D

Mitäs tänne omaan napaan... No hymyt oli toissapäivänä, eilen tein viel ton vikan tuolta roikkumasta, palleroa näytti taas.. ovisoireet on, että kai se tässä on meneillään.. meni.. en oo ihan varma, mutta alapäässä tapahtuu, sen tiedän.. Toki hymynaama iltana meil oli riita ja mä laitoin luukut kiinni.. en ala siihen puuhaan vaikka ois mitä naamoja jos ei ole se olo.. mutta seuraavana aamuna, eli n.24h hymiöstä kyllä sitten.. ja 2 päivää ennen hymyä.. noh, meni miten meni.. tuskinpa siit olis apua vaikka oltas muutettu sänkyyn sisäkkäin asumaan, ah tätä mun positiivisuuttani! Ja mitä tulee noihin elämäntapoihin.. mmm.. joskus mä olin ihan hysteerinen niiden kanssa, silloin vuuuuosia sitten, nyt tässä yritysessä vasta muutamat kk oon vältellyt muuta kun panadolia.. oon joutunut kyl ottaa ibumaxiakin, mut en paljoo.. mitä tulee alkoon, niin en enää missään vaiheessa kiertoo jaksa sen kanssa säännöstellä jos sellaisia tilanteita tulee eteen. Jos olisinkin sit jostain syystä raskaana, niin vahinkoo ei oo silti tullut.. jos nyt on menkat just alkamassa parin pvän sisään, niin testaan ennen ko otan, mutta noin muuten.. Blaah. Ja vaikken mä paljoo poltakaan niin tiedän et se pitäs lopettaa - siinä ehkä se pahin mulla. Muutoin syön semi terveellisesti ja otan noita nappeja purkista.. on deetä, kalaöljyy E-vitamiinilla, mama tabuja, foolihappoa, kalkkia, geleitä.. ja miehelle syötän sinkkiä :P Tuntui silloin aikoinaan, että elämä alkoi menee ohi kun koko ajan oli varuillaan ja kieltäytyi kaikesta. Mä en enää siis koe siihen tarvetta, mutta jokainen tavallaan :)  Oisko ne sit taas piinikset nyt täällä alkaneet.. uskoisin.. ja 13. 6 testaan, koska silloin ollaan lähdös hummailureissulle, niin ihan vaan varmuudeksi.. Tosin uskon, että hanat aukee 12.6. Viimeistään. :P

Hyvää viikonloppua kaikille ja plussa tuulahduksia sekä ovis että raskaustesteihin ;)

Weebee kp19/30 yk10

178/306 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="rva79" time="30.05.2014 klo 10:23"]

Kiitos tsempeistä kaikille, mutta älkääs nyt kuitenkaan vielä onnitelko! ;) Täällä kova piinailu jatkuu.Eilen kp 26/30 tuli siis hailuraa tuhrua ja sain herkkään 10IU halpisliuskaan vaalean, kuitenkin miehen nähtävän haamun (tai roskishaamun?).  Käytin eilen viimeisen halpisliuskan, joten tänään testasin aamupissasta 25IU apteekin omalla. Tällä kertaa en päästänyt testiä silmistäni viiteen minuuttiin ja NEGA tuli :( MUTTA, noin 5 ja puoli minuuttia testin kastelusta tuli hailakka haamu testiin kurkkimaan ja testin kuivuttua näkyy vielä selvemmin punertava, testiviivan paksuinen haamu. Tiedän, testiä ei saisi kurkkia testiajan umpeuduttua, mutta en mahda itselleni mitään!!! Huomenna aamulla taas uutta apteekin testiä kehiin. Vielä olen aika vakuuttunut, että suuri pettymys tästä taas vaan tulee kun menkat alkaa maanantaina (itsesuojeluvaisto?).

Rouva79, kp 27/30 (dpo 12) yk7

[/quote]

Mun liuskoissa se aika oli kyllä niin että esim negatiiviseen vaadittiin se 5 minuutin odottelu, joilloin nega on varma. Ja 10 minuutin kuluttua vasta ei testi olisi enää "pätevä" vaan sillon voi ilmestyä niitä roskishaamuja tai mitä ne nyt onkaan.

Joku niistä lääkkeistä kyseli.. Itse en tosiaan ole "uskaltanut" kierron alkupuolellakaan käyttää enää mitään, koska  kuulun nähtävästi siihen osaan naisista jotka tulee raskaaksi melkeinpä pelkästä katseesta. Mieli olis ehkä muuttunut jos nyt ei olis tärpännyt. 

Jostain syystä etova olo ilmoittaa jo nyt olostaan. Muissa raskauksissa en oo oksentanut, mutta etova olo on jossain kohdin ollut. 

Kovasti odottelen että meidän plussanneiden porukka kasvaa :)

rv 4+5  

179/306 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Iltatähti82" time="29.05.2014 klo 10:05"]

Yöllä kerkesin tätä tilannettani pähkäillä, ja päätin että jos tää nyt on ns. Oikee raskaus ni tahon kyllä lapsivesipunktion, mikäli se hcg oli vaan sen 681.. Voi kun en ois vaan ekaa nroa kuullu.. Mutta.. En siis kehitysvammaista lasta tähän maailmaan tahdo.. Siitä veritestistä eikös saa vaan suhdeluvun siihen, mikä todnäk ois saada downin syndroomaa sairastava lapsi...? Mitä mieltä työ muut ootte asiasta.. Pitäisittekö lapsen, jos hällä todettaisiin esim juurikin tuo downin syndrooma..? Eihän se np ultrakaa kaikkia syndroomia pois sulje.. Enkä ole ennen mtn punktioita miettinytkään, mutta aiemmat raskaudet olleet normaaleja eikä oo jouduttu hcg arvoja mittailemaan.. Nyt vaan huolettaa tuo arvo, jos sen oikein kuulin.. :/  

[/quote]

En tiedä monta lasta sulla on ennestään, mutta ei Down- lapsi ole todellakaan mikään maailmanloppu. Ensinnäkin niillä on paljon elämäniloa, ne pysyy pidempään vauvankaltaisina jne. No itsepäisempiä ovat ja tempperamenttia löytyy enemmän kuin "normaaleilta". Kuka loppujen lopuksi sen määrää mikä on normaali. Mä harkitsisin itse aborttia vasta jos olisi jotain todella vakavaa. Mm. lapsi syntyis ilman selkärankaa tai kalloa. Sittenkään en välttämättä luottaisi lääkärin sanaan. Kuullut niin paljon juttuja, kun täysin terveitä ja elinkelpoisia lapsia abortoitu.

Olen ammatiltani koulunkäynninohjaaja ja työskennellyt vammaisten parissa. Voin kuitenkin kaikille lämpimästi suositella vammaisen lapsen synnyttämistä. Vaikka elämä on hiukan raskaampaa, niin on se kuitenkin antoisampaa. Vammaisten kanssa mikään päivä ei koskaan ole samanlainen ja ne todella antavat paljon enemmän rakkautta ja näyttävät tunteensa joka päivä.

Asistente Kp 2/28 Yk 11

Tavattu 10/2012
Aloitettu yrittäminen 08/13
Hoitoihin haettu 05/14
Miehen spermassa vikaa ja jatkekettu luomuna 09/14
Naimisissa 10/2014

180/306 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälä ois taas yksi toiveissa elävä listaan..

historiaa sen verran, että esikoinen syntyi kuin syntyikin 1,5vuoden yrityksen jälkeen. on pcota ja kystia, mutta onneksemme vain yks terolut-viikko ja siitä kierrosta napsahti rakas tuhnuttaja.

nyt toiveissa on se toinen lapsi. olin jo onneni kukkuloilla kun imetyksen päätteeksi alkoi kierrot ja minulle merkittävän normaaleina (kp35). ja jopa erotin ovikset siinä kp24-25 paikkeilla. sitte päätös tehtiin nyt tässä kierrossa, että yritetään. minusta mulla oli ovis oli kuitenki poikkeuksellisen myöhään, vasta kp30?. nyt eletään aikaa kp42/35. niitä tyylipuhtaita negoja on tehty varmaan kolme jo. luulin jopa että nyt on kiinnittymisvuodot, oviksesta kulunu 9pv, ja ilmestyi vessakäynnillä verituhrua..jajajajajajaaa..sitte taas tuhrua oviksesta 11pv. voi negojen nega. mutta tänään ah niin tänään, vessakäynnillä tuli verta niin roimasti että tais alkaa menkat, voi prkl. 

kun kerran luulee että asiat voisi mennä niin kuin ne ehti suunnitella niin hyvin niin ei. ei se yhteiskunta pyöri niin että sie tuut raskaaksi ja naapurin rouva ja työkaveri.

sorisori..pessimissi iski.

jos tämä ei muutu todelliseksi menkkavuodoksi niin pysyttelen keskustelun tuntumassa..toivonkipinää masentuneelle.

ihania tuulahduksia teille, ja jo plussanneille ;)

kaksötökkää? kp42/35 yk1