Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihonut kahdessa vuodessa 18kg

Vierailija
27.04.2014 |

Ja koko ajan yritän laihduttaa. Mieheni on jo ihmeissään myös, en syö salaa vaan kolmesti päivässä, kaloreita 1600. Lenkkeilen 20-35km viikossa reippaalla tahdilla.

Tämän lisäksi en hikoile saunassa, käyn 3-5 päivän välein isolla hädällä ja tuntuu kuin olisin turvoksissa koko ajan.

Olen kokeillut nutrausta, karppausta, namilakkoa, noh vähän kaikkea. Ei tipu paino, vain nousee.

Senkin kaksiviikkoisen, kun söin tosi pieniä annoksia ja join hirveesti vettä enkä yhtään syönyt namia, lihoin 1,5kg. Ei paljon naurata enää.

Alkoi synnytyksen jälkeen, kun olin juuri saavuttanut normaalipainoni ja karistanut raskauskiloni. Sen jälkeen paino lähti nousuun ja nousee edelleen vaikka pidän itseäni nälissäni.

Siitä vaan haukkukaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä infrapunasaunassa hikoa. Kiva lämmittelypaikka.

Vierailija
2/20 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liian vähän. Syö enemmän ja laihdut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä. Ne ottaa verikokeet ja niistä voi löytyä jotain. Kyllä sun elämäntyylillä pitäisi laihtua eikä lihota.

Vierailija
4/20 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri. Aloin laihtumaan nyt kun kävelen joka päivä reilun tunnin lenkin ja poljen kuntopyörää 5-6 kry viikossa tunnin. Tämän ohella kahvakuulailen.

Vierailija
5/20 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokeiltu enemmän syömistä, lihoin enemmän. Lääkärissä kävin vuosi sitten, toivotti takaisin kun synnytyksestä on yli vuosi. No nyt on eikä tilanne muuttunut kuin pahempaan.

Aika varattu lääkäriin jo.

Vierailija
6/20 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihtunut 2 vuodessa 50kg

Vierailija
7/20 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa kilpirauhanen

Vierailija
8/20 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:51"]Mä olen laihtunut 2 vuodessa 50kg

[/quote]

Onnea! Haluaisin itsekin laihtua, 30kg tosin minulle maksimi painonpudotus.

Vierailija
9/20 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:52"]Testaa kilpirauhanen

[/quote]

Oli viitearvoissa viimeksi. Joku kilpirauhasarvo oli tosi korkea mutta silti rajoissa.

Vierailija
10/20 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina ihmettelen näitä "syöt liian vähän ja siksi lihot". Miksi tämä ilmiö ei näkynyt esim. Auschwitsissa eikä vielä nykyäänkään Etiopiassa? Niidenhän pitäis olla hirveitä läskikasoja siellä, kun eivät mitään syö.

Vierailija
11/20 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1600 voi olla vaan liikaa. Mä aloin laihtua vasta 1200-1400 kalorilla.

Vierailija
12/20 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 jatkaa... Mä en myöskään hikoile saunassa, menin toiveikkaana infrapunasaunaankin, pyyhe ympärille ja päähän ja siis siellä oli vaan olo, että vähän uimarannalla iatuskeli. En hikoillut pisaraakaan, vaikka kaverit hikoaa siellä litrakaupalla.

Mä juon nyt laihduttaessani vettä paljon, 3 litraa päivässä, oon huomannut sen poistavan turvotusta.

Mä kans liikun paljon, pari kertaa viikossa kuntosali, sitten vesijuoksua, vesijumppaa tai sauvakävelyä.

Vierailija
13/20 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutki enemmän netistä kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Se ei välttämättä riitä, et on viitearvoissa. Eri maissa mm. lääkitään jo aiemmin ku suomessa.

Vierailija
14/20 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutki enemmän netistä kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Se ei välttämättä riitä, et on viitearvoissa. Eri maissa mm. lääkitään jo aiemmin ku suomessa.

Vierailija
15/20 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 10:08"]Tutki enemmän netistä kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Se ei välttämättä riitä, et on viitearvoissa. Eri maissa mm. lääkitään jo aiemmin ku suomessa.

[/quote]

Varasin ajan kilpirauhasasioista puhuneelle lääkärille. Hän on pitänyt linjaa, että Suomessa ei osata lääkitä ajoissa kilpirauhasen vajaatoimintaa.

Vierailija
16/20 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin edellinen, kuulostaa vahvasti kilpirauhasongelmalta. Kun saat oikean,lääkityksen paino alkaa pudota. Mutta mene spesialistille, joka noista ymmärtää, normilääkärit harvemmin tajuaa, jos arvot lähellä viitearvoja!

Vierailija
17/20 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit kannattaa tarkistaa myös, itselläni hormonihäiriöitä, joiden myötä kehittyy ihan liikaa kortisolia ja niinpä laihtuminen on todella haasteellista.

Vierailija
18/20 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 10:12"]Samaa mieltä kuin edellinen, kuulostaa vahvasti kilpirauhasongelmalta. Kun saat oikean,lääkityksen paino alkaa pudota. Mutta mene spesialistille, joka noista ymmärtää, normilääkärit harvemmin tajuaa, jos arvot lähellä viitearvoja!

[/quote]

Kävin viimeksi kilpirauhasvaivoihin erikoistuneella lääkärillä Helsingissä asti. Aavan klinikalla. Hän käski vuoden kuluttua takaisin ja sanoi että lääkitys voidaan aloittaa jos arvot ylittää viitearvot. Sen vuoksi valitsin nyt erilaisen lääkärin.

Vierailija
19/20 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 08:38"]

Syöt liian vähän. Syö enemmän ja laihdut.

[/quote]

Vierailija
20/20 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut samaa kalorien laskemista ( ja vaikka mitä muuta). Vasta , kun muutin ruokavalioni täysin eli minimiin valkoiset jauhot, sokerit ym. sekä lisäsin uusia kasviksia ruokavalioon, ruisleipää ja kalaa, joita en ollut aiemmin syönyt. Nopeasti rupesi paino putoamaan. Nyt 15 vuotta myöhemmin paino on taas kivunnut ja olen kokeillut tuota samaa. Mutta kappas vaan, ei olekaan enää niin helppoa. Toimii kyllä, mutta paljon hitaammin. Tuntuu, että elimistö panee viimeiseen asti hanttiin eikä halua luopua rasvavarastoistaan. Kärsivällisyyttä tämä vaatii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän