Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helmivauvat 2015

27.04.2014 |

Niinhän siinä vain kävi, että uuteen yritykseen suunnataan.. Tervetuloa mukaan!

Mulla kierrot heittelee mitä sattuu, yleisin näyttää olevan 40. Piiiiiiitkää piinailua siis. Jos jossain olis myynnissä lisähermoja, niin voisin tarvita!

Ipa kp1/40 yk5

Kommentit (306)

201/306 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Minä myös olen seurannut keskustelua sivusta ja ajattelin vihdoin liittyä mukaan. Toinen lapsi on haaveissa ja yrityskerta on myös toinen. Kp 15/26-33. Edellisessä raskaudessa yritystä oli reilu puoli vuotta. :)

202/306 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille :) täällä mies yllätti iloisesti mut kommentillaan. Eli, puhuttiin et ens viikolla pääsee testailee! Itse kun tosiaan oon ollut vähän sillä mielellä et onpas pitkät 2 viikkoo... Ja sit toinen ottaa ihan itse puheeks et hei ens viikolla suuri päivä :D Tuli kiva mieli :)

minkä ikäisiä teidän esikoiset on tähtipölyä ja vauveli2? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
203/306 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen täytti keväällä kaksi vuotta ja hän sai alkunsa toisella yrityksellä. Toivottavasti toinenkin pian ilmottaisi tulostaan. :) Jänniä aikoja edessä!

204/306 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoinen täytti kaksi vuotta alkuvuodesta. Toivottavasti niin täällä kuin muillakin tärppäisi mahdollisimman nopeasti. :D 

205/306 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille! :)

Täällä on ollut todella piinaisat päivät: tyhmä kun olen ja huolissani ohuen limikseni vuoksi, niin ekan haamuplussan jälkeen olen tehnyt testin joka päivä seuratakseni viivan vahvistumista. Ja sitten murehdin, kun viiva ei vahvistukaan. :/ Haamujen jälkeen selvä vaaleanpunainen viiva on kuitenkin tullut jo kolmena päivänä peräkkäin (ei tummene, välillä jopa vaalenee, mutta tulee esiin joka kerta hiukan nopeammin). Koska menkatkin on nyt virallisesti myöhässä, niin kai se pitää uskoa, että raskaana tässä todella ollaan! Ainakin toistaiseksi pikku tirriäinen siellä köllöttelee. <3 Lämmöt nousseet, ajoittain vähän krapulainen tai kuumeinen olo (=kipeähkö ja epätodellinen), nälkä tulee usein ja vaativana. Illalla simahdan ennen yhdeksää, aamulla herään linnunlauluun ennen viittä, herätessä tukkoinen olo. Iloitsen jokaisesta oireesta (vaikkei kaikki välttämättä raskauteen liitykään), on tätä niin hartaasti toivottu! Tänään tai huomenna aion soittaa neuvolaan. :)

Suuret plussatuulen puhallukset lähetän täältä kaikille! Tsemppiä piinailijoille ja muillekin kinkkisissä tilanteissa oleville. Jään vielä hengailemaan tänne ja jännäämään, kuka plussaa seuraavaksi :) Ja päivittelen omaa tilannettani, jos jotain kummempia tapahtuu.

Rouva79, rv 4+2 (yk7)

PS. Tuntuu tosi oudolta, vaikkakin ihanalta kirjata rv:t :D

206/306 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinaavaa odottelua.. kp27/30.. Omanapailua.. Ei oikeastaan mitään oireita, ei edes menkkamaista jomottelua. Ajoittain nippailee molemmilta puolilta alamahaa vaimeasti, mutta eritavalla kuin ennen. Tyypillisesti rinnat olleet myös kipeät jo ennen menkkoja, nyt ei tuntemuksia.. Hmm.. Pessimistinä arvelen, että nyt tulee vain pitkä kierto ja menkat alkavat viimeistään viikonloppuna.. Pitäisi jaksaa vain odotella.

innu84 kp27/30

207/306 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussauksesta Rva79! :) 

208/306 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä PMS oireet nostelee päätään, mieliala ailahtelee ja kiukuttaa. Joten eiköhän viikonloppuna menkat tule.. Kyllä väkisinkin rupeaa jo ajattelemaan että vikaa on oltava, lakanat heiluneet tässä kierrossa aikalailla ja jos ei yksikään siimahäntä oo perille päässyt.. :/ No mutta lomalla olen nyt, ja ajattelin tämän kierron jälkeen pysytellä poissa täältä palstaltakin hetken. Vaikka tulee vaikeaa olemaan :D 

Tsempit kaikille!! :)

25/28-35 yk 6

209/306 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain onnittelemaan kovasti Rouvaa: onnea:) kaikki mahdollinen lykky, tarraliimaa jne :P

210/306 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin ilmottamaan että tipahdettu on.

ANNIINA77

211/306 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea RVA79:lle!!

212/306 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea rva79. :) Täällä tänään vihdoinkin hymynaama ovulaatiotestissä. Vitamiinit sun muut käytössä, ei niistä haittaakaan ole. :D Jotenkin tuntuu, että joutuu taas odottelemaan aika monta kiertoa ennen kuin tärppää. Ja odottavan aikahan on pitkä (ennen kuin edes odottaa). ;) 

213/306 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille ja jännäilijöille!!! =)

Itse tänään hcg vastaukseni soittelin, ja se olikin tipahtanut roimasta eli oli tasan 80! Ja kappas kummaa, pari tuntia puhelusta alkoi "menkat".. :D :D :D Eli nyt ei tartte googlailla ja miettiä, että mimmonen vauva ois niillä kehnoilla hcg arvoilla tulossa.. Luulempa, että tää km ois menny ihan tietämättä ohite, ellei ois sitä reilun vkon outoa veren tiputtelua ollu.. Koska tää vuoto alkoi just menkkojen aikaan.. Mitään kipuja ei oo missään vaiheessa ollu, eikä mulla yleensä menkatkaan oireile muuta kuin siten, että on hirmunen vimma siivota ja tehä kaikkee.. Ja itseasiassa oon alkanu taas puunailee siihen malliin.. :D Eli tältä erää onnellinen loppu.. Mutta totisesti toivon, että seuraava positiivinen testi on "se oikea".. Viime vuonna en ees aatellu olevani raskaana, vaikka kahet menkat oottelin alkavaksi turhaan.. Miehellekkii vaan masistelin, että mikä lie syöpä tullu ku eivät ala.. :/ Kyllä oon taas itteäni asian vuoksi manaillukkin ja nlatätillekkin sanoin kun soitti, että tää oli ihan ansaittu episodi sen viimevuotisen jälkeen.. Mutta.. tipahdettu siis on, ja nyt kesän ajan ei varmaan ees mahiksia raskautua, kun miehen kaa nähään aika harvakseltaan.. (Syksyllä vasta yhteen muutetaan..) Eli varsinainen yk 5 startannee vasta syksyllä, mutta eihän sitä koskaan tiiä... :) Nyt yritän nauttia kesästä, ja matkoista lasten ja miehen kanssa.. Hirmusesti plussaonnea ja tarrasukkia kaikille teille!!! <3 Varmaankin käyn välillä kurkkimassa tilanteita, ja liityn taas itse kuumeilijoihin, kun aktiivisemmat yritykset alkavat.. :)

214/306 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa iltatähti82, että voit lopettaa hermoilun. Vaikka tokihan se olisi ollut mukava, jos kaikki olisi mennyt jo tällä kertaa onnellisesti.

Mulla on täällä menossa tsiljoona erilaista tuntemusta ja ärsyttää ihan hulluna, kun en haluaisi taas herätellä toiveita. Mun oma kroppa kiusaa mua... Helpompaa olisi vain olla pessimisti.

Viikon päästä vois kai testata. Tekis mieli testata jo aiemmin, mutta menkat on jotenki helpompi kestää kuin negatiivisen testin aiheuttama pettymys.

Tsemppiä kaikille!

(kp 21/28, yk 5)

215/306 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vain kaikille! Täällä jännätään kp 25/28-39. Toinen lapsi siis haaveissa! Itse kohta 30 täynnäja tuntuu että oikea aika on käsillä! Esikoinen on 3vuotias ja olemme molemmat miehen kanssa työssäkäyviä. Itsellä vakituisen työsuhteen alkaminen alkuvuodesta vahvisti tätä haavetta ja nyt ollaan jo yk5. Takana on aktiiviset kystat munasarjassa joka on hankaloittanut tätä taivalta.. Kierto epäsäännöllinen ja oviksen havaitseminen ollut hankalaa koska en ole tikuttanut. Nyt alkanut nippailut alavatsalla keskellä jotka poiketen kysta kivuista jotka ovat olleet ainoastaan vasemmanpuoleiset.. toiveajattelua :D Kiva päästä jännäämään porukalla! Vkloppuna teen ekan testin jossei menkat ala ennen sitä.. Iiiks!

216/306 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kiitoksia onnitteluista! :)

Osalla onkin jo melkosen lupaavalta kuulostavia oireita ja kovin tutun kuuloisia piinafiiliksiä! Kyllä sieltä pian alkaa plussia tupsahdella, niin että kuuluu plop plop plop vaan :D Tärpikkäitä oviksia toivottelen kaikille, joilla se on nyt käsillä tai tulossa pian. Ja tippuneille huisisti onnea ensi kiertoon! <3

Iltatähti, tuli parempi mieli puolestasi, kun jaksat olla raskaasta tilanteestasi huolimatta noin reippain ja positiivisin mielin. Ihailtava asenne! Tsempit ja pikaista toipumista! :)

217/306 |
03.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rva79 ja JCK, kiitos.. :) On kyllä itelläki nyt huojentunu mieli kun ei tartte miettiä että mikä mahollisesti on vialla.. Ja tässä minun tilanteessa varmastikin suurena apuna on se, että tuota jälki kasvua on jo entuudestaan.. Varmasti ottaisin asian paaaaljon raskaammin, jos olisi ensimmäinen raskaus kyseessä... :/ Mutta ensimmäinen (ja viimmoinen) olisi kyllä siis toiveissa tämän nykyisen mieheni kanssa, ja voi sitä ilon määrää, kun se oikea positiivinen joskus pärähtää.. :) :) :)

Vaan pitänee yrittää sitä ennen laittaa noi nykyiset muksut ruotuun, vaikka siis tosi ihania ja rauhallisia lapsiahan nuo on. Etenkin pojat.. Mutta nuorimmainen (tyttö pian 8v.), tässä vastikään tuumaili netistä videoita katellessaan, että "äiti, meille pitää hankkia tanko".. Ja tankotanssiaksi kuulemma tahtoopi hän.. Huoah! Mihinkähän vielä joutunen ton tyllerön kanssa.. :D :D :D

Puhureita teille jokaiselle, ja tietty toivon, etten teitä näe enää syksyllä kuumeilijoiden puolella! ;)

Vierailija
218/306 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, jänniä aikoja monella. Toivottavasti suurin osa meistä plussaa! :)

Omanapailua: Täti päätti kurvata paikalle ja kp 39 = 1. Harmittaa ja ärsyttää.. Vaikka olihan tää odotettavissa jos lääkäriin on uskominen. :/ Seuraavassa kierrossa sit käyttöön Clomit. (Jos uskallan enää kun ne muutama ihminen, joille olen kertonu tosta Clomireseptistä, pelottelivat jo että siitä sitten hyvin mahdollisesti tulee entistä ohuempi limakalvo ja verta kohtuun ym ym!)

Ipa 1/40

219/306 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut täältäkin Rva79! :)

Mun on taas pakko purkaa tänne, kun ääneen en uskalla kellekään valittaa. Olen oikeastaan ekaa kertaa näin pahasti tulisilla hiilillä - ihan mahdoton fiilis, sata muurahaista sisuskaluissa!

Tähän saakka on ollut niin paljon kaikkea muuta mietittävää, mutta nyt mietin vain raskautumista koko ajan. Nyt oli ekaa kertaa ne ovistikutkin käytössä ja toivon niiiiin kovasti, että siitä ois ollut apua.

Oispa töissä enempi kiirettä, ettei tarttis miettiä tuntemuksia koko aikaa :D Eilen illalla iski ihan hullu raivo, kun vaan ärsytti koko tilanne niin paljon. Vaikka tilannehan periaatteessa on ihan hyvä, kun lueskelee näitä muiden taisteluita (clomi-, pregnyl-, kysta- ym. juttuja). Huoh, yritän lopettaa tuskailun ja keskittyä johonkin muuhun...

(kp 22/28, yk 5)

220/306 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4.6 JÄNNÄILIJÄT: 

Miiisu kp60/? yk9

Ötökän elämää kp47/35 yk1

Academia kp 40/32 yk5

Vauvahaave1 kp39/27-29  yk10

Hilavitkutin kp 38/28 yk1

Nonnuli kp 35/28-30 yk1

Innu84 kp 28/30 yk11