Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sdp ja vas väittää olevansa työläisten puolue niin miksi kyseiset puolueet ei aja verokevennyksiä työläisille?

Vierailija
09.03.2024 |

Miksi kyseiset puolueet ei aja autoilulle veroalennuksia,miksi ne ei aja asumiselle verokevennyksiä miksi alvia he ei halua alentaa? Miksi kyseiset puolueet ei ymmärrä sitä että verojen kevennys on ainoa asia miten he voivat ajaa työläisten asioita? 

Sanna Marinin olisi pitänyt ajaa polttoaineen jakeluvelvoitteen laskua ja autoveron kevennystä, miksi se ei näin tehnyt?

T:persuja kannattava duunari joka kuuluu ytk

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kunnianhimoinen ilmastopolitiikka eli toisin sanoen hinnat nousee. Kai kompostit tulee kans pihalle?

Vierailija
2/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet verot eivät ole työläisten etu, vaan porvareiden. Laajat julkiset hyvinvointipalvelut ovat työläisten etu ja niitä SDP ajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet verot eivät ole työläisten etu, vaan porvareiden. Laajat julkiset hyvinvointipalvelut ovat työläisten etu ja niitä SDP ajaa.

Työläinen vs. porvari, kuinka ihanan ummehtunutta. 

Vierailija
4/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa no mitä mä tiedän niin nimenomaan duunarit on hylänny demarit juuri siksi kun demarit ei aja heille veronkevennyksiä vaan veronkorotuksia. Siksi persut on duunarien suosikki puolue nykyään. 

Itse duunarina myös haluan että veroja kevennetään joten siksi sdp,vas ja vihreät on puolueita joita vihaan.

Vierailija
5/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim peruskoulu maksaa noin 10.000e oppilasta kohti vuodessa yhteiskunnalle, verot ei mene vain tukiin

Vierailija
6/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit pas.koo omiensa päälle. Niin se tekee aina äänestäjät ei vaan huomannut/välittänyt siitä kun asiat oli hyvin. Marin on loistava iva demarien äänestäjille. Sitä ei kiinnosta pas.kaakaan heidän pienet murheet

Vierailija
7/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa no mitä mä tiedän niin nimenomaan duunarit on hylänny demarit juuri siksi kun demarit ei aja heille veronkevennyksiä vaan veronkorotuksia. Siksi persut on duunarien suosikki puolue nykyään. 

Itse duunarina myös haluan että veroja kevennetään joten siksi sdp,vas ja vihreät on puolueita joita vihaan.

Tiedät väärin. Tarkista tietolähteesi ja korjaa virheesi.

Vierailija
8/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persutko ajavat noita kevennyksiä? 

Vierailija
9/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demareita kannattaa lähinnä eläkeläiset ja vasemmistoliittoa kannattaa lähinnä työttömät. 

Työläiset kannattaa nykyään persuja,kokkareita ja keskustaa.

Vierailija
10/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole yhtään puoluetta mikä ajaisi keskituloisten duunareiden asiaa. Vasemmistolle he ovat liian rikkaita, kokoomukselle liian köyhiä. Monessa asiassa persut on keskiluokalle pienin paha.

Vierailija
11/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Nykyinen tilanne toisin on vaikea koska demarit,vassarit ja vihreät on tuhonnu suomen talouden joten nyt joudutaan leikkaamaan heidän takia. 

Vierailija
12/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpon hallitushan teille onnen tuo, kun palkat ja työehdot ajetaan alas ja irtisanoa voi pärstäkertoimen perusteella. Työttömyyskorvauksella et elä ja sosiaaliturvaa ei ole.

Vasemmalla olevat puolueet ovat ainoita, jotka pitävät duunarien puolta.  

Vierailija
13/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demarit pas.koo omiensa päälle. Niin se tekee aina äänestäjät ei vaan huomannut/välittänyt siitä kun asiat oli hyvin. Marin on loistava iva demarien äänestäjille. Sitä ei kiinnosta pas.kaakaan heidän pienet murheet

Hän ei ole enää poliitikko. Hallituspuolueet ovat nyt vastuussa taloudesta, sen hyvyydestä tai huonoudesta.

Vierailija
14/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistopuolueiden ja vihreiden pääkannatus tulee nykyisin tiedostavilta humanistinaisilta. Eläkeläisissä on toki vielä duunareita, jotka eivät luovu vasemmiston äänestämisestä koskaan. Opittu tapa siis. Nuoremmissa ikäluokissa duunarien vaihtoehtoja ovat pääosin muut kuin punavihreät puolueet.

Vierailija
15/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demareita kannattaa lähinnä eläkeläiset ja vasemmistoliittoa kannattaa lähinnä työttömät. 

Höpö, löpö

Vierailija
16/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpon hallitushan teille onnen tuo, kun palkat ja työehdot ajetaan alas ja irtisanoa voi pärstäkertoimen perusteella. Työttömyyskorvauksella et elä ja sosiaaliturvaa ei ole.

Vasemmalla olevat puolueet ovat ainoita, jotka pitävät duunarien puolta.  

Vasemmalla olevien takia nyt leikataan ja kurjistetaan. Te ette todellakaan ole duunarien puolella.

Surkeat ja laiskat työntekijät pitääkin voida irtisanoa helpommin ja ammattiliitot voi suksia v i t tuun kun ne ajaa vain hyväpalkkaisten etuja. 

Vielä kun irtisanottaisi valtion virkamiehiä,tutkijoita,asiantuntijoita ja ylen väkeä reilulla kädellä niin olisi 10/10 hallitus.

Persut on paras ja olen duunari. Tämä nykyinen hallitus on myös hyvä.

Vierailija
17/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Nämä puolueet ajavat orjuutta Suomeen. 

Vierailija
18/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Nykyinen tilanne toisin on vaikea koska demarit,vassarit ja vihreät on tuhonnu suomen talouden joten nyt joudutaan leikkaamaan heidän takia. 

Nythän sä vitsin murjaisit :D 

Eduskunta päätti asiat ja siellä olivat myös kok, persut ym.

Vierailija
19/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

17. Työllisiltä ei leikata etuuksia. Siinä syy, miksi he äänestävät persuja ja kokkareita.

Vierailija
20/112 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut ovat hallituksessa, joka keventää veroja. Sen sijaan edellinen demarivetoinen hallitus ei keventänyt veroja laisinkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi