Miten ja minkä ikäisenä uskot kuolevasi?
Oma arvaukseni: syöpään noin 60-70 vuotiaana (koska suvussa useammalla on ollut perinnölliseksi todettua syöpää).
Kommentit (7)
Päälle 80v ikäisenä. Syöpä voisi olla yksi vaihtoehto. Syöpään on kuollut useampi sukulainen mutta vasta päälle 89v ikäisenä.
Jostain syystä ajattelin, etten näe 40v päiviäni. Nyt olen senkin päivän nähnyt ja aion hengailla hyvällä mielin vielä 40 lisää :)
Kuolen n. 92-vuotiaana tai myöhemmin.
Minkä vaivan nyt Luoja järjestää.
Tai sitten kuolen paljon aikaisemmin. .
Sitä ei tiedä, mutta sen perusteella, miten sukulaiset on menneet, uskoisin eläväni lähemmäs sataa vuotta ja kuolevani lopulta äkillisesti suht hyväkuntoisena, kun joku vaan pettää. En kuitenkaan luota tuohon, vaikka mä olen kieltämättä jotenkin tosi terve ja hyvärakenteinen ihminen noin fyysisesti. Olen vasta 25-vuotias, mutta tiedostan, että saatan kuolla vaikka huomenna. Itsemurhaa en sentään usko enää tekeväni. :D
Sairastan sydämen vajaatoimintaa, joten on kohtalainen todennäköisyys että se tulee olemaan myös kuolinsyyni. Siihen voi kuolla periaatteessa kahdella tavalla eli edessäni on joko sydänperäinen äkkikuolema tai hidas tukehtuminen. Toivon tietysti ensinmainittua. Jos olen onnekas, minulla on elinaikaa jäljellä ehkä 15 vuotta. Silloin olisin 64-vuotias, samanikäinen kuin isäni oli kuollessaan samaan sairauteen.
Viinaan tai oman käden kautta viimeistään 40-vuotiaana.
Luoja yksin tietää.