Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannus menee häissä pönöttäessä

Vierailija
22.06.2023 |

Ketuttaa jo valmiiksi!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole kovin läheinen vihittävien kanssa, skippaa bileet ja vietä mieleisesi juhannus.

Vierailija
2/25 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs meni kosimaan / suostuit kosintaan?

Oma vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele tekemään varjonukkeja. Säväytä juhlavieraita näyttävillä käsieleillä

Vierailija
4/25 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika itsekkäitä ihmisiä kun pitää häät juhannuksena. Älä mene, sano että ny on juhannus ja on vähän muutakin tekemistä.

Vierailija
5/25 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä tekisin myös näyttäviä penisorigameja. Hamppari all time favourite!

Naisilla kevyenä viihdykkeenä toimii myös Predator-imitaatio.

Vierailija
6/25 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele. Esittelin kerran käden taitojani muiden häävieraiden edessä. Minut ajettiin pois ja sain vielä myöhemmin syytteen sukupuolisiveellisyyden julkisesta loukkaamisesta.

Vierailija
7/25 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suosittele. Esittelin kerran käden taitojani muiden häävieraiden edessä. Minut ajettiin pois ja sain vielä myöhemmin syytteen sukupuolisiveellisyyden julkisesta loukkaamisesta.

Oho!? Mulle tarjottiin samassa tilanteessa piirakkaa hunnun kera.

Vierailija
8/25 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaada maitokannu päähäsi, se helpottaa.

Vierailija
9/25 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutinen: ei häihin ole mikään pakko osallistua. Eikä mihinkään muihinkaan juhliin.

Minä menen vain sellaisiin juhliin, joihin haluan mennä ja lopuille vastaan, että kiitos kutsusta, mutta en valitettavasti pääse.

Inhoan sellaisia juhlia, jonne vieraat tulevat velvollisuudesta ja pilaavat tympeältä asenteellaan tunnelman. Mikään laki ei velvoita ketään osallistumasta häihin.

Vierailija
10/25 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niissä oo pakko pönöttää, pidä kivaa. Jos ei oo omat hääsi, niin ei sua sinne voida pakottaa. Aattele positiivisesti, jos kuiteskin meet, niin voit aloittaa uuden ketjun, ja haukkua kaiken, mitä häissä tarjottiin, kuinka vieraat pukeutui väärin ja morsiusparikin oli ihan sikaruma. Asioilla on puolensa, ja puolensa! Etenkin siellä Porvoossa 😊

Vierailija
11/25 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika itsekkäitä ihmisiä kun pitää häät juhannuksena. Älä mene, sano että ny on juhannus ja on vähän muutakin tekemistä.

Mitä itsekästä siinä on? Maalaisromanttiset juhannushäät maaseudulla on aina ollut skandinaavinen perinne. Onko sillä mitään merkitystä, juopotteletko yksin mökilläsi vai häävieraiden kanssa seurantalolla?

Vierailija
12/25 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten mene sinne. Kuka pakottaa? Sama kun valittaisit että juhannus kuluu hukkaan krapulassa tai elämä kuluu hukkaan nukkuessa.

Vierailija
13/25 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kun ei ole mökkiä voisin vaikka lähteäkin juhannuksena jonkun häihin, ei tarvisi ainakaan miettiä mitä tekisi juhannuksena.

Vierailija
14/25 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh! Juu. Isäni on aika velikulta kun hän humaltuu riittävästi.

Vierailija
15/25 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh! Juu. Isäni on aika velikulta kun hän humaltuu riittävästi.

Sama! Tuii hätä papasta (kun humaltui liikaa .... ). ... Tuollahan tuo Äijä männä rohistaa lepikossa! :) - kassara vaan puuttuis :)

Vierailija
16/25 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän se muu vaihtoehto aplle olisi jussiksi? Jauhomakkaran paistoa kertakäyttögrillissä ja sauna? Niitä ehtii koko kesän.

Vierailija
17/25 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksesta heinäkuun loppuun on häidenpitokielto. Järkestäkää milloin muulloin tahansa.

Vierailija
18/25 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä erikoista nykypäivänä pitää häät juhannuksena, mutta ajattele näin: Jos häitä ei olisi järjestetty nyt, niin mitä  sellaista erikoista tekisit juhannuksena jota et voi tehdä minä tahansa muuna kesäviikonloppuna? Yleensä ihmiset menee juhannuksena mökille ja sinne voi mennä minä viikonloppuna tahansa ja valita vielä sellaisen viikonlopun, jolloin on hyvät säät. Kokkoakin voi polttaa jos tekee itse. En ymmärrä tätä ihmisten fiksaatiota juhannukseen.

Vierailija
19/25 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koppaa kyykäärme sankkoon ja tee kyykepponnen juhlatiloissa. Anoppikin tanssii iloisesti häissä kyytä pakoon.

Vierailija
20/25 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuommosta vierasta itse haluaisi. Toisaalta en silloin pitäiskään ja jos jollain toisella olisi aikoisin asennoitua erilaiseen Jussiin tällä kertaa ja kyllä siitä hyvä tulee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän