En koskisi pitkällä tikullakaan naiseen jolla on aikaa roikkua näillä palstoilla arkipäivät
Silti ollaan vaatimassa mieheltä korkeakoulututkintoa yms.
Kommentit (36)
Onko sinulla akateeminen loppututkinto?
En vaadi tutkintoja, riittää kun on hyvin toimeentuleva. Saa rikastua ammattikoulupohjaltakin, olen sen suhteen suvaitsevainen.
Jokseenkin ristiriitaista ..
Sincc
Miksi joku nainen sitten haluaisi kosketella sua, tikuilla tai ilman, kun roikut täällä kaikki arkipäivät?
Mee hittoon tikkuines siitä kutittamasta.
Eli aloittajalle on ongelma naiset, jotka tekevät vuorotyötä (ja ovat päivällä vapaalla, koska työt esim. illalla), ovat hoitovapaalla tai sitten työssä, jossa on hetki aikaa vilkaista tänne?
Okei.
Valtion virassa, hyvällä palkalla. Ennen käytiin tupakalla, nyt käydään virkistäytymässä vauvapalstalla
Tunge nyt se tikku perseeseesi, kukaan ei antaisi sinun koskettaa edes metrisellä seipäällä.
Enkä minä mieheen, joka on joskus edes vieraillut tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Valtion virassa, hyvällä palkalla. Ennen käytiin tupakalla, nyt käydään virkistäytymässä vauvapalstalla
Se on sitä viranhoitoa:-D
Entä sellaiseen naiseen, jolla ei ole aikaa roikkua täällä, mutta roikkuu silti?
Ei se tikku taida kovin pitkä olla muutenkaan XD
En ymmärrä, miten korkeakoulututkinnon vaatiminen ja täällä roikkuminen liittyvät toisiinsa. Olen itse dosentti ja huvitan itseäni palstailemalla tutkimuksen ja opetuksen välissä. Miksi ihmeessä en vaatisi mieheltä korkeakoulututkintoa?
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3968582/hyvaa-itsenaisyyspaivaa
Mukavaa päivänjatkoa! Taukosi meni jo. Tuon voit katsoa kotona.
Ei onneksi tarvitse. Minulla on jo rikas mies joka elättää sen verran hyvin ettei oma aikani kulu siivoukseen tms. Ei ole miehellä korkeakoulututkintoa, mutta minullapa on (miehen maksama vielä). Mitähän kivaa sitä tänään keksisi tähän palstailun oheen?
Jos sitä lähtis juomaa ostamaan ja sitten tänne takas. :D
Itselläni on aikaa roikkua täällä kaiket päivät. Korkeakoulutettu olen mutta kun ei ole pikkurahan puutetta niin en ole enää työelämässä. Harrastelen omia juttujani esim. Hevosia. Ja kenenkään ei tarvi koskea minuun pitkällä tikullakaan koska olen varattu. Korona-aikana myös hyvä pitää etäisyyttä muihin.
Toivottavasti aloittaja löydät rauhan 🙏
Palkka juoksee koko ajan, vaikka incognito-ikkunassa tännekin kommentoin. Ei ole ollut esimiehellä valittamista, koska en ole pelkästään saavuttanut toivottuja tuloksia vaan ylittänyt ne tänäkin vuonna. Multitaskaaminen on minulle luonnollinen tapa toimia; ellen ole kokouksessa esittelijä tai muistion kirjaaja niin voin hyvin tehdä samaan aikaan käsitöitä, hoidella sähköpostia tai jopa käydä tällä palstalla.
En tosin usko, että haluaisinkaan sinun koskevan itseeni. Ihan oman puolison kosketus riittää.
Ok. Sulla itselläsi nähtävästi on kuitenkin aikaa täällä roikkua arkipäivänäkin?