Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En koskisi pitkällä tikullakaan naiseen jolla on aikaa roikkua näillä palstoilla arkipäivät

Vierailija
09.12.2020 |

Silti ollaan vaatimassa mieheltä korkeakoulututkintoa yms.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Sulla itselläsi nähtävästi on kuitenkin aikaa täällä roikkua arkipäivänäkin?

Vierailija
2/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla akateeminen loppututkinto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaadi tutkintoja, riittää kun on hyvin toimeentuleva. Saa rikastua ammattikoulupohjaltakin, olen sen suhteen suvaitsevainen.

Vierailija
4/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokseenkin ristiriitaista ..

Sincc

Vierailija
5/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku nainen sitten haluaisi kosketella sua, tikuilla tai ilman, kun roikut täällä kaikki arkipäivät?

Vierailija
6/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hittoon tikkuines siitä kutittamasta.

Vierailija
7/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aloittajalle on ongelma naiset, jotka tekevät vuorotyötä (ja ovat päivällä vapaalla, koska työt esim. illalla), ovat hoitovapaalla tai sitten työssä, jossa on hetki aikaa vilkaista tänne?

Okei.

Vierailija
8/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion virassa, hyvällä palkalla. Ennen käytiin tupakalla, nyt käydään virkistäytymässä vauvapalstalla

Vierailija
9/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge nyt se tikku perseeseesi, kukaan ei antaisi sinun koskettaa edes metrisellä seipäällä.

Vierailija
10/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä mieheen, joka on joskus edes vieraillut tällä palstalla.

Vierailija
11/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtion virassa, hyvällä palkalla. Ennen käytiin tupakalla, nyt käydään virkistäytymässä vauvapalstalla

Se on sitä viranhoitoa:-D

Vierailija
12/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sellaiseen naiseen, jolla ei ole aikaa roikkua täällä, mutta roikkuu silti?

Vierailija
13/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tikku taida kovin pitkä olla muutenkaan XD

Vierailija
14/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten korkeakoulututkinnon vaatiminen ja täällä roikkuminen liittyvät toisiinsa. Olen itse dosentti ja huvitan itseäni palstailemalla tutkimuksen ja opetuksen välissä. Miksi ihmeessä en vaatisi mieheltä korkeakoulututkintoa?

Vierailija
15/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3968582/hyvaa-itsenaisyyspaivaa

Mukavaa päivänjatkoa! Taukosi meni jo. Tuon voit katsoa kotona.

Vierailija
16/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi tarvitse. Minulla on jo rikas mies joka elättää sen verran hyvin ettei oma aikani kulu siivoukseen tms. Ei ole miehellä korkeakoulututkintoa, mutta minullapa on (miehen maksama vielä). Mitähän kivaa sitä tänään keksisi tähän palstailun oheen?

Vierailija
17/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä lähtis juomaa ostamaan ja sitten tänne takas. :D

Vierailija
18/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on aikaa roikkua täällä kaiket päivät. Korkeakoulutettu olen mutta kun ei ole pikkurahan puutetta niin en ole enää työelämässä. Harrastelen omia juttujani esim. Hevosia. Ja kenenkään ei tarvi koskea minuun pitkällä tikullakaan koska olen varattu. Korona-aikana myös hyvä pitää etäisyyttä muihin.

Toivottavasti aloittaja löydät rauhan 🙏

Vierailija
19/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka juoksee koko ajan, vaikka incognito-ikkunassa tännekin kommentoin. Ei ole ollut esimiehellä valittamista, koska en ole pelkästään saavuttanut toivottuja tuloksia vaan ylittänyt ne tänäkin vuonna. Multitaskaaminen on minulle luonnollinen tapa toimia; ellen ole kokouksessa esittelijä tai muistion kirjaaja niin voin hyvin tehdä samaan aikaan käsitöitä, hoidella sähköpostia tai jopa käydä tällä palstalla.

En tosin usko, että haluaisinkaan sinun koskevan itseeni. Ihan oman puolison kosketus riittää.

Vierailija
20/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä minua nyt harmittaa.