Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäisen naisen suuret luulot itsestään

Vierailija
26.04.2014 |

Mikä ihme siinä on, että nykyään niin moni nelikymppinen nainen kuvittelee itsestään jotain, mikä ei ole totta. Kuvittelee olevansa timmissä kunnossa, upea, hehkeä, seksikäs, haluttava. Vanhenemista on niin vaikea hyväksyä. Ei uskalleta nähdä, että oikeasti ollaan aika loppuun ajettuja, kulahtaneita ja parhaat vuodet ovat takana. Ei haluta kohdata sitä raakaa totuutta, että miehet eivät enää halua.

Nelikymppisellä naisella ei yksinkertaisesti tee yhtään mitään.

Kommentit (153)

Vierailija
1/153 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen nainen, liikunta-alalla ja timmimmässä kunnossa kuin suurin osa kolmekymppisistä. Mieheni on kolmekymppinen ja haluttava olen näköjään parikymppistenkin mielestä, tosin luulevat mua nuoremmaksi. Juuri kysyi poke ikää baariin mennessä, tosin ei tarvinnut papereita näyttää kun sanoin ikäni, kuuli väärin kyllä ja sanoi että ota kohteliaisuutena kun kolmekymppisenä kysytään vielä henkkareita:)

Ei kannata yleistää, tässä iässä viimeistään alkaa eletty elämä ja elintavat näkyä hyvässä tai pahassa. Nelikymppisissä on paljon eroa, geenien lisäksi vaikuttaa onko tupakoinut, ryypännyt, miten liikkunut ja syönyt siihen mennessä. Ulkonäöllisesti on todella paljon vaihtelua juuri tässä ikäluokassa, on kolmekymppisen ja jopa alle näköisiä ja viisikymppisen näköisiä. Mutta kehottaisin teitä nuorempia miettimään oikeasti sitä että ne elämäntavat voi tuoda "nuoruusvuosia" lisää, mikä on ilmeisesti aloittajallekin kovin tärkeä asia. Naaman rupsahtamiseen ei niin paljon voi vaikuttaa kuin kroppaan, onhan jollain Jutta Gustafsbergillä parempi kroppa kuin suurimmalla osalla parikymppisistäkin joten plösähtäminen keski-iässä ei ole automaattista mutta sen estämiseksi joutuu tekemään enemmän työtä.

Vierailija
2/153 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet Ap oletuksen, että kaikki nelikymppiset naiset haluavat miehen tai eivät ole suhteessa. Sinua taitaa myös häiritä nelikymppisten hyvä itsetunto? Tässä iässä välittää piupaut muiden mielipiteistä ja nauttii elämästään. Kokeile sinäkin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/153 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää äidistäsi, ap. Naisvihallasi on varmasti vankat perusteet. Millä tavalla hän laiminlöi sinua? Minkä ikäinen hän on nyt? Ihan turha ihminen?

Vierailija
4/153 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella sairas tyyppi riehunut täällä yöllä, siis tuo joka haukkuu kurpaksi naisia. Onko hän nyt malliesimerkki tyypillisestä wt-henkilöstä? Vai pelkästään naistenvihaaja?

Vierailija
5/153 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on täydellinen esimerkki onnistuneesta nettivihan lietsonnasta. En Meidän aikuisten ei tulisi suuttua lapselle edes tälläisistä ilkeiksi tarkoitetuista sanoista. AP on nuori ihminen ( tai jostain syystä sellaisena esiintyvä ) ja jos hän on todellinen henkilö, niin hän ilmeisesti on saanut elämässään vain huonoa kohtelua. Tätä ketjua selatessa tuli kyllä surullinen fiilis. Voi kumpa omat lapseni kasvaessaan kokisivat aina itsensä ja toiset ihmiset arvokkaina, eivätkä joutuis kokemaan mitään sellaista, mistä tulisivat samanlaiseksi kuin Ap. 

Vierailija
6/153 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä ap? Parasta tässä keski-ikäisenä olemisessa on se, että muiden mielipiteet ulkonäöstäni tai tekemisistäni ei hetkauta tippaakaan! Ihan yksi lysti, minä keskityn omaan elämääni ja nautin siitä uskoakseni vielä pitkään.

Vierailija
7/153 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitäisi kohdata todellisuus ettei ole kaunis, hehkeä ja haluttava. Nainen elää varmasti paljon onnellisempana kun tuntee itsensä kauniiksi, oli se sitten totta tai ei. Mitä se ketään hyödyttää, jos nelikymppinen nainen ajattelee olevansa vanha, turha ja ruma. Hän on alakuloinen ja tartuttaa alakuloaan muihinkin, läheiset saavat olla huolissaan. 

Vierailija
8/153 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana nelikymppinen vaimo. Olemme olleet naimisissa 15 vuotta. En voisi kuvitella ketään muuta, jonka kanssa mieluummin jakaisin elämäni.

Vierailija
9/153 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288640429199.html

no entäs tämä pariskunta?? sano tuolle hottikselle että nelikymppisillä akoilla ei tee mitään..

Vierailija
10/153 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitutaanpa nyt arvon keski-ikäiset! Onhan selvää, että nuoret ajattelevat miten ajattelevat. Se kuuluu nuoruuden kaikkivoipaisuuteen ja ymmärtämättömyyteen siitä, että itsekin vanhenee.

Itsekin ajattelin parikymppisenä tytönhupakkona jo kolmikymppisten (siis nykyisin oman ikäisteni) olevan jo ikäloppuja. Saati sitten neli- tai viisikymppisten.

Nykyisin katson joskus lämpimästi huvittuneena keski-ikäisten "keimailua" tanssipaikoissa, samalla hyvin ymmärtäen sen kuuluvan heidän kulttuuriinsa. En minä sitä näe tai koe kuten he, koska en ole sitä ikäpolvea. Vielä. Joku päivä olen ja tiedän nuorempien varmasti ajattelevan minun esim. "seksikkäistä mooveistani" vaikka mitä, sillä jo nyt nuorempi polvi varmasti välillä katsoo, että mitä tuo täti oikein yrittää.. :)

Antaa nuorien ajatella niinkuin heidän kuuluukin. Jokainen meistä kuitenkin lopulta vanhenee, ja toivottavasti myös viisastuu ;)

Vierailija
11/153 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitutaanpa nyt arvon keski-ikäiset! Onhan selvää, että nuoret ajattelevat miten ajattelevat. Se kuuluu nuoruuden kaikkivoipaisuuteen ja ymmärtämättömyyteen siitä, että itsekin vanhenee.

Itsekin ajattelin parikymppisenä tytönhupakkona jo kolmikymppisten (siis nykyisin oman ikäisteni) olevan jo ikäloppuja. Saati sitten neli- tai viisikymppisten.

Nykyisin katson joskus lämpimästi huvittuneena keski-ikäisten "keimailua" tanssipaikoissa, samalla hyvin ymmärtäen sen kuuluvan heidän kulttuuriinsa. En minä sitä näe tai koe kuten he, koska en ole sitä ikäpolvea. Vielä. Joku päivä olen ja tiedän nuorempien varmasti ajattelevan minun esim. "seksikkäistä mooveistani" vaikka mitä, sillä jo nyt nuorempi polvi varmasti välillä katsoo, että mitä tuo täti oikein yrittää.. :)

Antaa nuorien ajatella niinkuin heidän kuuluukin. Jokainen meistä kuitenkin lopulta vanhenee, ja toivottavasti myös viisastuu ;)

Vierailija
12/153 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/153 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh, tulipa moneen kertaan.. Ei ollut tarkoitus spämmätå.

Vierailija
14/153 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vittu ku nää itäneet kurpat täällä jaksaa suuttua ja loukkaantua :D voisitte ruveta saamaan palkkaa kun loukkaannutte kaikesta. ja synnyttäönyt on myös aika turn of, vittu revitty.

Vierailija
15/153 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 23:02"]

voi vittu ... vittu revitty.

[/quote]

Sanoi äitis, kun sut synnytti..

Vierailija
16/153 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 23:02"]

voi vittu ku nää itäneet kurpat täällä jaksaa suuttua ja loukkaantua :D voisitte ruveta saamaan palkkaa kun loukkaannutte kaikesta. ja synnyttäönyt on myös aika turn of, vittu revitty.

[/quote]

Koetas opetella kirjoittamaan oikein, pentu.

Vierailija
17/153 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain nuorilla on tosi suuret luulot itsestään. Luulevat, etteivät koskaan vanhene.

Vierailija
18/153 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:46"]

Ap, lauseesi "Nelikymppisellä naisella ei yksinkertaisesti tee yhtään mitään" on yleistys. Ei noin voi sanoa. Ehkä sinulla oli mielessä joku tietty henkilö kirjoittaessasi tämän? Olisit silloin voinut sanoa vaikka "Tuntemallani nelikymppisellä naisella ei tee yhtään mitään."

[/quote]

Aika harvalla nelikymppisellä naisella tekee juuri mitään. Työntekijänä tosin ihan ok. Viisikymppiset ovatkin jo aivan kammottavia. Naamat norsunvitulla kulkevia menopaussihirviöitä.

[/quote]

Juuri niin. Ja näiden kirjoittajat ulvovat suoraa huutoa että naisvihaa ei oikeasti ole edes olemassa. Eipä niin, kun yli 25 vuotiaat naiset eivät ole enää heidän silmissään edes naisia.

Vierailija
19/153 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 35-vuotiaat on häviäjiä siinä missä työttömät, kouluttamattomat, juopot, narkit, eronneet, vammaiset ja muut. Sori vaan, mut onko liian vaikeeta myöntää totuus :D 35+ on vanha ja nolo luuseri, varsinki jos on nainen, joka vanhenee miestä sata kertaa nopeemmin. Näin se vaan on, voitte mennä baariin vetää pää täyteen ja itkeen että joku mies muka haluais vielä teidät. 

Vierailija
20/153 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan likka. Ensinnäkin ikää tulee sinullekin etkä sille mitään voi. Toiseksi ikäisteni miesten mielestä olen näemmä melkoisen hotsi vielä ja mitään nöösipoikia en haluaisikaan. 

Kasva sinäkin vielä vähän niin opit - toivottavasti - ajattelemaan asioita itsesi ulkopuolella. It ain't all about you girl!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi