Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En koskisi pitkällä tikullakaan naiseen jolla on aikaa roikkua näillä palstoilla arkipäivät

Vierailija
09.12.2020 |

Silti ollaan vaatimassa mieheltä korkeakoulututkintoa yms.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onneksi tarvitse. Minulla on jo rikas mies joka elättää sen verran hyvin ettei oma aikani kulu siivoukseen tms. Ei ole miehellä korkeakoulututkintoa, mutta minullapa on (miehen maksama vielä). Mitähän kivaa sitä tänään keksisi tähän palstailun oheen?

Täytyy todeta, että jos itselläni olisi mahdollisuus tehdä muuta kuin olla tietokoneella, niin enpä todellakaan tälläkään hetkellä täällä elämääni tuhlaisi. Mutta kun on joka tapauksessa tehtävä toisessa ikkunassa työtä niin tämä ei ole mistään pois.

Kun työpäivä päättyy niin myös kone sulkeutuu.

nro 19

Vierailija
22/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen vuorotyötä, joten olen sen takia täällä usein päiväsaikaan. Nytkin olen vapaalla.

En ole vaatinut seurustelusuhteeltani koskaan akateemisuutta. Tälläkin hetkellä tapailen miestä, joka ei ole akateeminen. Olen itse yliopistokoulutettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onneksi tarvitse. Minulla on jo rikas mies joka elättää sen verran hyvin ettei oma aikani kulu siivoukseen tms. Ei ole miehellä korkeakoulututkintoa, mutta minullapa on (miehen maksama vielä). Mitähän kivaa sitä tänään keksisi tähän palstailun oheen?

Täytyy todeta, että jos itselläni olisi mahdollisuus tehdä muuta kuin olla tietokoneella, niin enpä todellakaan tälläkään hetkellä täällä elämääni tuhlaisi. Mutta kun on joka tapauksessa tehtävä toisessa ikkunassa työtä niin tämä ei ole mistään pois.

Kun työpäivä päättyy niin myös kone sulkeutuu.

nro 19

Kuuntelen samaan aikaan äänikirjoja ja sisustan, pelaan netin yli ystävieni kanssa scrabblea, kokkailen lounasta itselleni ja miehelle. Kun on kaikki aika maailmassa, ei ole mihinkään kiire.

Vierailija
24/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee hittoon tikkuines siitä kutittamasta.

En mäkään mitään tikulla tökkijää ottais. Pitää olla hellät kädet ja herrasmies.

T: Akateeminen tutkinto ja vuorotyö

Vierailija
25/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei osaakaan tehdä montaa asiaa yhtä aikaa toisin kuin naiset. Johonkin av palstaankin pitää ottaa oma aika.

Vierailija
26/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstalla kirjoittava mies onkin oikea saalis.

Vierailija
27/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pelkäätkö ap, että mahdollinen deitti tunnistaisi sinut heti ulimieheksi palstalta?

Vierailija
28/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että kertoisin kenellekkään miehelle, että vauvapalstailen. Tai että kuinka monen miehen kanssa olen ollut ennen vakituista kumppania. Molemmista tiedoista ei tule kun syyllistämistä ja syyttämistä. Ei sitä päällepäin huomaa, kumpaakaan asiaa.

Vierailija
29/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pelkäätkö ap, että mahdollinen deitti tunnistaisi sinut heti ulimieheksi palstalta?

Tämä olisi muuten ihan pahin painajainen. Huomata olevansa treffeillä jonkun palstan vakkari-itkijän kanssa. Sinkkiksen tunnistaisi pakollisesta basilikafarmista, ulin puheesta ja etuhampaattoman siitä että hänen vihdoin hankkimansa etutekarit putoisivat olutlasiin.

Vierailija
30/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin että ketjun aloittaja otti tässä vain kantaa siihen, kuinka miehille asetetaan melko korkeat status vaatimukset noin niinkuin karkesti sanottuna. Kieltämättä sellaisen kuvan tälläkin sivustolla saa kun tiettyjä ketjuja lukee. Ei kai tässä nyt kenenkään tarvitse omia henk.kohtaisia päivän rutiineja alkaa selittelemään :D

Vierailija
31/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sinä ap voit koskea itseesi, vaikka roikut täällä :)

Vierailija
32/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on palkalliset viikkovapaat "arkipäivinä". Itkettääkö?

Vierailija
33/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ja miten se naisen täällä roikkuminen poikkeaa sinun täällä roikkumisestasi?

Vierailija
34/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkisin että ketjun aloittaja otti tässä vain kantaa siihen, kuinka miehille asetetaan melko korkeat status vaatimukset noin niinkuin karkesti sanottuna. Kieltämättä sellaisen kuvan tälläkin sivustolla saa kun tiettyjä ketjuja lukee. Ei kai tässä nyt kenenkään tarvitse omia henk.kohtaisia päivän rutiineja alkaa selittelemään :D

Hän otti siihen kantaa hyvin provokatiivisella tavalla ja arvosteli ihmisten päivärutiineja. Jos hän olisi todella ollut kiinnostunut ottamaan kantaa erilaisiin vaatimuksiin sukupuolten välisessä parisuhteen etsimisessä, olisi hän muotoillut aloituksensa tyystin toisin. Lisäksi on paljon helpompaa suorittaa se korkeakoulututkinto kuin vaikkapa laihduttaa biologisesta painostaan alipainon rajalle, nuortua parikymppiseksi ja ylläpitää vaaleita pitkiä hiuksia ja hankkia isot rinnat turvallisesti.

Vierailija
35/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä vielä niin pahaa ole, jos täällä viettääkin aikaa.

Mutta kirjoitusten sisältö on enimmäkseen niin ilkeämielistä ja väheksyvää.

Onhan täällä toki mukavan huumorintajun omaavia, fiksuja naisiakin.

Vierailija
36/36 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä vielä niin pahaa ole, jos täällä viettääkin aikaa.

Mutta kirjoitusten sisältö on enimmäkseen niin ilkeämielistä ja väheksyvää.

Onhan täällä toki mukavan huumorintajun omaavia, fiksuja naisiakin.

Enimmäkseen keskenkasvuisia teinejähän taitavat ottaen huomioon emojien käytön ja suosituimpien kirjoitusten aiheet.