Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helmivauvat 2015

27.04.2014 |

Niinhän siinä vain kävi, että uuteen yritykseen suunnataan.. Tervetuloa mukaan!

Mulla kierrot heittelee mitä sattuu, yleisin näyttää olevan 40. Piiiiiiitkää piinailua siis. Jos jossain olis myynnissä lisähermoja, niin voisin tarvita!

Ipa kp1/40 yk5

Kommentit (306)

221/306 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip sairastuvasta... toivottavasti lista on kohdillaan??? 

ONNEA PLUSSANNEILLE!! 

Ja tipahtaneille :((

Iltatähti: hyvä et homma ikäänkuin hoitui nyt itsekseen.. Tsempit jatkoon!

ON: pikana: on ollut tässä 4 päivää kohta hirvees mahataudissa. Paino tippuu ja mikään ei pysy sisällä..geleet ja muut on jääneet ottamatta ja en usko, että tässä kierrossa tulee mitään.. ei oo mitään oireita.. iltalämöt nous koholleen, mut nekin hiukka alakanttiin - rinnat ei oo kipeytyneet alun pientä lukuunottamatta.. eli roskiin meni jo tää kierto :( Taas. Yk11 odottaa.. :( Alavatsassa vaan palelee.. niinkuin aina.. ovis oli vasurilla, siellä nippailee keltsi - oletan, oikeella mikälie.. :(

Toiveet hukassa.. 

Kipeä weebeekp24/30 dpo5-6 yk 10

222/306 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipahdettu (ei ovulaatiota ollenkaan) :'(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
223/306 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsempit jännäilijöille, plussanneille ja tippuneille!

Täällä on jännät päivät menossa. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Ovis on ollut (en tosin tikuttanut, mutta oli kummallisen pitkä?) ja käytettiin hyväksi. Nähtäväksi jää.. En uskalla arvuutella mitään

tann 25/26-30 kp 5

224/306 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn nyt vaan jankkaamassa itsestäni... Mulla on todella pitkä viikko menossa... Jotain "oireita" on, mutta eivät mukamas ole oikeanlaisia menkkaoireita. Alavatsa kipuilee aina välillä, mutta tosi lievästi. Yleensä menkkakivut tulee päivää ennen menkkoja. Tätä on nyt jatkunut viime lauantaista asti. Rinnat ja nännit on mulla yleensä kipeänä useamman päivän ennen menkkoja, mutta nyt eivät ole yhtään kipeinä. Eivät ole edes herkkiä. Tähän kun lisää mun perjantaista  asti jatkuneen voimakkaan tunteen, että olisin raskaana niin voitte varmaan kuvitella, miten hitaasti aika kuluu. :) Samalla kuitenkin pelkää, että menkat alkaa. Ja hei, näin viime yönä unta, että tein positiivisen raskaustestin. :D

225/306 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!! Nyt malttamattomomuus iski minuun.. olisiko tietoa mikä rtesti on herkin, niin että voi testata jo ennen kuin menkan kuuluisi alkaa.?. Mulla tänään ollut taas kerran vatsatuntemuksia ja mielestäni ovis mennyt ja kiertoni sen verran epäsäännöllinen että mikä tahansa mahdollista! Toiveajattelua, eikä uskalla kotona edes ääneen sanoa kun pelkää pettymystä... Pieni avautuminen mutta kiitos siitä että keskustelupalsta on keksitty! Tsemppejä kaikille jännääjille!!! 

226/306 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännä: Toivottavasti sun aavistukset osuu oikeaan ja olisit nähnyt enneunen.. tsemppiä! :)

Kalastaja: Apteekista ostin joskus testin minkä herkkyys oli 10 tai 12,5 ja lupasi näyttää raskauden jopa neljä vuorokautta ennen menkkoja.. ei tosin 100% varmaasti. Merkkiä en muista mutta ei ainakaan mikään clearblue ollut tms.. Ja aika kalliskin :D 

227/306 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla että muutamalla on plussat pyöriny testeissä ja oviksia alkaa tippua. Sekä oireista sakkiakin löytyy.

tämä tuli ilmottaan että tippunut-listan voi ötökän lisätä. Oudoimmat menkat iski, järkyttävän runsaat ja oudolla tavalla kipeät..ehkä siellä oli kiinnittymis yritystä..ja kun pöljä on niin googletin kaikki valemenkka-aiheet ja toivoin jo kaksosraskaus-hypoteesia. Ehkä on nyt uskottava että yk2 lähetään. 

Kaikille piinailijoille tsemppiä tunnemyllerryksiin ja plussanneille myös. Meille seuraavalle kierrokselle lähtijöille hermoja ;)

228/306 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastaja: olikohan se predictor early ainaki joka näyttää jo ennen menkkoja.

en kyllä itse suosittele että teet testiä ennen. Itse petyin niiiin kovin ku tammikuussa sain plussan ennen ja sinä päivänä kun menkat piti alkaa ja siitä päivä tai kaksi niin vuoto alkoi. 

229/306 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputtu on.. taas :( 

Kivat kesänjatkot kaikille ja onnistumisia yritykseen :) Poistun linjoilta.

230/306 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteiset moikat kaikille!!

Täällä on kiirusta pitänyt ja en oo kerinny kirjoittelee..välil vilassu vaan muiden juttuja. Muutama plussa tullut tänne, mikä iloinen yllätys ja tietysti pahoittelut tippuneille. 

Ajatukset pyörii oman navan ympärillä, niikuin monella muullakin kun kierron viimeisiä päiviä viedään :) mulla nyt melkein viikon ajan ollut nenä aivan tukossa yötä päivää ja hiukan kurkkukin kipuillut. Huvikseen sit googletin niin nenän tukkoisuus voisikin olla merkki raskaudesta!! Ei kai nyt sentään... ;) oisiko sittenkin??  Jos itä uskaltas vaikka testin poikasta tekemään..hihii...!

Terkui  mimmi

231/306 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi kp 23/24-28. Tänään saapui menkkakivut ja rinnat jo viikon kipuilleet. Flunssa tuntuu tekevän myös tuloaan. 

Täällä siis koitetaan jo valmiiksi asennoitua menkkoihin ja uuteen kiertoon. Tärppiin en usko ollenkaan koska nämä menkkaoireet on nyt niin vahvat. 

232/306 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantyyliset meiningit kuin muutamalla muullakin.. Paitsi ettei vatsaoireita ole ollut niinkuin yleensä.. Tekis mieli syödä hevonen, tämä tuttu tunne joka ennen menkkoja ollut aina joten niitä odotellessa . Lauantai aamuna meinasin uskaltaa tehdä testin kuitenkin, koska tarkotis lähteä miehen kanssa pitkästä aikaa oluselle .. Kp 25/28-39 suklaata tekee mieli ihan sikana. :)

233/306 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussanneille! Toivotaan että plussia pamahtelee vielä paljon :)

Itellä menossa kp 21, jotenkin tämä kierto on mennyt vähemmän stressatessa kuin edellinen. Ovista en taaskaan tuntenut, viime kierto venyi pitkäksi niin ei oikein tienny milloin lie tapahtunut (jos jotain edes tapahtui). Ei ole ollut mitään normaalistapoikkeavaa, mielialat on vaihdellu ja väsyttää:) Tänään kuitenkin tuli hyvin ovismaista limaa, niin saattaa kai ovulaatio tulla näinkin myöhään? Mene ja tiedä. Pitää yrittää hyödyntää kaiken varalta :)

Nienor kp 21/27-40 yk 2

234/306 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mennään kp26/31 ja menkkoja kyllä odottelen :/ Tän kierron yritykset oviksen aikaan jäi aika vähäisiksi ja ei ole yhtään raskautunut olo. Oireet - siis ihan kaikki oireet puuttuvat täysin ( myös ne lievät pms:t, joita mulla on yleensä oviksen jälkeen). Voihan se oireettomuuskin olla tietty joku raskauden oire, mut epäilen kyllä hyvin vahvasti, että sieltä ne menkat sit tulee ens viikolla. Ei vaan tunnu siltä, että olis tärpänny ja jotenkin luotan omaan intuitioon...

Mutta katseet tulevaan ja uutta yritystä ensi kierrossa sitten! :)

Tsemppiä kaikille pudonneille, piinaajille ja isot onnittelut plussanneille! Koetetaan nauttia kaikesta huolimatta kesästä, kun se nyt on meillä kauneimmillaan käsillä! 

Nera kp26/31 yk3  

235/306 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea plussanneet! Täällä ei ihmeitä, kp 18/24-29 ja mitään tuntemuksia ei ole ollut, ei varmaan ovistakaan. Tai ainakaan en ole tuntenut mitään sen kummempia. Ehkä pieniä nippailuja munasarjoissa... Who knows?:D vähän jotenkin luovuttanut olo:/ huomenna ois thdet juhlat tiedossa ja ajattelin kaiken varalta tuhlata yhen testin aamulla ni voi sit muutaman siiderin nauttia:)

äh, välillä tulee korvista koko vauvatouhu vaikkakin tää kierto oltu aktiivisia, talletteluja joka toinen päivä melkeinpä kokoajan. Mut jotenkin ollut sellanen luovuttanut olo eikä ole kamalia paineitakaan ollut...

miten muilla menee?:)

236/306 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille!

onnittelut plussanneille ja tsemppiä muille.

Oma tilanne ei oo kummoinen, muutama päivä kiertoa jäljellä ja ei mitään "oloja" luovutettu on täälläkin ja oonki varannu itelle ajan tutkimuksiin ku on noita menkkaajomotuksia puolet kierrosta niin kaipa siellä jotain häikkää on :/ jään siis tän kierron jälkeenhetkeksi taustalle jännäämään teidän muiden puolesta :)

kp24/26-28

237/306 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva3 mulla ei ollut ekasta lapsesta mitään "oloja" eli itse jotenkin miellän, että se ois ehkä just se merkki raskaudesta :) 

Ja siksipä nämä pari pv kestäneet menkkasäryt ovat vakuuttaneet mut jo aika hyvin siitä, että turhapa tässä on kai ihmeitä ootella :(

Viikonloppuna ois mullakin grillijuhlat tiedossa. Jos testi näyttää negaa, meinaan ottaa pari lasia skumppaa.

(kp 24/28, yk 5)

238/306 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt korvia myöten ollaan höröllään täällä ! Mua närästää ja en ole närästys tyyppiä ollenkaan ! Olkoon toiveajattelua tämä ! Tsemppiä ja auringon paistetta kaikille! P.s. huomen aamulla testi...

239/306 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kp 15/26 menossa ja huomenna pitäisi aloittaa terolut kuuri, mutta en nyt sitten tiedä että odottaisinko kuitenkin että jos se ovis vielä sieltä tulisi kun luin että clomifenin kuurin jälkeen ovulaation pitäisi tulla 7-12vrk kuluessa niin ensi viikon ke olisi sitten se 12vrk kulunut viimeisestä clomifen tabletista että jos ei siihen mennessä clearblue ole hymyillyt niin taidan vasta silloin aloittaa terolut kuurin. On tämä odottaminen vaan niin raastavaa. :/ Kuvittelin jo kaikenlaisia oireita clomifen kuurin jälkeen, kuumia aaltoja oli ja nippailua munasarjoista, mutta ei vaan testiin ole tullut sitä hymynaamaa.

240/306 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tipuin. Täti tuli kylään, tosin aika niukkoina, mikä ei mulle ole normaalia.. Katsotaan nyt vielä yön yli, mutta veikkaan pahinta.