Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisten ihmisten seuraa välttelet?

Vierailija
26.04.2014 |

Millaiseen ihmiseen et halua tutustua? Mikä piirre/asia toisessa inhottaa? 

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 01:32"]

Voi ei, kun ujoja aina ohjeistetaan menemään muiden seuraan ja painotetaan että heidät kyllä hyväksytään. Torjunta on muka heidän omaa mielikuvitustaan.

[/quote]

Minä olen se, joka kirjoitti sen ensimmäisen ujo-kommentin, ja kyllä mietityttää miksi minut on sitten leimattu itsekkääksi öykkäriksi. Minä olen itsekin enemmän hiljainen kuin puhelias, enemmän kuuntelija kuin sellainen joka puhuisi ongelmistaan. Mutta minä en enää jaksa ihmisiä, joita täytyy vetää perässä. En oikeasti ymmärrä, eikö voi joskus itse sanoa mihin haluaa lenkkeillä, minne kahvilaan mennä, mitä elokuvaa katsoa? Minä pidän rauhallisista ihmisistä mutta myös keskusteluista, huumoristakin. 

Se, että on ujo ei ole se huono asia vaan se että on niin ujo ettei saa suutaan auki. Minä en halua päättää kaikesta koko ajan! Pidän myös kompromisseista, ja jopa siitä, että minulle ehdotetaan mitä tehdään. 

Kyllä ujolla ihmisellä on itselläänkiin vastuu siitä tuleeko hän muiden kanssa toimeen vai ei, se vastuu on meillä kaikilla luonteesta huolimatta. Ujosta saa olla pitämättä, se voi tuntua pahalta mutta ei kaikki pidä minustakaan. Äänekkäitä "öykkäreitä" saa vihata, vaikka mistä me tässä ketjussa tiedetään kuka oikeasti on sellainen ja mikä on toisen oma mielikuva/luulo.

Vierailija
2/80 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:06"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:57"]

Välttelen varsinkin tyylillisesti näköalattomia ihmisiä. Harmittaa ihan helvetisti, jos älykkäät ja persoonaltaan kiistatta kiinnostavat ihmiset ovat ulkoisilta puitteiltaan vähänkin juntteja. Se nimittäin heijastuu lopulta kaikkeen: valitettavan vahvasti myös pään sisäpuolelle. Suren, koska he voisivat olla niin paljon enemmän, mutta eivät ymmärrä sitä itse. Pahinta on korkeasti - tai verrattain korkeasti - koulutetut "pikkukaupunkilaiset", jotka eivät ollenkaan tajua tekevänsä kaiken aikaa mauttomia, ns. junttimaisia valintoja ja siltikin pitävät itseään aika hienoina. Tekoripsikkäitä persunnussijoita ja sitä muuta kyseistä pohjasakkaa en noteeraa ollenkaan, joten heitä ei siten tarvitse edes vältellä.

[/quote]

LOL, olet juuri sellainen tyyppi, jota välttelen kuin ruttoa. Ihanaa, toistan ihanaa, ettemme koskaan tapaa. Kävele, pliiiiiiiiiis, ohi vastaisuudessakin.

[/quote]

En ole tuo lainaamasi henkilö, mutta alkoi kiinnostamaan, että miksi haluat juuri tuon tyypin "kävelevän ohi"?

[/quote]

No mä olen tyyppi, joka välttelee aggressiivisia, ylimielisiä, negatiivisia energiasyöppöjä,  fanaatikkoja, nilkkejä ja mahtailevia öykkäreitä. Tästä kommentoijasta huokuu ylimielisyys, negatiivisuus ja ennen kaikkea nilkkeys. Voisin kuvitella tämän nyrpistelevän ylipainoisille tai homssuisille ihmisille. Häpeäisin tällaista seuraa silmät päästäni. Hyh.

Ja tällaiset pinnalliset, ulkonäköön takertuvat ihmiset ovat sinällään OK, kukin tyylillään, mut ei ehkä sitä mun haluamaa seuraa. Varmaan tänkin tyypin mielestä joku S. Hawking on niinku silleen varmaan tosi mielenkiintonen, mut kun se ei ilmennä sitä potentiaaliaan ulkonäössään. Tai OMG joku Rauli Somerjoki, aatelkaa sen ulkonäköä, kuka ihme sitä tyyppiä voi arvostaa...Ei, ei, ei, kierrän kaukaa tällaiset ja toivottavasti he kiertävät kaukaa minut. Win-win-tilanne.

[/quote]

Ei, ei ollenkaan noin. Miksi ajattelit vain ihmisten kasvojen kauneutta tai elopainoa? Et selvästikään ymmärrä yhtään, mitä tarkoitin. Eikö mielestäsi ihminen voi olla tyylikäs ja tahdikas, jos on lihava? Jos yhtään ymmärrtä lukemaasi, huomaat, etten kirjoittanut mistään sellaisesta. Kirjoitin VALINNOISTA ja siitä, mitä ihmisen syöltää suustaan ja minkälaisena itsensä muille näyttää. Tyylikkyys on asenne: Somerjoella oli karismaa ja aivan omanlaisensa tyyli. Ja kyllä vain, arvostan ihmisiä, jotka myös pukeutuvat hyvällä maulla tai ovat ainakin kiinnostavia tyyliltään. Ihailen myös gootteja ja hoppareita, punkkareita ( no joo, en kylläkään mitään sorbusvanhuksia ) - on miellyttävää, jos tyypeillä on tyyli hallussa. Suutuit tiedätkö ihan turhasta. Jos minä haluan vältellä henkilöitä, joille tahdikkuus ja tyylikkyys elämäntapana ei ole merkityksellistä, niin kyllä mulla on siihen oikeus. Kun oikeesti: kuka siitä välittää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:44"]

Ihmisten, jotka ovat röyhkeitä ja kyselevät koko ajan. He ovat päällekäyviä ja tahdittomia. Sitten jutut kerrotaan eteenpäin ja kovaan ääneen. Päästelevät sammakoita suustaan.

En myöskään pidä pintaliitäjistä, joiden kanssa ainoat keskustelun aiheet liittyvät juhlimiseen ja ulkonäköön. Jos yrität puhua jostain yhteiskunnallisesta asiasta tai mielenkiintoisesta ilmiöstä, huomaat kuinka näiden keskityskyky herpaantuu ja saattavat vain pyöräyttää silmiään.

Ihmiset, jotka kääntävät kaiken itseensä. Ovat usein omahyväisiä ja haluavat muiden kehuvan ja ylistävän koko ajan heitä. Nämä henkilöt kehuvat myös omaisuudellaan ja ylpeilevät saavutuksillaan. Kuulijoiden pitäisi ihailla heitä, mutta harvoin antavat muille kehuja tai positiivista palautetta.

Negatiiviset valittajat, joille elämä on niiiin raskasta. Pienikin asia on heille suuri ponnistus ja jokainen toimi tehdään väsähtäneesti huokaillen. Vievät muilta energiaa ja ovat usein ilonpilaajia.

[/quote] Oletkohan meidän työpaikalta sosiaalialalta, talo täynnä meillä tällaisia akkoja. Menee itsellä nimittäin heihin hermo päivittäin :D

Vierailija
4/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tulee mieleeen:
1) negatiiviset ja kyyniset ihmiset, jotka vähättelevät jatkuvasti toisten onnistumisia (pois lukien masentuneet)
2) oman edun tavoittelijat, jotka eivät vastavuoroisesti koskaan tarjoa apuaan
3) henkilöt, jotka kadehtivat toisen saavutuksia, mutta eivät ole itse valmiita näkemään vaivaa vastaavanlaisten tavoitteiden eteen
4) (suoja)kuplassa kasvanneet hyväosaiset, jotka eivät voi mitenkään ymmärtää, että 10 € voi olla Suomen oloissakin jollekin suuri summa ja siitä on taiottava kahden viikon ruuat lapsiperheelle (onneksi itselläni nuo ajat ovat takana päin)
5) ihmiset, jotka eivät ajattele tekojensa seurauksia tai ylipäätään ajattele ennen kuin toimii
6) tekopositiiviset ja -mukavat ihmiset
7) leuhkijat, jotka kääntävät hyvinkin tavallisen "saavutuksen" ylösnousemukseen verrattavaan suoritukseen ja varmistavat, että kaikki 100km säteellä tietävät siitä
8) ihmiset, jotka kuvittelevat kaikkien haluavan juuri heidän seuraan

Vierailija
5/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiiviset ihmiset jotka töksäyttelevät omia mielipiteitään milloin ja missä vain.

Minä minä minä ihmiset jotka laittavat selfieitään facebookkiin ja instaan joka päivä samalla hehkuttaen omaa ihanaa elämäänsä.

Ilkeät muita avoimesti pilkkaavat tyypit jotka kokevat jotakin ylemmyyden tunnetta saadessaan painaa muita alas.

Vierailija
6/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:23"]Ekana tulee mieleeen: 1) negatiiviset ja kyyniset ihmiset, jotka vähättelevät jatkuvasti toisten onnistumisia (pois lukien masentuneet) 2) oman edun tavoittelijat, jotka eivät vastavuoroisesti koskaan tarjoa apuaan 3) henkilöt, jotka kadehtivat toisen saavutuksia, mutta eivät ole itse valmiita näkemään vaivaa vastaavanlaisten tavoitteiden eteen 4) (suoja)kuplassa kasvanneet hyväosaiset, jotka eivät voi mitenkään ymmärtää, että 10 € voi olla Suomen oloissakin jollekin suuri summa ja siitä on taiottava kahden viikon ruuat lapsiperheelle (onneksi itselläni nuo ajat ovat takana päin) 5) ihmiset, jotka eivät ajattele tekojensa seurauksia tai ylipäätään ajattele ennen kuin toimii 6) tekopositiiviset ja -mukavat ihmiset 7) leuhkijat, jotka kääntävät hyvinkin tavallisen "saavutuksen" ylösnousemukseen verrattavaan suoritukseen ja varmistavat, että kaikki 100km säteellä tietävät siitä 8) ihmiset, jotka kuvittelevat kaikkien haluavan juuri heidän seuraan [/quote]

Sama. Ikävimmät ovat ne ihmiset, joiden kanssa on pakko olla tekemisissä (esim. työelämässä), jotka oikeasti ovat aina huonollatuulella, ikinegatiivisiä, pessismistisiä, kyynisiä, toisten kampittajia, itsekeskeisiä, ylimielisiä, ylpeitä, omakehuisia, kateellisia toisten saavutuksille ja menestykselle, aina ja iankaikkisesti huonolla fiiliksellä ja naama nyrpeänä. Sellaiset ihmiset ovat ihan järjettömän rasittavia pitkällä tähtäimellä! Nim.m. kokemusta on!

Vierailija
7/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:23"]Ekana tulee mieleeen: 1) negatiiviset ja kyyniset ihmiset, jotka vähättelevät jatkuvasti toisten onnistumisia (pois lukien masentuneet) 2) oman edun tavoittelijat, jotka eivät vastavuoroisesti koskaan tarjoa apuaan 3) henkilöt, jotka kadehtivat toisen saavutuksia, mutta eivät ole itse valmiita näkemään vaivaa vastaavanlaisten tavoitteiden eteen 4) (suoja)kuplassa kasvanneet hyväosaiset, jotka eivät voi mitenkään ymmärtää, että 10 € voi olla Suomen oloissakin jollekin suuri summa ja siitä on taiottava kahden viikon ruuat lapsiperheelle (onneksi itselläni nuo ajat ovat takana päin) 5) ihmiset, jotka eivät ajattele tekojensa seurauksia tai ylipäätään ajattele ennen kuin toimii 6) tekopositiiviset ja -mukavat ihmiset 7) leuhkijat, jotka kääntävät hyvinkin tavallisen "saavutuksen" ylösnousemukseen verrattavaan suoritukseen ja varmistavat, että kaikki 100km säteellä tietävät siitä 8) ihmiset, jotka kuvittelevat kaikkien haluavan juuri heidän seuraan [/quote]

Itse menet tietenkin siihen juuri oikeanlaiseen marginaaliin?

Vierailija
8/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten katsoitte itseänne peiliin ja löysitte vihaamanne henkilön?

Vierailija
9/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistiset, alentuvasti kohtelevat, suupaltit, pahantahtoiset ja ilkeät.

Esimerkiksi ketjussa ollut, joka vihaa jotain ihmistä vain, koska tämä äänestää persuja, tai toinen, joka vihaa ujoja ihmisiä. Vittu mitä ääliöitä sitä maa päällään kantaakaan.

Vierailija
10/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:43"]

[/quote]

Ap:n kysymys oli millaisten ihmisten seuraa välttelen ja kerroin mielipiteeni. Missä olen muka väittänyt, että jokaisen on oltava samaa mieltä minun kanssani?

Listaltani puuttui provosoivat riidanhaastajat. :)

Vierailija
11/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit, wanna-be (something)- ihmiset, opportunistit, itseihailuun taipuvaiset, asennevammaiset, alkoholoiongelmaiset sekä riistokapitalistit ja käytöstavattomat pysyvät mun kotioven ulkopuolella ;)

Vierailija
12/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisiä ihmisiä:

- On ylipainoinen mutta silti arvostelee ja haukkuu itseään laihempia ja muita lievästi ylipainoisia ihmisiä koska kokee olevansa muita parempi ja säälii itse itseään. Ylipainoisuudessa ei vikaa vaan tuossa asenteessa, tunnen myös monia mukavia ylipainoisia joilla ei tuollaista asennetta onneksi ole. Itseään ei pidä verrata toisiin, en minäkään ole Catwalkmallin XXS kokoinen mutta en silti menisi haukkumaan niitä jotka ovat.

- Vikojen pakkomielteinen etsiminen toisista, tutuista ja tuntemattomista. Jos jollain ihmisellä menee "liian hyvin" eli kaikki näyttäisi olevan kunnossa niin ulkoisesti kuin pääkopassakin niin vikojen etsijä kyllä löytää jotain vikaa koska eihän muilla voi mennä niin hyvin ja se ärsyttää! yksi entinen kaverini aina marmatti että jos hänellä menee liian hyvin niin takuulla pitää jo etukäteen masentua koska pian alkaa mennä huonommin ja naureskeli parhaille ystävilleen selän takana, siis mitä aivan sairasta touhua mielisairaalaan joutaisi tuollaiset.

- Rasistit, rasisti katsoo vain ihmisen ihonväriä, hiusten väriä, silmien väriä tai muuta turhaa jonka vuoksi haukkuu ja tekee viharikoksia koska kokee sen oikeudekseen. On täysin eri asia olla pitämättä vaikkapa jostain uskonnosta, myönnän etten ole islamin suurin fani mutta en kivittäisi niitäkään jotka kristin uskoa vihaava. Vaikka en pidä islamista, en silti itse menisi huutelemaan n'keri torin laitaan.

- Toisten tunteilla leikkivät ihmiset. Aletaan suhteeseen ja leikitään tunteilla eipäs juupas leikkejä, rasittavaa ja erityisen lapsellista. Jos hakee yhden illan juttua niin myöntäkää se heti samantien näin on helpompaa.

- Eläinten asettaminen koko maailman ihmisten yläpuolelle. Eläimet ovat ihania ja elämää rikastuttava asia, mutta kuka nyt oikeasti kehtaa väittää että jokin hamsteri on fiksumpi kun vaikkapa Obama? ja kakkujen leipominen lemmikeille, joku ihminen saattaa järjestää vuoden suurimmat pippalot koiralle mutta omille lapsilleen ei koskaan mitään.

Vierailija
13/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous ja introverttiys eivät ole samoja asioita, vaikka näiden välillä on korrelaatio. Olen introvertti, mutten ujo. On todella ärsyttävää, kun toiset oletettavat automaattisesti minun olevan ujo. En ole kiinnostunut olemaan koko ajan äänessä, mikä on verrattavissa siihen, kun jotkut ekstrovertit eivät pysty olemaan välillä vähemmän äänessä.

Vierailija
14/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:59"]Tämmöisiä ihmisiä:

- On ylipainoinen mutta silti arvostelee ja haukkuu itseään laihempia ja muita lievästi ylipainoisia ihmisiä koska kokee olevansa muita parempi ja säälii itse itseään. Ylipainoisuudessa ei vikaa vaan tuossa asenteessa, tunnen myös monia mukavia ylipainoisia joilla ei tuollaista asennetta onneksi ole. Itseään ei pidä verrata toisiin, en minäkään ole Catwalkmallin XXS kokoinen mutta en silti menisi haukkumaan niitä jotka ovat.

- Vikojen pakkomielteinen etsiminen toisista, tutuista ja tuntemattomista. Jos jollain ihmisellä menee "liian hyvin" eli kaikki näyttäisi olevan kunnossa niin ulkoisesti kuin pääkopassakin niin vikojen etsijä kyllä löytää jotain vikaa koska eihän muilla voi mennä niin hyvin ja se ärsyttää! yksi entinen kaverini aina marmatti että jos hänellä menee liian hyvin niin takuulla pitää jo etukäteen masentua koska pian alkaa mennä huonommin ja naureskeli parhaille ystävilleen selän takana, siis mitä aivan sairasta touhua mielisairaalaan joutaisi tuollaiset.

- Rasistit, rasisti katsoo vain ihmisen ihonväriä, hiusten väriä, silmien väriä tai muuta turhaa jonka vuoksi haukkuu ja tekee viharikoksia koska kokee sen oikeudekseen. On täysin eri asia olla pitämättä vaikkapa jostain uskonnosta, myönnän etten ole islamin suurin fani mutta en kivittäisi niitäkään jotka kristin uskoa vihaava. Vaikka en pidä islamista, en silti itse menisi huutelemaan n'keri torin laitaan.

- Toisten tunteilla leikkivät ihmiset. Aletaan suhteeseen ja leikitään tunteilla eipäs juupas leikkejä, rasittavaa ja erityisen lapsellista. Jos hakee yhden illan juttua niin myöntäkää se heti samantien näin on helpompaa.

- Eläinten asettaminen koko maailman ihmisten yläpuolelle. Eläimet ovat ihania ja elämää rikastuttava asia, mutta kuka nyt oikeasti kehtaa väittää että jokin hamsteri on fiksumpi kun vaikkapa Obama? ja kakkujen leipominen lemmikeille, joku ihminen saattaa järjestää vuoden suurimmat pippalot koiralle mutta omille lapsilleen ei koskaan mitään.

[/quote]

Obama on vaan apina, hamsteri on sentään jyrsijä

Vierailija
15/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten.

Vierailija
16/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä minä minä ihmiset jotka laittavat selfieitään facebookkiin ja instaan joka päivä samalla hehkuttaen omaa ihanaa elämäänsä."

Tämä myös! lisäisin tähän vielä että usein tuollaisilla ihmisillä on karmea hampaat irvessä tekohymy joka kuvassa ja uusia kuvia tosiaan ilmestyy koko ajan ja kaikki on koko ajan niiiiin kivaa eikä yhtään tavallista perusarkea ja perusilmekuvaa löydy koko fbstä vaikka etsisi kissojen ja koirien kanssa. Pitävät kavereina erityisesti kaikkia sellaisia ihmisiä joista on heille hyötyä ja sellaisia jotka jaksavat kuunnella omakehuja päivästä toiseen. Teennäistä ja ällöttävää.

Vierailija
17/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei kannattaisi ripustautua mihinkään haluun niin voimakkaasti, että siitä seuraa seitsemän vuoden kurjuus. Ihmiset lähtevät liian helposti tunteiden vietäväksi, ja sitten ummistetaan silmät kaikelta muulta hyvältä, joka elämässä tuo onnea.

Vierailija
18/80 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-teennäiset, tekonauravat ihmiset. Muodollisuudet ymmärrän jos pitää olla samassa ympäristössä. Liika on liikaa

-liikaa hölöttävät, ja ne jotka eivät vaan puhu omista mielenkiinnon kohteista.

-pätijät ja kaikesta tietävät, mielipiteenmurskaajat

Vierailija
19/80 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:43"]

[/quote]

Ap:n kysymys oli millaisten ihmisten seuraa välttelen ja kerroin mielipiteeni. Missä olen muka väittänyt, että jokaisen on oltava samaa mieltä minun kanssani?

Listaltani puuttui provosoivat riidanhaastajat. :)

[/quote]Ei kiinnosta riidellä kenenkään kanssa. Huvittaa vain.

Olet siis sellainen joka ei vähättele toisten onnistumisia, vaikka et pidä ihmisistä jotka ääneen kertovat onnistumisistaan.

Itse et joko onnistu missään tai olet niin nöyrä ette kenellekään kerro?

Mikä sitten on sellainen sopiva onnistuminen jonka saa kertoa toisille, ilman että se olisi mielestäsi vähäteltävä(johon en syyllisty) eikä liian iso leuhkittava?

Vai pitääkö kaikki, aivan kaikki onnistumiset vaieta kuoliaaksi ja tyytyä pelkkiin nurinoihin?

Vierailija
20/80 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se kenen mielestä 10e on iso raha, voisi olla kadehtimatta niitä joille se on pikkuraha ja tehdä asian eteen jotain? Hieman ristiriitainen koko lista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä