Onko se sama ihmisrymä, joka ei ottaisi rokotetta, joka ei myöskään lähtisi rintamalle?
Ja vastaavasti se, joka vaikka vastahakoisesti suostuu rokotteeseen, suostuu myös puolustamaan maataan?
Kommentit (59)
nyt ei olla rintamalla kuten 1939, retoriikalla voi paatosta lisätä rinnastamalla virusepidemian samanlaiseksi. meinaatko laiumasieluun nojautuen esim. suomi-kk lla ampua kaikki viruset alas ja siinä ohessa muitakin?
Vierailija kirjoitti:
"..mys kuuluu toisilla sanoen näin: onko ihminen valmis toimimaan yhteisen hyvän eteen riskeistä huolimatta, vai katsooko hän enemmän omaa etuaan?"
muuttui aloituksen leimaavaa luonnetta kummasti.
Tuohan on aivan eri kysymys kuin mitä tässä aloituksessa kysyttiin.
Nykyihmisistä ei muuten valtaosa lähtisi rintamalle, jos tosipaikka tulisi. Ne ajattelisi että "En mä nyt omaa henkeäni aseta vaaraan jonkun Suomen takia. Lähden Bahamalle karkuun" Ne voi nyt kyllä sanoa että puolustaisin maata joo, kun sotaa ei ole näköpiirissä, mutta jos konkreettisesti tulisi ilmoitus että sota alkoi nyt, niin karkuun suurin osa lähtisi.
Odotan pylly paljaana, kuin kuuta nousevaa, vai miten se meni?
Rintamalle pitäisi laittaa ensimmäisenä kaikki varakkaimmat valkoiset miehet, intersektionaalisuutta vaalien.
Rintamalle lähtisin. Paitsi jos pitäisi ottaa rokote niin en. Ihan vaan periaate alkaa jo olla tämä. Mä en oikeastaan ota mitään somehysteriasekopäiltä.
Mulla ei ole mitään omistusta Suomessa, en oikein tiedä mitä mä puolustasin? Lähtisin varmaan muualla, kuten nuo muutkin sota-alueelta tänne tulleet, eikösse ole ihan sallittua, kun nekin tänne on tulleet. Antaa sotilaiden hoitaa sotiminen, ei sota yhtä miestä kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyihmisistä ei muuten valtaosa lähtisi rintamalle, jos tosipaikka tulisi. Ne ajattelisi että "En mä nyt omaa henkeäni aseta vaaraan jonkun Suomen takia. Lähden Bahamalle karkuun" Ne voi nyt kyllä sanoa että puolustaisin maata joo, kun sotaa ei ole näköpiirissä, mutta jos konkreettisesti tulisi ilmoitus että sota alkoi nyt, niin karkuun suurin osa lähtisi.
Suomella ei ole nykypäivänä mitään mahdollisuutta puolustaa itseään tosipaikan tullen.
Vierailija kirjoitti:
Se ihmisryhmä joka ei uskaltautuisi rintamalle on perussuomalaisten kannattajia tai vastaavia epäisänmaallisia vätyksiä.
Nyt sekoitat kaksi asiaa:
-ei halua lähteä rintamalle
-ei uskaltautuisi rintamalle
Minulla ei ole mitään mielenkiintoa tunkea itseäni rintamalle, mutta rokotteen ottaisin. Niin... ja persuja en kannata!
Vierailija kirjoitti:
Rintamalle pitäisi laittaa ensimmäisenä kaikki varakkaimmat valkoiset miehet, intersektionaalisuutta vaalien.
Intersektionaalisuutta vaalien ja kunnioittaen naisia ja vähemmistöjä ei missään nimessä saa syrjiä tässäkään asiassa. Eli sinne eturintamalle vaan.
Minä en kyllä lähtisi enää tätä maata puolustamaan, ei ole sama suomi kuin ennen, valtaapitävä eliitti on myynyt suomen eu:lle, ei eurostoliittoa kannata puolustaa vaan muuttaa jonnekin lämpimään pois täältä.
Olen armeijan ja kertaukset hoitanut, vaarit olleet sodassa rintamalla ja en ota korona rokotettakaan.
en todella ala koe kaniiniksi. 4 miljoonalla e voin suostua. maski kaupoissakin käytettiin 4,mil e turhasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ihmisryhmä joka ei uskaltautuisi rintamalle on perussuomalaisten kannattajia tai vastaavia epäisänmaallisia vätyksiä.
Minulla ei ole mitään mielenkiintoa tunkea itseäni rintamalle, mutta rokotteen ottaisin. Niin... ja persuja en kannata!
Menisin mieluummin rintamalle kuin tulisin saman tien kieltäytyjänä ammutuksi, jos vaihtoehdot ovat nämä.
- vapaaehtoisen asepalveluksen väliin jättänyt nainen
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi rintamalle, enkä myöskään ota rokotetta ennen kuin sitä on tarpeeksi kauan testattu. Miten kävi sikainfluenssan kanssa...
Tarkoittanet että et lähde rintamalle ennen kuin vastapuolen ammusten terveysvaikutukset on kunnolla testattu, vai kuinka?
Vierailija kirjoitti:
nyt ei olla rintamalla kuten 1939, retoriikalla voi paatosta lisätä rinnastamalla virusepidemian samanlaiseksi. meinaatko laiumasieluun nojautuen esim. suomi-kk lla ampua kaikki viruset alas ja siinä ohessa muitakin?
Mikä on suomi-kk ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa noilla oikeasti on? Sille joka mukamas haluaisi rintamalle muttei uskalla tulee parempi omatunto? Itsepetosta, sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti.
Kun halukkaat on rokotettu ja kaikki rajoitukset poistuu, niin mielestäni rokottamattomat koronasairaat ovat sitten viimeisiä saamaan hoitoa jos hoitopaikoista tulee pulaa.
Aika kova luotto rokotuksen toimivuuteen sinulla kun varaat rokotuksen saaneille ekana hoitopaikat :D
No ei kyllä ole. Minä lähtisin oitis rintamalle puolustamaan isänmaatani, mutta koronarokotetta en kyllä ota - eikä kukaan muukaan perheestäni. Korkeintaan riskiryhmään kuuluvat vanhempani, mutta eivät ensimmäisten joukossa. Olen vahvasti ylpeä Suomestani, ja erittäin huolestunut siitä, miten vihreät ja punaiset sitä vihaavat sekä haluavat lahjoittaa ke hi tysma alai sille
Otan rokotteen välittömästi kunhan selviää kuka on vastuussa jos tulee testaamattomasta rokotteesta pysyviä haittavaikutuksia. Sikainfuenssarokotteesta narkolepsian saaneitahan taidetaan vieläkin pallotella ympäriinsä ilman loppua näkyvissä.