Helmivauvat 2015
Niinhän siinä vain kävi, että uuteen yritykseen suunnataan.. Tervetuloa mukaan!
Mulla kierrot heittelee mitä sattuu, yleisin näyttää olevan 40. Piiiiiiitkää piinailua siis. Jos jossain olis myynnissä lisähermoja, niin voisin tarvita!
Ipa kp1/40 yk5
Kommentit (306)
Onnea plussanneet!:)
kiitos weebee listan päivittelystä!:) mä oon näköjään kaksi kertaa listalla, jälkimmäinen on oikein:)
hui kauheeta academia, pikaista paranemista! Oirehtiko sinulla kysta millään lailla aiemmin, näin jälkikäteen ajateltuna?
Masc, olen kanssa muistaakseni jostain lukenut, että alkoholi ennen plussaa testissä ei ole haitallista. Itse suhtaudun asiaan niin että kai tässä pitäis absolutistiksi ryhtyä jos ajattelee niin että alkoholi olisi koko kierron ajan vaarallista. Itse en ainakaan ole luopumassa "kaikesta vaarallisesta" ennen olussaa testissä koska tämän vuoden yrittämisen aikana elämä ois ollu pelkkää yritystä sit vaan:D
itellä ko 21/24-29. Muutama päivä tuli reilusti "limaa", nyt ollu maha vähän piukee ja nännit melko arat, aiemmin tällänen melko epänormaalia mulla. En usko kuitenkaan että olisi taaskaaaaaaaaan tärpännyt.
Torstaina ois neuvolaan terkkarille aika, katotaan mitä siellä höpistään...
huoh.
tsemppiä kaikille!
10.6 JÄNNÄILIJÄT:
Miiisu kp66/? yk9
Hilavitkutin kp 44/28 yk1
Nonnuli kp 41/28-30 yk1
Innu84 kp 34/30 yk11
Kalastajataas kp32/28-39 yk5
Mimm1 kp 32/?? yk??
Nera kp 30/31 yk3
Weebee kp 30/30 yk10
Petite Fleur kp 29/28 yk5
AnniVV kp28/28 yk6
(2015 vauva3 kp 28/26-28 yk8) +++ :)
Bebe15 kp27/30 yk1?
Nännä kp26/21-25 yk1
Nienor kp 26/27-40 yk2
Zaron kp 26/26 yk11
Minja85 kp 25/29 yk1
Vauveli2 kp 23/26-33 yk2
Nelliskä kp23/? yk2
Vauvahaave1 kp22/24-29 yk11
Tähtipölyä kp21/26 yk2
Gerberus kp21/29 yk29
Tuutikki13 kp19/26 yk?
Janli kp?/? yk4
Mimmijaonni kp?/+ yk?
PLUSSANNEET:
Pikkuj
Poppypeony
Qtar
Lapwing
Rva79
Majamiini
2015 vauva3
Masc
TIPPUNEET:
Tunturi
Asistente
Ipa86
Anniina77
Iltatähti82
Anniiii
Ötökän elämää
Tirppanen88
Tann
JCK
Academia
Toivetta täynnä
Neppisnei
Acadamialle voimia!!
Onnea Masc! Muistan sut tuolta aiemmista ketjuista :) Ja et ole todellakaan tehnyt mitään hallaa vaikka olisit kuinka juonut - se on siellä ihan omissa oloissaan ja suojassa vielä ollut ruskuaispussukan varassa :)
Vauvahaave1, korjasit sut tuplana listalta :D
Pahoittelut pudonneille :(
kp30 - ei tätiä. Kiitos vain sen oviksen, joka oli myöhään.. dpo tänään 11. Menkkaoireet kyllä puskemassa päälle: alavatsaa särkee. Tein niiin tyylipuhtaan negankin, joku viivanpaikka tuohon tuli sadan vuoden jälkeen - senkin näkee vain, jos on oikein hyvä mielikuvitus :D eli en vois yhtään vähempää olla raskaana. Mutta ehkä ens kierrossa.. Tosin ollaan lomareisuslla kavereiden kanssa oviksen aikaan, et pitää käyttää mielikuvitusta ja valkoisia valheita et kerkee hetken olla kaksin :D
Soittelen PeSuun tänään ja kerron, et ei edelleenkään olla raskaana - tahdon lisätutkimuksiin asap.
Weebee kp30/30 dpo11 yk 10
Kiitos listan päivityksestä Weebee
Vielä vaan muutama päivä piinailua!! Tuntemuksia on molempiin suuntiin eli välillä ihan varma et ei ole tärpännyt mut sit välillä vatsaa nipistää ja heti miettii et nyt siel on joku :D :D saas nähdä miten käy, tulis jo viikonloppu.
kp 25/29 yk1
Ja tämä putosi kelkasta. Kohti yk 12 siis..
Moikka kaikille!
hei nyt kysäsen et onks muilla ollu sellaista vihlaisukipua jommalla kummalla puolella ja sen jälkeen ikään kuin se kipu jäis päälle? Mulla oli viimekierrossa kans loppuvaiheessa ja nyt eilen illalla taas! vaikka kuullostaa kamalalta ni kerron silti että vessassa ähistämisen jälkeen olo helpotti:D
muuten ei ihmeenpiä oloja, nännit aristaa edelleen ja kaikki muutkin kuvitellut oireet löytyy:D
mitä muille?:)
VAUVAHAAVE1 mulla on ollut kipuja ja polttelua ja yleensä juuri vain toispuoleisesti tai jopa molemmilla puolilla. Sen takia varasinkin jo aikaa tutkimuksiin.olen yhdistänyt kivun ovulaation jälkeiseen aikaan,loppunut noin viikko ennen menkkoja. Tässä kierrossa sit se kipu ei ollut montakaan päivää nyt selvisi se syykin "oireettomuuteen"
:)
omat kasvava napa: aamullinen rfsu.n testi antoi jo selkeän mutta haaleahkon viivan(sunnuntaina oli se viivanpaikka) eli kai sitä ollaan plussattu, menkatki virallisesti myöhässä :) juuri silloin + kun olin jo aivan luovuttanut :D
pahoittelut tippuneille ja onnea ja tsemppiä muille!
kiitos weebee listan päivityksistä ja parhaasta kommentistasi joka lisäsi uskoa tähän hommaan (vahveneehan se!!!) ;)
entinen kp 29/26-28 nykyinen RV 4+0 tai 4+1
11.6 JÄNNÄILIJÄT:
Miiisu kp67/? yk9
Hilavitkutin kp 45/28 yk1
Nonnuli kp 42/28-30 yk1
Innu84 kp 35/30 yk11
Kalastajataas kp33/28-39 yk5
Mimm1 kp 33/?? yk??
Nera kp 31/31 yk3
Weebee kp 31/30 yk10
Petite Fleur kp 30/28 yk5
AnniVV kp29/28 yk6
Bebe15 kp28/30 yk1?
Nännä kp27/21-25 yk1
Nienor kp 27/27-40 yk2
Minja85 kp 26/29 yk1
Vauveli2 kp 24/26-33 yk2
Nelliskä kp24/? yk2
Vauvahaave1 kp23/24-29 yk11
Tähtipölyä kp22/26 yk2
Gerberus kp22/29 yk29
Tuutikki13 kp 20/26 yk?
Janli kp?/? yk4
Mimmijaonni kp?/+ yk?
PLUSSANNEET:
Pikkuj
Poppypeony
Qtar
Lapwing
Rva79
Majamiini
2015 vauva3
Masc
TIPPUNEET:
Tunturi
Asistente
Ipa86
Anniina77
Iltatähti82
Anniiii
Ötökän elämää
Tirppanen88
Tann
JCK
Academia
Toivetta täynnä
Neppisnei
Zaron
No niiin Vauva3, VIRALLISESTI ONNEA!! :))) Mahtavaa kertakaikkiaan. :)
Pudonneille :((
Piinisläisten lista on edelleen kovin pitkä, mitähän mahtaa kuulua jonon kärkeä pitäville? Miiisulle? Hilavitkuttimelle? Nonnulille? Innulle? :) Ja kaikille muillekin tietysti :))
ON: mä soitin eilen meille PeSuun tutkimuksiin jatkoaikaa - sain ihme kyllä jonkun hätäajan viel ennen kesätaukoja, 24.6 siis.. Kyseessä siis tutkimusten jatkojen suunnittelu ja lähetteen saanti ilmeisesti Naistenklinikalle.. huomenna meen verikokeisiin - kilpparit, sokerit jne. katsovat, muttei mitään muita lapsettomuuteen liiittyviä vielä.. toivon todella, ettei jonot ole ihan hirveen pituiset tuolla - olen varautunut tosin siihen, että vasta loka-marraskuussa alkaa mitään selvitä ja toivon hartaasti, että ennen joulua vielä kerettäs saamaan jotain hoitoakin.. Kauhulla odotan, mitä musta löytyy - koska minussahan se vika on.. :/
Rädipäivii venailen, dpo on 12.
Weebee kp31/30 yk10
Ihanaa, että plussanneita tulee lisää! Onnea! :)
Mulla siis kp 35 menossa ja ihan toivoton olo.. Ei mitään oireita, paitsi alavatsalla tuntuu jännä painon tunne ajoittain. Ei menkkamaisia oireita ollenkaan. Ei mitään. Raskaustesti nega..
En oikein tiedä mitä ajattella, parempi varmaan olla ajattelematta mitään. :)
Odottelu siis jatkuu..
Ihana huomata, että plussanneita on tullu lisää! Antaa jollain tavalla toivoa myös omallekin kohdalle, et jospa se sieltä tulis tännepäinkin :)
Ja tsemppiä kaikille pudonneille, kierron loppu ja uuden kierron alku tuntuu tympeältä, mut kyl se siitä ovista odotellessa...
Weebee: Hienoa, et pääsit vielä tän kuun puolella tutkimuksiin...pidEtään peukkuja, että asiat selviää nopeasti!
ON: Kp 31/31 ja edelleenkään ei juuri mitään oireita! Ei pmsään tai raskauteen viittavia - ei mitään. Menkkoja kyllä odottelen ja itseasiassa aika levollisin mielin...tosin tänään alavatsaa/ häpykumpua on kihelmöinyt oudosti, joka nyt vähän herätti miettimään sitä raskauden mahdollisuuttakin. Mutta on mulla joskus menkat alkaneet tosiaan kyllä täysin varottamatta ja ilman mitään oireita. Ja 32 päivän kierto ei myöskään ole vierasta eli sieltä ne menkat varmaan taas sit puskee ennen viikonloppua. Perjantaina varmaan testailen, jos ei vuoto ala...Ja jostain syystä olen paljon tyyneempi asian suhteen kuin pari ekaa yrityskertaa, kun oli jos jonkilaista muka-raskausoiretta. Nyt ei ole ehkä odotukset ja toiveet nousseet niin korkealle, kun yrityksetkin jäi vähiin ja tosiaan oireita ei ole ollu.
Mut odotellaan vielä täti kylään ja sit nokka kohti uutta kiertoa :)
Ja nautitaan kaikki kesästä!
Nera kp31/31 yk3
2015 vauva3 kiitos vastauksesta. Mulla tällänen kipu oli viime kierrossa ihab uusi juttu, silloin kesti yhden illan ja nyt sama. Kiou tuli illalla sängyssä ja kesti hetken. Viimekierrossa menkat alkoikin sit yllättävn aikasin, viikko kivusta kp 24. Tässä kierrossa siis sama homma. Kp 20 tais olla tuo yhden illan hetkellinen kipu.
Huomenna sit neuvolakäynti.
nyt ollut jotenkin sellanen olo alkukierrosta et luovutettu on yms. Mut nyt kummasti taas loppua lähestyttäessä tuntuu et "josko nyt olisin raskaana" ja kaikki mahdolliset oireet tuntuu:D parempi varmaan vaan alkaa valmistautuun pettymykseen:/
kiitos weebee listasta!:)
Hei, ruusunpunaisilta pilviltä tipahdin rajusti nokkospuskaan. Ruskean tuhrun vuoksi ultrattiin eilen (5+3) ja todettiin kohdun olevan tyhjä. Kyseessä km tai ku, perjantain hcg-mittaus kertonee kumpi. Olen täysin hajalla, takaisin lähtöruutuun. Pelkään entistä enemmän, etten ikinä saa vauvaa paskan limakalvoni vuoksi. Tämäkin epäonnistunut yritys vei jo 7kk ja minä vanhenen lisää joka kuukausi. Anteeksi kyynisyys, mutta lienee ymmärrettävää tässä tilassa. Tsempit ja kaikkea hyvää teille muille.
Rouva79
Voi ei, pahoittelut rva79!!!! Kurjaa........... :( :( :(
Haaveeksi jäi helmivauva.. :´( Siirrympä siis maaliskuisiin haaveilemaan..
Pahoittelut tippuneille, mä niin tulen lähipäivinä samaan porukkaa :/
meillä oli tänään terkkarille aika, ja voi luoja tuli vaan tuskasempi olo! Ihan sellainen olo että en haluais ryhtyä koko lapsettomuus rumbaan, haluaisin hiljaa omien seinien sisällä kärsiä vaan lapsettomuudesta! No ei nyt ihan, mutta jotenkin tuli sellanen huono fiilis käynnin jälkeen. Kamalasti kokeita ja terkkarin puheista mulle jäi päällimmäiseksi sellainen olo että meissä täytyy olla jotain vikaa ja sitä nyt etsitään, en saanut yhtään sellaista positiivista tsemppiä sieltä että ihan kun tämä ei voisi olla vain tapaus jossa vaan nyt kestää kauemmin raskautua. Huoh.
Onko muilla tietoa miesten sperma-analyysistä. Itselle tuli kamala olo miehen puolesta kun joutuu sellaiseen paikkaan:D mitkä paineet!! Kamalaa.
huoh, omaa napaa nyt vaan tämä tilitys. Täällä ollut jo sellainen odotteleva fiilis menkkojen suhteen. Eiköhän ne sieltä huomenna tule. Mahaa turvottaa ja nivusia/yläreisiä vihloo jotenkin, varmastikin merkki lähestyvistä menkoista.
mulla on niiiiiiiiiiiiin luovuttanut olo!
anteeks kaikille tää purkaus:D
Huomenta!
Ensiksi pahoittelut Rva79 :((
Todella surullista.
Plussia mukavsti tullut vaan ei tullut mulle kun eilen pärähti kp1 käyntiin!!
Nyt en sit tilaa mitään ovistestejä vaan anna mennä ihan fiiliksen mukaan. Nautin juhannuksena skumpat ja muut ja annan elämän viedä :)
t. mimmi kp2/33
13.6 JÄNNÄILIJÄT:
Miiisu kp69/? yk9
Hilavitkutin kp 47/28 yk1
Nonnuli kp 44/28-30 yk1
Kalastajataas kp35/28-39 yk5
Mimm1 kp 35/?? yk??
Nera kp 33/31 yk3
Weebee kp 33/30 yk10
Petite Fleur kp 32/28 yk5
AnniVV kp31/28 yk6
Bebe15 kp30/30 yk1?
Nännä kp29/21-25 yk1
Nienor kp 29/27-40 yk2
Minja85 kp 28/29 yk1
Vauveli2 kp 26/26-33 yk2
Nelliskä kp26/? yk2
Vauvahaave1 kp25/24-29 yk11
Tähtipölyä kp24/26 yk2
Gerberus kp24/29 yk29
Tuutikki13 kp 22/26 yk?
Janli kp?/? yk4
PLUSSANNEET:
Pikkuj
Poppypeony
Qtar
Lapwing
Majamiini
2015 vauva3
Masc
TIPPUNEET:
Tunturi
Asistente
Ipa86
Anniina77
Iltatähti82
Anniiii
Ötökän elämää
Tirppanen88
Tann
JCK
Academia
Toivetta täynnä
Neppisnei
Zaron
Innu84
Rva79
Mimmijaonni
Rouva, olen niin pahoillani :((( Ihan hirveä tunne, kun kohdussa ei sitten olekaan ketään :( Eivät tuulimunan mahdollisuudesta puhuneet? Ikävää yhtä kaikki, paljon jaksuja <3
Lista laitettu viikonloppu kuntoon - plussailkaas kunnolla, palaan sunnuntaina astialle, niin pääsen listaamaan plussanneet listaa... ;)
Itse menen tuonne Tippuneet listaan. Kp33/30 - kiertokin sitten venähti, koska ovis oli niin myöhään... pitää ruveta pitämään kirjaa tästä, että miten ovuoin vrs. kierron pituus.. koska harvoin mulla menee yli 30 kierrot.. hyvin harvoin.. onko tää poikkeeva kierto vai... no oli miten oli.. digi anto hymyt kp 17, ovis oli tuntemuksista päätelen kp 19 joten nyt on siis dpo 14. Ei ole täti vielä tullut, mutta matkalla on, koska testi nega. Mitään viivanpaikkoja tai haamuja siellä päinkään eli pässin lihaa on.. Yllättävää. :( Ostin eilen rättipikkareita - mallia mummoseksintappajat, ison läjän rädejä ja tamppooneita.. kyllä ne hanat näillä auki saadaan pilaamaan mun viikonloppu! Elimistö ei ole siis raskaana, mutta mun pään sisällä on sellainen ihmeellinen ajatus, et muka oisin. No jessus sentään, en ole.
Lähden viikonloppulomalle Pohjanmaalle... joten hyvää viikonloppua kaikille ja plussatuulia :)))
Weebee kp33/30 dpo14 yk10
Nonni. Pitkä kierto 44/32 päättyi eilen päivystykseen, josta siirryinkin viettämään yötäni keskussairaalan naistentautien vuodeosastolle. Tänään kotiuduin kipulääkkeiden kera. Menkkoja siis viivytti kysta, joka sitten la-su välisenä yönä puhkesi ja vuoti kaiken veren vatsaonteloon. Kivut olivat TODELLA kovat. Että semmonen kierto. Nyt parantelen itseäni ja sitten edessä yk6.
onnea plussanneille ja voimia meille muille uuteen yritykseen!