Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette teettäneet korjauksia itseenne esim. silikonirinnat, peppukohotus, huulitäytteet... kysymys

Vierailija
09.12.2020 |

Paraniko itseluottamus? Auttoiko se? Tuntuuko nyt kivalle kun katsoo peiliin, vai löytyykö vain uusia ongelmia joita pitäisi parannella? Toivon raatorehellisiä vastauksia.

Kysyn ihan ilman mitään sarvia ja hampaita, koska mietin itse välillä että haluaisin korjauttaa jotain, mutta epäilen vahvasti että jos korjaan kohdan a. niin seuraavaksi harmittaa kohta b. ja sen jälkeen c. ja niin edelleen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakko myöntää että jonkin laisessa kierteessä varmaan jo olen. Tähän mennessä tehtyä:

Huulitäytteet

Poskien kohotus + poskitäytteet

Mesolangat leukaan

Rasvaimu mahasta

Sitten kaiken laisia lasereita sokerointia ja microbladingia + huulten rajaukset tatuoitu ja hampaat valkaistu mutta niistä ei nyt varmaan kysytty.

Seuraavaksi olen menossa fox eye operaatioon. Langoilla tehdään. Haluaisin myös fiksauttaa tissit.

Nykyään on sellaista että pakko näyttää hyvältä koko ajan ja työ vaatii siitä myös.

Vierailija
22/24 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulia olen täyttänyt pari vuotta, ja tykkään peilikuvastani enemmän kyllä näin. On kiva laittaa huulipunaa ja hymyillä itselleen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin kaksoisleuan ja alposkien rasvaimu ja samalla laserhoito, jotta iho ei jäisi löysäksi. Ainoa mihin en ole tyytyväinen on nyt leuan alla oleva nahkalörppö joka ei ole kahdessa vuodessa muuttunut miksikään. Kasvot on nyt kapeat ja posket tiukat. Kipua on edelleen leuan alla eikä pää taivu kunnolla taakse, koska leuanalunen tuntuu kireältä. Menisin silti uudelleeen koska ongelma oli vakava korvieni välissä.

Vierailija
24/24 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla korjattu rinnat, silmäluomet, rasvaimu, kulmien kohotus, nenäleikkaus ja huulten kohotus. Lisäks botoxia ja täyteaineita. Oon tyytyväisempi ulkonäköön, mut vielki löydän paljon paranneltavaa itestäni ja kohta mussa ei ookaan yhtään kohtaa mitä ei olis leikattu ja silti koen että tarttisin vielä ainakin 3 leikkausta.. tervettähän tää ei oo ja ulkoapäin ei voi korjata jotain mikä on sisältä rikki.