Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin perustuu pahojen poikien parempi seksi?

Vierailija
27.04.2014 |

Pahoilta pojilta täytyy puuttua empatiakyky koska eivät he muuten pystyisi tekemään pahoja tekoja. Miksi he siis olisivat sängyssä muuta kuin itsekkäitä? Koska pahiksilta puuttuvat tunteet, jäljelle jää vain tekninen suoritus. Tätä naiset muistelevat ilolla pahisaiheessa. Eli onko niin että tunne ei ole seksissä tärkeää näille naisille?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta seksiä olen kyllä saanut kilteiltä miehiltä, enkä ole pahoista kiinnostunutkaan. Jos nainen haluaa pahoja poikia, hänell' on jokin psyykkinen ongelma, joka mahdollisesti juontaa juurensa lapsuuteen ja esimerkiksi hionooon isäsuhteeseen. Minullakin on heikko isäsuhde, mutta olen liian älykäs ja itseäni rakastava halutakseni pahoja poikia.

Vierailija
22/32 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:04"]

Parasta seksiä olen kyllä saanut kilteiltä miehiltä, enkä ole pahoista kiinnostunutkaan. Jos nainen haluaa pahoja poikia, hänell' on jokin psyykkinen ongelma, joka mahdollisesti juontaa juurensa lapsuuteen ja esimerkiksi hionooon isäsuhteeseen. Minullakin on heikko isäsuhde, mutta olen liian älykäs ja itseäni rakastava halutakseni pahoja poikia.

[/quote]

Tää on vähän ympäripyöreää tämä keskustelu kun kukaan ei ole määritellyt sitä mikä on kiltti ja mikä paha poika. Joidenkin mielestä ilmeisesti paha poika = vaimon hakkaaja, eikä muunlaisista voi edes puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikä on paha poika? Itse en ajattele pahista vaimonhakkaajana, vaan ihmisenä, joka tekee mitä tahtoo eikä välitä yleisistä normeista ja siitä, onko korrekti vai ei. 

Vierailija
24/32 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha poika eli vähän niinku ollut rikollisilla teillä vai paha poika joka menee tytöstä tyttöön. Höpöhöpö ja paras seksi ja paha poika. Heh. Parasta seksiä on se kun mies ottaa naisen huomioon, esileikittelee ja ei laukea liian nopeasti.

Vierailija
25/32 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:58"]

Paha poika eli vähän niinku ollut rikollisilla teillä vai paha poika joka menee tytöstä tyttöön. Höpöhöpö ja paras seksi ja paha poika. Heh. Parasta seksiä on se kun mies ottaa naisen huomioon, esileikittelee ja ei laukea liian nopeasti.

[/quote]paha poika joka käyttää kielen sijasta nyrkkiä, just joo, voi voi..-.....

Vierailija
26/32 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 08:09"]

Mä olen huomannut saman. Ehkä se johtuu siitä että "pahat pojat" ovat pohjimmiltaan herkkiä, jotka vaan joutuneet paaduttamaan itsensä tai jotain... 

[/quote]itseään pitävät pahat pojat todellisuudessa pehmeitä kun pumpulipallot

Vierailija
27/32 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen kiltti poika mutta sängyssä olen alistava, hallitseva, hiukan röyhkeä ja kovakourainen. Useimmat naiset ovat tykänneet tästä. Ulospäin kukaan ei arvaisi, millainen olen sängyssä. Aivan niin kuin paha poika voi olla sängyssä itkevä herkkis. Sänkytaipumuksia ei näe päältä.

Vierailija
28/32 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 08:55"]

Mikä nyt sitten onkin kenenkin paha poika, mutta itse tykkään seksistä jossa mies tietää mitä tahtoo ja myös tekee sen, eikä kysele mitä minä haluaisin. En minäkään kysele, vaan otan oman nautintoni.

[/quote] täytyy myös osata kuunnella mitä nainen haluaa, ei välttämättä aina sitä mitä mies haluaa

Vierailija
29/32 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:58"]Paha poika eli vähän niinku ollut rikollisilla teillä vai paha poika joka menee tytöstä tyttöön. Höpöhöpö ja paras seksi ja paha poika. Heh. Parasta seksiä on se kun mies ottaa naisen huomioon, esileikittelee ja ei laukea liian nopeasti.

[/quote]

Ei aina. Itse olen nainen ja olen aina inhonnut "esileikittelyä". Olen enemmän suoraan asiaan tyyppiä. Ja kyllä, saan aina. ;-)

Vierailija
30/32 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:46"]

Niin, mikä on paha poika? Itse en ajattele pahista vaimonhakkaajana, vaan ihmisenä, joka tekee mitä tahtoo eikä välitä yleisistä normeista ja siitä, onko korrekti vai ei. 

[/quote]

No jopas oli aivopieru tuo määritelmäsi.

Paha poika: jotenkin rikollista ja piittaamatonta taustaa omaava henkilö, vaihtoehtoisesti joku bändäri joka käyttää viinaa ja naisia päivittäin tai monta kertaa yössä.

Mies joka tekee mitä tahtoo eikä ole aina korrekti, kuten kirjoitit, kuulostaa normaalilta toimitusjohtajan määritelmältä.

Vierailija
31/32 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 08:55"]

Mikä nyt sitten onkin kenenkin paha poika, mutta itse tykkään seksistä jossa mies tietää mitä tahtoo ja myös tekee sen, eikä kysele mitä minä haluaisin. En minäkään kysele, vaan otan oman nautintoni.

[/quote] täytyy myös osata kuunnella mitä nainen haluaa, ei välttämättä aina sitä mitä mies haluaa

[/quote]

Mä olen tuo jolle vastasit ja ihan oikeasti en ole samaa mieltä. Itse otan/teen sen minkä haluan, kyselemättä, ja odotan samaa myös mieheltä. Tietenkään en puhu nyt mistään S/M seksistä vaan ihan "vaniljasta". Erikoisempia juttuja varten luvat on hyvä kysyä. Mutta tiedän etten ole seksin suhteen ollenkaan tyypillinen nainen. Pidän myös huolen siitä että saan aina orgasmin.

Vierailija
32/32 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut parasta seksiä huumausainerikollisen kanssa ja hänellä oli myös isoin muna, mutta ei sitä voi yleistää. Olin 11 vuotta liitossa ns.kiltin miehen kanssa. Seksi oli huonoa.