Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisten ihmisten seuraa välttelet?

Vierailija
26.04.2014 |

Millaiseen ihmiseen et halua tutustua? Mikä piirre/asia toisessa inhottaa? 

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä erityisesti hoitoalan ongelma, mutta olen lyhyen sh:n urani aikana huomannut, että on olemassa erikoinen, väärällä tavalla suorasukainen hoitajatyyppi, joka ei osaa pitää työelämää ja yksityiselämää erillään. Eräässäkin uudessa työpaikassani tällainen tyyppi kysyi minulta ensimmäiseksi olenko perheellinen! 

Vierailija
62/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygieniafriikit ja pöpökammoiset ihmiset ovat ankeita. Vaikka en mikään törkymöykky ole, silti stressaan hygieniafriikin seurassa. Joten ei niitä mun kaveripiiriin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia, joilla on kova tarve puhua koko ajan. Ei pysty olemaan hiljaa eikä siedä hiljaisuutta. Olen itse ujo ja hiljainen, mutta hiljaisuus ei johdu vain pelkästään ujoudesta, vaan myös siitä, etten ole kiinnostunut jauhamaan koko ajan turhaa paskaa. Esim. työpaikalla eräs työkaveri on tällainen paskanjauhaja. Jos ei keksi mitään hyvää aihetta, niin alkaa tenttaamaan työpaikkahaastattelumaisesti jotain elämästäni tai tekemisistäni. Todella raskasta seuraa. Ruokiksellekaan ei voi mennä samaan aikaan, kun ei saa syödä rauhassa ilman kuulusteluja. Oletteko ikinä ajatelleet, että ehkä niitä ujoja ei yksinkertaisesti KIINNOSTA teidän jutut ja ovat siksi hiljaa?

Vierailija
64/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä.

Vierailija
65/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisevien (mulla on yks karppaava työkaveri joka haisee niin pahalle että oksettaa olla sen lähellä) 

Epätasapainoisten (mulla on yks opiskelukaveri joka on joskus harvoin ihan mukavaa seuraa, mutta 80% ajasta todella negatiivinen ja hankala) 

Kaksinaamaisten (hymyilevät päin naama, mutta kun selkänsä kääntää tulee puukosta) 

Vierailija
66/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten, jotka ovat röyhkeitä ja kyselevät koko ajan. He ovat päällekäyviä ja tahdittomia. Sitten jutut kerrotaan eteenpäin ja kovaan ääneen. Päästelevät sammakoita suustaan.

En myöskään pidä pintaliitäjistä, joiden kanssa ainoat keskustelun aiheet liittyvät juhlimiseen ja ulkonäköön. Jos yrität puhua jostain yhteiskunnallisesta asiasta tai mielenkiintoisesta ilmiöstä, huomaat kuinka näiden keskityskyky herpaantuu ja saattavat vain pyöräyttää silmiään.

Ihmiset, jotka kääntävät kaiken itseensä. Ovat usein omahyväisiä ja haluavat muiden kehuvan ja ylistävän koko ajan heitä. Nämä henkilöt kehuvat myös omaisuudellaan ja ylpeilevät saavutuksillaan. Kuulijoiden pitäisi ihailla heitä, mutta harvoin antavat muille kehuja tai positiivista palautetta.

Negatiiviset valittajat, joille elämä on niiiin raskasta. Pienikin asia on heille suuri ponnistus ja jokainen toimi tehdään väsähtäneesti huokaillen. Vievät muilta energiaa ja ovat usein ilonpilaajia.

Vierailija
67/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistien, alkoholistien ja narkkareiden seuraa välttelen.

Vierailija
68/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:06"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:57"]

Välttelen varsinkin tyylillisesti näköalattomia ihmisiä. Harmittaa ihan helvetisti, jos älykkäät ja persoonaltaan kiistatta kiinnostavat ihmiset ovat ulkoisilta puitteiltaan vähänkin juntteja. Se nimittäin heijastuu lopulta kaikkeen: valitettavan vahvasti myös pään sisäpuolelle. Suren, koska he voisivat olla niin paljon enemmän, mutta eivät ymmärrä sitä itse. Pahinta on korkeasti - tai verrattain korkeasti - koulutetut "pikkukaupunkilaiset", jotka eivät ollenkaan tajua tekevänsä kaiken aikaa mauttomia, ns. junttimaisia valintoja ja siltikin pitävät itseään aika hienoina. Tekoripsikkäitä persunnussijoita ja sitä muuta kyseistä pohjasakkaa en noteeraa ollenkaan, joten heitä ei siten tarvitse edes vältellä.

[/quote]

LOL, olet juuri sellainen tyyppi, jota välttelen kuin ruttoa. Ihanaa, toistan ihanaa, ettemme koskaan tapaa. Kävele, pliiiiiiiiiis, ohi vastaisuudessakin.

[/quote]

En ole tuo lainaamasi henkilö, mutta alkoi kiinnostamaan, että miksi haluat juuri tuon tyypin "kävelevän ohi"?

Vierailija
69/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Semmoiset jotka tulee ikäänkuin ylhäältäpäin holhoamaan, miten sen sanoisi. Tulee tunne että olen joku "projekti".

- Takertuvat ihmiset

- Minäminäminä katsokaaminuaaaa minäminä minä

- Päihderiippuvaiset.

Vierailija
70/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, aikalailla kaveripiiriini kuuluu niin ujoja kuin sosiaalisisa, kärkkäitä ja joojoo -tyyppejä. Jotenkin hyväksyn monenlaiset persoonat varsinkin pelkkinä tuttavina, mutta esim ystävyyssuhteita mulla on viilentynyt seuraavista syistä (eli olen alkanut vältellä jonkin ihmisen seuraa, mutta en ole ns lyönyt välejä poikki ja tuttavia ollaan edelleen):

-päihderiippuvuus

-rikolliset elämäntavat

-ongelmamagneettius :D siis sellainen, että aina tapahtuu jotain draamaa ja jokin on hätänä. Liittyy usein kahteen edellämainittuun.

-väkivaltaisuus

-jatkuva kierre saman huonon valinnan toteuttamisessa, eli esim aina alkaa seurustelemaan tietynlaisen miehen kanssa, ja aina saa olla olkapäänä. Ei sitä samaa rumbaa vaan jaksa läheiset kerta toisensa jälkeen

-epäluotettavuus, joko sen suhteen että toinen hoitaa jonkin asian pois alta mikä yhdessä sovitaan, tai sen suhteen että ei kerro salaisuuksia/muiden hlökohtaisia asioita eteenpäin.

Nämä asiat on mun mielestä teoissa näkyviä juttuja, kelpuutan kyllä erikoisemmat ja tavallisemmat ihmiset kaveriksi, mutta ne teot ratkaisee kuinka pitkään säilyvät sitten ystävinä.

Vierailija
71/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisten, jotka oman pahan olonsa ja huonon itsetuntonsa takia vähättelevät muita, leuhkivatja vielä kuvittelevat, että heille ollaan kateellisia jne. Ja tuosta tuli mieleen toinen ihmistyyppi eli ne, jotka ovat oikeasti kateellisia. Siskoni aina kitisee työkaveristaan, jolle on kateellinen ja yrittää hankaloittaa hänen työtäänkin...

Vierailija
72/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:57"]

Välttelen varsinkin tyylillisesti näköalattomia ihmisiä. Harmittaa ihan helvetisti, jos älykkäät ja persoonaltaan kiistatta kiinnostavat ihmiset ovat ulkoisilta puitteiltaan vähänkin juntteja. Se nimittäin heijastuu lopulta kaikkeen: valitettavan vahvasti myös pään sisäpuolelle. Suren, koska he voisivat olla niin paljon enemmän, mutta eivät ymmärrä sitä itse. Pahinta on korkeasti - tai verrattain korkeasti - koulutetut "pikkukaupunkilaiset", jotka eivät ollenkaan tajua tekevänsä kaiken aikaa mauttomia, ns. junttimaisia valintoja ja siltikin pitävät itseään aika hienoina. Tekoripsikkäitä persunnussijoita ja sitä muuta kyseistä pohjasakkaa en noteeraa ollenkaan, joten heitä ei siten tarvitse edes vältellä.

[/quote]

LOL, olet juuri sellainen tyyppi, jota välttelen kuin ruttoa. Ihanaa, toistan ihanaa, ettemme koskaan tapaa. Kävele, pliiiiiiiiiis, ohi vastaisuudessakin.

[/quote]

Tämä on kyllä ihan totta, että toisinaan ujot ihmiset ovat vaivaannuttavia, enkä edes sano tätä ilkeyttäni. Tulee typerä olo puhua tai kysyö mistään, varsinkin jos tämä ujompi tapaus kuitenkin itse hakeutuu seuraan. Omat mielipiteetkin on ihan jees piirre ihmisissä.

Vierailija
73/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisteleviä

Itseään ylempiarvoiseksi luulevia

Kaiken keskipisteeksi pyrkiviä

Henkilöitä joiden mielestä asiat ovat kaikkien asioita

Vierailija
74/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reviirille tunkeutuvia, ripustautuvia, yltiörehellisiä (kyllä sinun on hyvä tietää, että äitisi / isäsi / veljesi / siskosi + jotain negatiivista totta tai valetta), hyötymään pyrkiviä, itsekkäitä, epäkunnioittavia ...

Vierailija
75/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:06"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:57"]

[/quote]

[/quote]

En ole tuo lainaamasi henkilö, mutta alkoi kiinnostamaan, että miksi haluat juuri tuon tyypin "kävelevän ohi"?

[/quote]

No mä olen tyyppi, joka välttelee aggressiivisia, ylimielisiä, negatiivisia energiasyöppöjä,  fanaatikkoja, nilkkejä ja mahtailevia öykkäreitä. Tästä kommentoijasta huokuu ylimielisyys, negatiivisuus ja ennen kaikkea nilkkeys. Voisin kuvitella tämän nyrpistelevän ylipainoisille tai homssuisille ihmisille. Häpeäisin tällaista seuraa silmät päästäni. Hyh.

Ja tällaiset pinnalliset, ulkonäköön takertuvat ihmiset ovat sinällään OK, kukin tyylillään, mut ei ehkä sitä mun haluamaa seuraa. Varmaan tänkin tyypin mielestä joku S. Hawking on niinku silleen varmaan tosi mielenkiintonen, mut kun se ei ilmennä sitä potentiaaliaan ulkonäössään. Tai OMG joku Rauli Somerjoki, aatelkaa sen ulkonäköä, kuka ihme sitä tyyppiä voi arvostaa...Ei, ei, ei, kierrän kaukaa tällaiset ja toivottavasti he kiertävät kaukaa minut. Win-win-tilanne.

Vierailija
76/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäyttäjien, jotka ottavat yhteyttä vain silloin, kun heillä on jokin ongelma/tarve, jonka minä koulutukseni ja ammattini puolesta voisin ratkaista (ilmaiseksi tietysti).

Röyhkeiden, kovaäänisten jyrääjien.

Sellaisten, jotka eivät kunnioita toisten vakaumuksia/periaatteita. Esim. kommentoivat epäasiallisesti ja vieläpä päin naamaa vaikkapa toisten kasvissyöntiä tai uskonnollisuutta.

Vierailija
77/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Landelta Espooseen muuttaneet pyrkyrit, jotka eivät hyväksy muunlaisia elämänmuotoja kuin omansa. 

Vierailija
78/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:35"]

Ylimielinen päsmäri.

Liian ujo, liian tossukka.

Siinä kaksi vastakohtaa joista kumpikaan ei lämmitä mieltä. 

[/quote]

Miksi tätä on peukutettu alas? Siksikö, että virallisesti ujoista ei saa olla pitämättä? Tiedättekö, miten raskasta on vetää toista ihmistä perässä, keksiä koko ajan itse jotain puhuttavaa (ja vaikka tykkäisi myös hiljaisista hetkistä ihmisten kanssa, niin se jatkuva oma aloitteen tekeminen ei ole kivaa) ja aina kuunnella "ihan sama", "ihan miten sä haluat, mulle käy kaikki" - mantraa.

Vähän selkärankaa, oikeasti. Jos et halua tehdä samaa kuin muut, SANO se ääneen. Ei siitä kukaan rikki mene. 

[/quote]

Minä taas en haluaisi olla missään tilanteessa tekemisissä sinun kaltaistesi öykkäreiden kanssa.

Vierailija
79/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylinegatiivinen, kaikesta valittava, ylimielinen tyyppi joka ei koskaan osaa sanoa kenestäkään mitään hyvää

Vierailija
80/80 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian huomionhakuinen ja joka ei kuuntele. Rasitun huomioimurin seurassa. Henkisesti täysin epävakaat eivät myöskään houkuta.