Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki hokee että en ota heti rokotetta? Ei sitä kaikki saakaan heti.

Vierailija
09.12.2020 |

Vasta kesään mennessä, jos kaikki menee kuten pitää, saadaan kaikille halukkaille rokote, eli ei ole mikään pakko kenenkään ottaa heti.
Tosi monet keskusteluissa oikein korostaa että en ota heti, ihan kuin heille sitä heti annettaisiin.
Todella itsekkäitä ihmisiä kun kuvittelevat olevansa ensimmäisten joukossa saamassa rokotetta, olisivat kiitollisia että sen saavat edes kesään mennessä. Hyvin ehtii nähdä mitä tapahtuu niille vanhuksille ja heidän hoitajilleen jotka sen saavat nyt alkuvuodesta.
Sekin on niin raukkamaista että annetaan vaikutelma että antaa toisten, niiden heikompien vanhusten ja sairaiden olla etulinjassa että jos niistä rokotteista tuleekin jotain, niin pääasia että itse niiltä säästyy.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta elää ihan omassa todellisuudessa. Oikeasti suurin osa suomalaisista halua rokotteen. Korona on vaarallinen ja tappava tauti.

Vierailija
2/52 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti ota testaamatonta käärmeölypistosta. En ole ottanut vaarattomampaan kausi-influenssaan enkä ota koronaankaan. Olen pysynyt vallan mainiosti teräksisessä kunnossa sekä terveenä ilman mitään helppoheikkien ja puoskarien tyrkyttämiä pistoksiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, vanhukset ja hoitajat on helppo heittää suden suuhun, kunhan MINÄ saan rauhassa jäädä katsomaan, kuinka vakavia sivuvaikutuksia rokotteesta tulee.

Vierailija
4/52 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, vanhukset ja hoitajat on helppo heittää suden suuhun, kunhan MINÄ saan rauhassa jäädä katsomaan, kuinka vakavia sivuvaikutuksia rokotteesta tulee.

Tämä asenne ihmetyttää. Korkeasti koulutetut ihmisetkin haluavat vain seurata sivusta miten rokote toimii ennen kuin suostuvat ottamaan sen. Itsekeskeistä touhua!

Vierailija
5/52 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmasti ota testaamatonta käärmeölypistosta. En ole ottanut vaarattomampaan kausi-influenssaan enkä ota koronaankaan. Olen pysynyt vallan mainiosti teräksisessä kunnossa sekä terveenä ilman mitään helppoheikkien ja puoskarien tyrkyttämiä pistoksiakin.

Oletko koskaan ajatellut, miksi et ole sairastunut polioon, kurkkumätään, hinkuyskään, jäykkäkouristukseen, tuhkarokkoon, sikotautiin, vihurirokkoon yms.? Siksi, koska niihin on rokote.

Vierailija
6/52 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla oli niin kiire monistaa joku meemi, että et edes lukenut aihetta. Eihän se ole testaamaton siinä vaiheessa, kun sinulla on mahdollisuus saada se.

Vierailija
7/52 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ajatellut, miksi et ole sairastunut polioon, kurkkumätään, hinkuyskään, jäykkäkouristukseen, tuhkarokkoon, sikotautiin, vihurirokkoon yms.? Siksi, koska niihin on rokote.

Kiinnostaapa surkea vaikuttamisyrittämisesi veetusti. Voin kertoa ei tehoa.

Vierailija
8/52 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä sitten mene ihan hyvin, varmaan suurin osa niistä jotka rokotteen haluavat ottaa heti, saavat sen ensimmäisten joukossa, ja ne jotka haluavat odottaa, joutuvatkin odottamaan jo olosuhteiden pakosta.

Vierailija
9/52 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla oli niin kiire monistaa joku meemi, että et edes lukenut aihetta. Eihän se ole testaamaton siinä vaiheessa, kun sinulla on mahdollisuus saada se.

En tule ottamaan sitä rokotetta koskaan sillä en sellaista tarvitse.

Vierailija
10/52 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietomurto ja sen yrittäminen on muuten rikos. Tiedoksi sitä yrittäville peeloille. No teillä on sisäisestä turvallisuudesta vastaava viranomainen perässänne.

Vierailija
11/52 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä sitten mene ihan hyvin, varmaan suurin osa niistä jotka rokotteen haluavat ottaa heti, saavat sen ensimmäisten joukossa, ja ne jotka haluavat odottaa, joutuvatkin odottamaan jo olosuhteiden pakosta.

Kyllä, kunhan myös hoitohenkilökunnalla ja lääkäreillä on aito valinnanvapaus.

Vierailija
12/52 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kysymys tarkoittaa sitä, otatko rokotteen heti, kun sinulla on siihen mahdollisuus. 

Vierailija
13/52 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta rokotteet voisivat olla lakisääteisesti pakollisia sakkojen uhalla. Jos rokotekattavuus on heikko, niin rokotteen teho väestötasolla kärsii.

Vierailija
14/52 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuohan haluaa itse ottaa sen. Pitäisikö tässä nyt kieltää heitäkin tai rynniä jonon ohi, vaikka ei itse sitä edes haluaisi ottaa?

Vierailija
15/52 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee pakolliseksi terveydenhuollon työntekijöille, niin otan lopputilin. Saatan suostua rokotukseen aikaisintaan 2-3 vuoden päästä. Jos voisin, niin lahjottaisin annokseni vaikka miehelleni, joka kuuluu riskiryhmään ja todella haluaa rokotuksen.

Vierailija
16/52 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tällä ole mitään tekemistä sen kanssa, haluaako joku rokotteen vai ei. Ihan muualla on päätetty, että vanhukset, hoitohenkilökunta ja muut riskiryhmäläiset rokotetaan ensin. KAIKKI muut saavat rauhassa jäädä katsomaan, mitä heille tapahtuu. Myös ne, jotka haluavat ottaa rokotteen. 

Ap:lle sen verran, että mä en välttämättä ota rokotetta heti, kun olen vuorossa saada sen. En oletakaan, että olisin ensimmäinen, joka sen saa. Mutta sitten, kun tulee mun vuoroni, haluan olla vähän paremmin perillä rokotteen tehosta ja sen sivuvaikutuksista. Päinvastoin kuin monilla muilla tuntuu oelvan, mulla ei ole mikään kiire saada rokotetta. Mun elämäni ei ole muuttunut niin radikaalisti, että haluaisin itselleni rokotteen mahdollisimman nopeasti. 

Vierailija
17/52 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta rokotteet voisivat olla lakisääteisesti pakollisia sakkojen uhalla. Jos rokotekattavuus on heikko, niin rokotteen teho väestötasolla kärsii.

Tämä rokote ei edes muutenkaan estä leviämistä, päin vastoin voi pahentaa sitä, koska oireettomia tartuttajia tulee lisää.

Vierailija
18/52 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tällä ole mitään tekemistä sen kanssa, haluaako joku rokotteen vai ei. Ihan muualla on päätetty, että vanhukset, hoitohenkilökunta ja muut riskiryhmäläiset rokotetaan ensin. KAIKKI muut saavat rauhassa jäädä katsomaan, mitä heille tapahtuu. Myös ne, jotka haluavat ottaa rokotteen. 

Ap:lle sen verran, että mä en välttämättä ota rokotetta heti, kun olen vuorossa saada sen. En oletakaan, että olisin ensimmäinen, joka sen saa. Mutta sitten, kun tulee mun vuoroni, haluan olla vähän paremmin perillä rokotteen tehosta ja sen sivuvaikutuksista. Päinvastoin kuin monilla muilla tuntuu oelvan, mulla ei ole mikään kiire saada rokotetta. Mun elämäni ei ole muuttunut niin radikaalisti, että haluaisin itselleni rokotteen mahdollisimman nopeasti. 

Läheisesi voivat jälkikäteen kritisoida ajattelutapaasi järjestäessään sinun koronaan kuoltuasi hautajaisiasi. Mutta mitäpä väliä tuolla sinulle siinä vaiheessa enää on.

Vierailija
19/52 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio ottaa heti enkä vielä viimeisenäkään. Ottohaluihin ei vaikuta se ottaako kukaan vai ottaako kaikki muut paitsi minä. kukin kokeilee omalla vastuullaan. Turha toisen puolesta uhrautua kokeilemaan

Vierailija
20/52 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ddrt kirjoitti:

En aio ottaa heti enkä vielä viimeisenäkään. Ottohaluihin ei vaikuta se ottaako kukaan vai ottaako kaikki muut paitsi minä. kukin kokeilee omalla vastuullaan. Turha toisen puolesta uhrautua kokeilemaan

Koet mieluummin koronan kuin otat rokotteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän