Onko se sama ihmisrymä, joka ei ottaisi rokotetta, joka ei myöskään lähtisi rintamalle?
Ja vastaavasti se, joka vaikka vastahakoisesti suostuu rokotteeseen, suostuu myös puolustamaan maataan?
Kommentit (59)
Rintamalle lähtisin vapaaehtoisena. Rokotetta en kyllä ottais ensimmäisten joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän hetkisen tiedon valossa minua ei naisena ohjattaisi rintamalle, joten en ole pohtinut miten toimisin, jos käsky sinne kävisi. Koronarokotteen aion kuitenkin ottaa heti kun se tulee saataville.
Tuskin pienten lasten äitiä sinne aivan ensimmäiseksi ohjataan, kun ei ole asevelvollisuutta aikanaan vapaaehtoisena suorittanut.
Taidat ap itse olla riskiryhmää joka ei suostu laihduttamaan ja lopettamaan tupakointia?
Nämä maskihullut rokotehullut vertaavat harhoissaan nyt jo itseään sotaveteraaneihin, me taistelemme etulinjassa vihollista vastaan :D
Vierailija kirjoitti:
Taidat ap itse olla riskiryhmää joka ei suostu laihduttamaan ja lopettamaan tupakointia?
Mitä tekemistä minulla on kysymyksen kanssa?
En ole riskiryhmää, bmi on 23, enkä ole polttanut eläessäni edes yhtä tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrität leimata ikävästi mutta ei ole. Entä jos tulee sota ja puolet suomalaisista on rokotteesta vammautuneita sotakelvottomia?
Ei tässä niin monimutkaisia kysytty.
Kysymys kuuluu toisilla sanoen näin: onko ihminen valmis toimimaan yhteisen hyvän eteen riskeistä huolimatta, vai katsooko hän enemmän omaa etuaan?
Katson yhteistä hyvää enkä ota rokotetta, joka laukaisisi pian jonkun yhteiskunnalle kalliin pitkäaikaissairauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrität leimata ikävästi mutta ei ole. Entä jos tulee sota ja puolet suomalaisista on rokotteesta vammautuneita sotakelvottomia?
Kysymys kuuluu toisilla sanoen näin: onko ihminen valmis toimimaan yhteisen hyvän eteen riskeistä huolimatta, vai katsooko hän enemmän omaa etuaan?
Onko yhteinen hyvä = rokote pilaa lukemattomien ihmisten terveyden. Kuka maksaa heidän työkyvyttömyyseläkkeensä? Kysymys on väärin ja epärealistisesti aseteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä minulla on kysymyksen kanssa?
En ole riskiryhmää, bmi on 23, enkä ole polttanut eläessäni edes yhtä tupakkaa.
Mitä tekemistä kysyjällä on kysymyksen kanssa? Oletko hölmö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko yhteinen hyvä = rokote pilaa lukemattomien ihmisten terveyden. Kuka maksaa heidän työkyvyttömyyseläkkeensä? Kysymys on väärin ja epärealistisesti aseteltu.
Et usko siihen, että korona voi pilata terveytesi pitkäaikaisesti?
Sotimaan voisin naisena lähteäkin. Asepalvelus on suoritettu 6 vuotta sitten. Turvallisen ja laadukkaan rokotteen valmistamiseen käytetään useita vuosia ja useita tutkimuksia takana joten tätä Trump piikkiä en menis ottamaan.
En varmasti ota mitään testaamatonta käärmeöljypistosta. En ole ottanut vaarallisempaan kausi-influenssaan enkä ota koronaankaan. Olen pysynyt vallan mainiosti terveenä ja rautaisessa iskussa ilman mitään rokotteitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et usko siihen, että korona voi pilata terveytesi pitkäaikaisesti?
Itse pidän tuota todennäköisempänä riskinä kuin rokotteen aiheuttamia haittoja. Ja ainahan voi henki myös koronan takia lähteä.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi rintamalle, enkä myöskään ota rokotetta ennen kuin sitä on tarpeeksi kauan testattu. Miten kävi sikainfluenssan kanssa...
Se olisi muuten tappanut satoja ihmisiä Suomessa, mutta onnistuttiin pysäyttämään rokotteella, joka tosin aikaisti useiden kymmenien lasten narkolepsian puhkeamista monella vuodella. Olipa hyvä, että edes se rokote oli käytössä paremman puutteessa.
Ai vihervasssaritko niitä rokotteesta kieltäytyijiä ovat?
onko tuossa jokin syy-seurausshde, vai oma luulo?
Yleenä "johtaja" johtaa kirjaimellisestijoukkoja,eikä lähde vaikka organisaation propaganda osaston taakse piiloon ja väitä sitten että nauttii organisaation hallituksen luottamusta.
"keneraali" on yleensä joukkojen kärjessä, eikä istu lasillisella jossain vnkumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän hetkisen tiedon mukaan rokote ehkäisee vain oireita, ei tartuttamista.
jos viitsi yhtään hajoitella lukemista, esim. poikkeuslaissakin on eritelty tilanteita jossa tiettyä kohta voitaisiin soveltaa. Kuten tartuntatautilaissakin.
Kuitenkin on olemassa bugisia y-tunnuksen rahastamiseen väännettyjä oikeispoliitikkojen säännöksiä joilla on haluttu pönkittää omaa tyhmää egoaan. näitä löytyy lähihistoriasta.
pst eikä ole hellyttävää tuon häirintä sinne miesasukkaankin asioihin?
"..mys kuuluu toisilla sanoen näin: onko ihminen valmis toimimaan yhteisen hyvän eteen riskeistä huolimatta, vai katsooko hän enemmän omaa etuaan?"
muuttui aloituksen leimaavaa luonnetta kummasti.